Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A km/h hajtás mechanikus, az nem téved.
Youtube-n van egy video, a srácok egy Arrow kipuffon kívül semmit nem tettek rá, 150-et megy nekik a CiBeRe, ugyan ez a típus. Jó kis motorok ezek.
Hmm, érdekes. Nekem egy Rieju RS2 Matrix-on volt hátul Continental ContiTwist, azzal nekem nem volt bajom, igaz 70 km/h-nál nemigen mentem gyorsabban (50 cm3). De érdekes volt a keresztmetszete is, nem köríves volt, hanem kicsit csúcsos, így döntéskor az oldalfalon is nagyobb volt a tapadási felület. De a Go-hoz képest azért 2-3000-rel drágább.
6.at kiforogja tiltásig. Vigyél magaddal gps-t, az megmondja a tutit. Egyébként meg ha abban a szériában elektronikus a km óra meghajtója, akkor a gyáritól eltérő áttétellel simán mutathat hamis értéket.
Nekem most 6500-nál megy 90-el.

Ez a 17-es lánckerék a műszerek nézőpontjából direktáttétet csinál 6.-ban. Hogy mire gondolok? Arra, hogy 6.ban a két műszer folyamatosan pont egy irányba mutat, együtt fordulnak.
Itt egy kép a műszerfalról, akármennyivel is megyek 6.-ban, a fordulatszámmérő ugyan abba az irányba mutat, párhuzamos a két mutató.
(persze az én motorom nem teljesen gyári, SAKÁL nyitott sportdob, 17-es lánckerék)
"tilt le".
Tehát kiforog, vagy ténylegesen letilt az elektronika?
őszintén megmondva kíváncsi vagyok, egy ismerősömnek van yamaha r125, az 134km/h nál tilt le 6.ban (gyári a motor), azt is az érdi lejtőn produkálta.Pedig abban 4 szelepes blokk van.
120-at különösebb erőlködés nélkül leforgott 13-as lánckerékkel is, ezt már próbáltam. Most 17-es van rajta. Ezt még nem próbáltam.
azért a 150et te sem gondoltad komolyan remélem
egyszer próbáld ki, 2 falu között simán ki lehet húzni. Sztem a 120 is sok lesz neki.
Pedig jó erőben volt az NSR. Én hirdettem úgy (legalábbis én is úgy hirdettem, de lehet hogy más is) és ment is annyit, ténylegesen. Nagyon jól gyorsult, 2 személlyel is.
Végsebességre tényleg kisebb a CiBeRe, szerintem olyan 150 körül ez nekem megállna, de majd egyszer megnézem.
Viszont szerintem majdnem olyan erős, mint az NSR volt ha nem kapcsoltam powert.
ContiGo. És én nem vagyok vele megelégedve. Eddig Dunlop ArrowMax-ot használtam, szerintem az százszor jobb.
akkor az nsred nagyon oda lehetett ha ez nem sokkal gyengébb. Egyébként nem te hirdetted úgy a tiedet hogy 160at megy?
Üdv!

Amikor totál lefexik a mutató (moccanni sem bír már lefelé), akkor még elmegyek 50-60 km-t. Egy kérdésem nekem is volna: Continental mi? Melyik? ContiTwist, ContiGo? Ez az egyetlen gumi, ami jó árban van, kiszállítással 11000 alatt megúszható a hátsó, de ha csúszkál (vagyis sz_r), akkor inkább nézek drágábbat.
Nagyon jó, köszönöm!
Egyelőre elég jól szuperál, ma belevasaltam 110kmert, csak hogy
szokjam. NSR-ről ültem át, rendszámos mind a kettő, kicsit
furcsa volt megszokni. A pozitív hogy nem sokkal gyengébb.
A negatív hogy minden szél fellök és nevetségesen kis kanyarban megcsusszan a Continental gumim.
Amúgy szép vas, 21.000 km-el első tulajtól vettem.
Van hozzá 13-14-15-17-es első lánckerekem, jelenleg 17-essel fut, szerintem ez a legjobb.
szia! üdv itt, jól választottál
én mindig a piros tatományba érve tankolok, (kb7,5-8,2L) nagyjából 250km-enként. A pirosba érve még van 2L kb, de nem éri meg játszadozni sztem
Üdv kedves CiBeRé-sek!
Egy CBR 125 R Repsol 2005 újdonsült tulaja vagyok, és gondoltam beköszönök!
17-es első lánckerék és Sakál dob, ennyi az Xtra rajta.
Jó kis vas, szeretem.
A benzinszintekről tud valaki valamit? A négy rovátkányi terület egyenként 2,5 liter benzint jelent?
(eddig 110km-t nyomtam bele és 1,5 rovát ment le)
Kedves KovácsBrothers!

Igazán nincs mit. Ha sikerül összeszedned pár azonos motorral rendelkező partneredet, akkor majd jelezz nyugodtan az elérhetőségünkön. Kitalálunk nektek valami frappáns helyet a pályán.

Üdvözlettel
Red Line Hungary Kft
Köszönöm a választ! Volna még kedve valakinek indulni a kis CBR-rel? (és elkenni az RS-ek száját.. :)
Tisztelt KovácsBrothers!

Mi teljesen különállóak vagyunk a MAMI-tól és semmi közünk a MAMI-hoz.

A rendezvény Kakucs-ringen kerül megrendezésre. Mivel egy relatív "kicsi " pálya, ezért a 125 4t és a 125 2t közel azonos időket mennek. Ezért a 125 kategóriába beletartozik a 125 4t (cbr 125r, yzf-r 125 stb) és az 125 2t ( nsr 125,mito, rs,stb).

Esetleg, ha többen jönnétek, netalántán fórumtalálkozót szerveznétek rendezvényünkön kérlek forduljatok hozzánk és biztosítani tudunk kordonszalaggal elkerített helyet számotokra .

Üdvözlettel:
Red Line Hungary Kft
Ez a Red Line nap nem egyenlő a MAMI Kupával? Mert ott sincs 125 4T kateg...
A 125-ös kategória CBR125-ösöknek is szól? Vagy ott csak a kétüteműeknek van esélye? Szívesen neveznék, ha lennének játszótársak :)
A majdani CBF125, CBR125, vagy CBF250esembe raknák riasztót. De ha már riasztó, akkor messziről indítható gyujtást is beleszerelném. (sok értelme ncisn, de kis játék) Ezért kellene a rajzza, mit is kellene megbütykölni rajta. Egyébként nem tudjátok, hogy az ilyen távindítós riasztó hogy működik? gomb nyomására, mit csinál a vezérlő?
CBR125 k-rajz:
Kedves Honda Cbr 125 R tulajdonosok!

Szeretnélek titeket meginvitálni a 2011.07.31.-én tartandó általunk rendezett Red Line Motoros Versenynapra.

Bővebb információ: http://www.red-line.hu/

Amennyiben többen szeretnétek jönni, netalántán fórumtalálkozót rendeznétek itt, akkor szóljatok nyugodtan és kordonszalaggal elkerítünk külön részt számotokra.

Üdvözlettel:
Red Line Hungary Kft
köszi yamaha31! milyen gumit tudnátok ajánlani a gyári tajvani helyett? ami esetleg pályán is elmegy és az sem baj, ha szélesebb egy centivel. illetve használt sportdob is érdekelne :) THX!