A km/h hajtás mechanikus, az nem téved.
Youtube-n van egy video, a srácok egy Arrow kipuffon kívül semmit nem tettek rá, 150-et megy nekik a CiBeRe, ugyan ez a típus. Jó kis motorok ezek.
Hmm, érdekes. Nekem egy Rieju RS2 Matrix-on volt hátul Continental ContiTwist, azzal nekem nem volt bajom, igaz 70 km/h-nál nemigen mentem gyorsabban (50 cm3). De érdekes volt a keresztmetszete is, nem köríves volt, hanem kicsit csúcsos, így döntéskor az oldalfalon is nagyobb volt a tapadási felület. De a Go-hoz képest azért 2-3000-rel drágább.
6.at kiforogja tiltásig. Vigyél magaddal gps-t, az megmondja a tutit. Egyébként meg ha abban a szériában elektronikus a km óra meghajtója, akkor a gyáritól eltérő áttétellel simán mutathat hamis értéket.
Ez a 17-es lánckerék a műszerek nézőpontjából direktáttétet csinál 6.-ban. Hogy mire gondolok? Arra, hogy 6.ban a két műszer folyamatosan pont egy irányba mutat, együtt fordulnak.
Itt egy kép a műszerfalról, akármennyivel is megyek 6.-ban, a fordulatszámmérő ugyan abba az irányba mutat, párhuzamos a két mutató.
(persze az én motorom nem teljesen gyári, SAKÁL nyitott sportdob, 17-es lánckerék)
őszintén megmondva kíváncsi vagyok, egy ismerősömnek van yamaha r125, az 134km/h nál tilt le 6.ban (gyári a motor), azt is az érdi lejtőn produkálta.Pedig abban 4 szelepes blokk van.
Pedig jó erőben volt az NSR. Én hirdettem úgy (legalábbis én is úgy hirdettem, de lehet hogy más is) és ment is annyit, ténylegesen. Nagyon jól gyorsult, 2 személlyel is.
Végsebességre tényleg kisebb a CiBeRe, szerintem olyan 150 körül ez nekem megállna, de majd egyszer megnézem.
Viszont szerintem majdnem olyan erős, mint az NSR volt ha nem kapcsoltam powert.
Amikor totál lefexik a mutató (moccanni sem bír már lefelé), akkor még elmegyek 50-60 km-t. Egy kérdésem nekem is volna: Continental mi? Melyik? ContiTwist, ContiGo? Ez az egyetlen gumi, ami jó árban van, kiszállítással 11000 alatt megúszható a hátsó, de ha csúszkál (vagyis sz_r), akkor inkább nézek drágábbat.
Nagyon jó, köszönöm!
Egyelőre elég jól szuperál, ma belevasaltam 110kmert, csak hogy
szokjam. NSR-ről ültem át, rendszámos mind a kettő, kicsit
furcsa volt megszokni. A pozitív hogy nem sokkal gyengébb.
A negatív hogy minden szél fellök és nevetségesen kis kanyarban megcsusszan a Continental gumim.
Amúgy szép vas, 21.000 km-el első tulajtól vettem.
Van hozzá 13-14-15-17-es első lánckerekem, jelenleg 17-essel fut, szerintem ez a legjobb.
szia! üdv itt, jól választottál
én mindig a piros tatományba érve tankolok, (kb7,5-8,2L) nagyjából 250km-enként. A pirosba érve még van 2L kb, de nem éri meg játszadozni sztem
Üdv kedves CiBeRé-sek!
Egy CBR 125 R Repsol 2005 újdonsült tulaja vagyok, és gondoltam beköszönök!
17-es első lánckerék és Sakál dob, ennyi az Xtra rajta.
Jó kis vas, szeretem.
A benzinszintekről tud valaki valamit? A négy rovátkányi terület egyenként 2,5 liter benzint jelent?
(eddig 110km-t nyomtam bele és 1,5 rovát ment le)
Igazán nincs mit. Ha sikerül összeszedned pár azonos motorral rendelkező partneredet, akkor majd jelezz nyugodtan az elérhetőségünkön. Kitalálunk nektek valami frappáns helyet a pályán.
Mi teljesen különállóak vagyunk a MAMI-tól és semmi közünk a MAMI-hoz.
A rendezvény Kakucs-ringen kerül megrendezésre. Mivel egy relatív "kicsi " pálya, ezért a 125 4t és a 125 2t közel azonos időket mennek. Ezért a 125 kategóriába beletartozik a 125 4t (cbr 125r, yzf-r 125 stb) és az 125 2t ( nsr 125,mito, rs,stb).
Esetleg, ha többen jönnétek, netalántán fórumtalálkozót szerveznétek rendezvényünkön kérlek forduljatok hozzánk és biztosítani tudunk kordonszalaggal elkerített helyet számotokra .
A majdani CBF125, CBR125, vagy CBF250esembe raknák riasztót. De ha már riasztó, akkor messziről indítható gyujtást is beleszerelném. (sok értelme ncisn, de kis játék) Ezért kellene a rajzza, mit is kellene megbütykölni rajta. Egyébként nem tudjátok, hogy az ilyen távindítós riasztó hogy működik? gomb nyomására, mit csinál a vezérlő?
Amennyiben többen szeretnétek jönni, netalántán fórumtalálkozót rendeznétek itt, akkor szóljatok nyugodtan és kordonszalaggal elkerítünk külön részt számotokra.
köszi yamaha31! milyen gumit tudnátok ajánlani a gyári tajvani helyett? ami esetleg pályán is elmegy és az sem baj, ha szélesebb egy centivel. illetve használt sportdob is érdekelne :) THX!
Youtube-n van egy video, a srácok egy Arrow kipuffon kívül semmit nem tettek rá, 150-et megy nekik a CiBeRe, ugyan ez a típus. Jó kis motorok ezek.