Sziasztok!
Kis problémám akadt a motorral. (CBR 125 karbis 4T)
Tengeribeteg.
Eső után, ha hagyom megázni (és csakis ekkor)
a következőt csinálja:
Elindulok, szépen megy, jó az alapjárat, minden OK. Körülbelül
500m után a motor lehörög, megáll. Önindítózok, semmi. Szivatóval mindegy hogy mit csinálok. Néha beindul, de amint gázt adok neki, azonnal leáll. Néha csak a kipuff durrog. Ha nagynehezen elindul,
és fel is tudom pörgetni, üresben is rángatja a fordulatot, ki-kihagy, és aztán leáll. Ha egyszer el tudok vele indulni, kb. 10 perc útszéli szenvedés után, akkor végig 7000 felett kell tartani a fordulatot, és kb. 10 perc után meggyógyul magától, onnantól megint hibátlan.
Mi lehet ez, segítsetek kérlek, iszonyat zavaró
Hello!Lenne egy kérdésem :D Hamarosan gumit kellesz vennem hátra és kérdezném hogy ti milyet vettetek rá?mi a tapasztalatotok?melyik gumi éri meg? köszi előre is :)
- Lánckereked valszeg 15-ös, de vedd le a deknit és nézd meg, 2 perc sincs. (3db 8-as csavar)
- 700km-en nem tetsztelném a végsebességet
- motor süt: bejáratós, most kopnak össze az alkatrészeid. Enyém nem süt (2005.12. karbi) Olajszintet ellenőrizd, ha 2000km után is süt, akkor van gáz. Addig vigyázz rá.
Üdv! 2007es uj lampas cbren, ami mar injektoros, mekkora fogaskerék van elol?
Enyem mondhatni majndem uj, es egy kicsit adtam neki így 700km utan.
Nagyon rahasalva 110et birtam vele menni otodikben. hatodikba bevaltva kicsit visszalassult. Lehet 4.ben jobban kibirnam forgatni, es ott is hozna esetleg a 110-et, esetleg egy kis pluszt? vagy nagyon ez a vege? Ezt is csak ugy ertem el, hogy rahasaltam. Esetleg ezres szerviz utan javulhat valami? Olaj csere, jobban osszekopik addig. Nem ertek igazabol hozza.
Blokk a labatoknal nektek is sut? Nekem mapr oar km utan is, fuggetlenul attol hogy mennyire hajtom. Annyira forro, hogy a kezem nem birom ott tartani.
1000szerviznel miket csinalnak rajta, illetve mennyi idot vesz igenybe?
Koszonom a valaszokat.
Udv!
Örömmel jelentem be, hogy a 2011.07.31-én Kakucs-ringen tartandó Red Line Motoros Versenynap további \\\"finomságokkal\\\" bővült.
A 15.000 forint az első helyezetteknek(adók és egyéb juttatások levonásra kerültek) mellé az alábbi díjazásban részesülnek a dobogós nevezők.
Red Line Motoros Versenynapra a Mescapo Kft MOTUL kenőanyag nagykereskedése az alábbi felajánlásokat tette:
Minden hivatalosan regisztráló versenyző részére, 1-1db 1000 Ft értékű vásárlási utalványt függetlenül a nevezők számától.
Minden kategóriában, az első három helyezett részére 1-1db MOTUL sapkát, mint tárgynyereményt. (18 db)
Minden kategóriában, a helyezéstől függően vásárlási utalványt kapnak a nevezők a következők szerint:
I. helyezett : 1 db 5000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
II. helyezett : 1 db 3000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
III. helyezett : 1 db 1000 Ft-os utalvány (összesen 6db)
Összesen 3 darab nyereménycsomag a különdíjban részesülő nevezőknek
A vásárlási utalvány beváltható a helyszínen, MOTUL standon, vagy a kereskedőnél:
Mescapo Kft. Mezőcsát, Széchenyi út 59. Tel: 06/30-565-9296
E-mail: gbc.mescapo@gmail.com
Leszarom® www.leszarom.com az alábbi termékekkel járul hozzá a díjazásban.
Minden kategória első helyezettje kap egy Leszarom® csomagot , benne (mindben):
1 Leszarom® Hátizsák, 1 Leszarom® Övtáska, 4 flakon Leszarom® Tabletta, 1 Leszarom® Poszter, 1 Leszarom® Baseball sapka, 1 Leszarom® Matrica, 1 Leszarom® Hűtőmágnes .
GeorgeDesign www.motormatricak.hu felajánlásából a rendezvényen tudunk biztosítani nevezők számára rajt számot. Egyéb rendezvényi motormatricák elkészítésében is vállaltak minden feladatot.
Amennyiben 5 fő nevezőt (rajtad kívül) magaddal hozol a rendezvényre, abban az esetben a te nevezési díjad INGYENES. Tehát nem kell kifizetned a nevezési díjat és ugyan úgy részt vehetsz a kategóriádon belüli első helyezésért való küzdelemben. A kedvezmény kizárólag úgy érvényes, ha a 5 (+ a tiedet) fő nevét elküldöd nekünk e-mailbe 2011.Július.28 24.00 időpontig és a rendezvény napján az összes általad megjelölt fő megjelenik, mint nevező:
E-mail címünk: redlinehungary@gmail.com
Egyéb újdonságok:
A rendezvényen nevező motorosok számára 8 darab pavilont helyezünk el, székekkel.
Hűtött italokat biztosítunk az a nézők és nevezők számára egy bizonyos mennyiségig.
Leszarom® termékek osztogatása (hűtőmágnes, tabletta, matrica)
A rendezvényen amerikai Hot-Dog-os autó lesz.
Továbbá egyéb meglepetésekkel is szolgálunk, de ezeket csak az tapasztalhatja, akik kilátogatnak rendezvényünkre.
Sokan kérdezték, hogy lesz-e újabb rendezvény?
Abban az esetben, ha sikeres lesz ez a rendezvény, akkor természetesen igen, de ehhez ti is kelletek!
Ha sokan eljöttök, akkor nagyobb pályákat is ki tudunk bérelni és még több támogatót tudunk meghívni rendezvényeinkre és jövőben még nagyobb tétekért lehet küzdeni!
Bővebb Információ: www.red-line.hu
Üdvözlettel
Red Line Hungary Kft
Szia!
Inkább válaszként írj valamelyik írásomra, mert így majdnem nem is vettem észre, hogy írtál.
Nos, a gyorsulása szerintem semmit nem romlott, sőt jobb lett. Mivel a CBR váltóműve nem egy csoda, így a váltások sokat rontanak a jól megnyújtott nyomatékleadáson. (nyitott kipufogódobnál viszonylag egyenletes)
Nekem így kimondottan jobban tetszik, szerintem sokkal jobban használható motor lett, és 6200-nál megyek 90-el
Valóban néha kicsit ciki, ha utolérünk egy autót, aztán nem tudjuk megelőzni, még ha húzodik is jobbra. Viszont soxor botlok 70-80-nal "araszoló" kocsisorba, akik nem tudnak előzni a szembejövők miatt. Ilyenkor szépen egyesével meg tudom előzni mindet, amit autóval nem tehetnék meg.
Szerintem fölösleges szidni, gyenge és kész, nem végsebességre tervezték, ezt te is beláthatod. Arra jó volt, hogy megtanulj vele motorozni nemde? Engem is bánt mikor egy autós engedne és meg sem tudok moccanni, de szerintem mégis jobban jártam vele mint egy 2T-vel. Én megértelek, viszont ha ezt vetted és nem szereted, akkor az a te bajod, vegyél nagyobbat :)
Nekem is volt XL500-as Hondám, 350-es V2-es Ducatim, és sorolhatnám a 125 4T-nél erősebb motorokat.
Mindezek ellenére szeretem, mert szerintem keveset fogyaszt, és ahhoz képest jól megy.
A célokat nem illő összekeverni. Te élménymotorozásról beszélsz, én meg olyan motorról, ami elvisz A-ból B-be.
Utóbbira tökéletes. Előbbihez - többeknek - kevés.
Hát a végétől nem kell félni Sajna keves mint 1 tányér leves...
Mikor haladok a 4-es főúton bebukva a mutató 130 felett 1 milliméterrel, beérek 1 autót és húzódik hogy engedne csak sírok...
-------|Ha sértődékeny vagy és szereted a kis ciberét ne olvasd tovább!|----------
Senkinek ne essék bánatára, én ezt a motort már nem szeretem...
Nem is nevezem motornak... Kis fosnak becézgetem
Hibátlan nem erről van itt szó... csak nem megy annyira amennyire szeretném...
Idén vettem a masinát, de úgy ültem erre a **** hogy előtte volt 50ezer kilométer autós tapasztalatom.
Tény ami tény annak ellenére hogy nem kifejezetten szeretem, leszedni nem lehet róla mert ha más nem is de a kanyarok még hívogatnak :D
Tanuló motornak teljesen jó, de am hát már nem nekem való...
És sajnálom mert szét fogom hajtani ha így megy tovább...
Legutóbb a vezérműlánc panaszkodott, megcsináltam... Pár hét után elkezdett a karbi, ma meg megint a vezérműlánc... Szal most állhatok neki megint. Holnap után műszaki és gumi is kellene rá..... áááá kész...
Viszont 1 dolog nyugtat... Ha jön majd a nagyobb tesója készítek 1 videót hogy rugom fel ezt...
Kis problémám akadt a motorral. (CBR 125 karbis 4T)
Tengeribeteg.
Eső után, ha hagyom megázni (és csakis ekkor)
a következőt csinálja:
Elindulok, szépen megy, jó az alapjárat, minden OK. Körülbelül
500m után a motor lehörög, megáll. Önindítózok, semmi. Szivatóval mindegy hogy mit csinálok. Néha beindul, de amint gázt adok neki, azonnal leáll. Néha csak a kipuff durrog. Ha nagynehezen elindul,
és fel is tudom pörgetni, üresben is rángatja a fordulatot, ki-kihagy, és aztán leáll. Ha egyszer el tudok vele indulni, kb. 10 perc útszéli szenvedés után, akkor végig 7000 felett kell tartani a fordulatot, és kb. 10 perc után meggyógyul magától, onnantól megint hibátlan.
Mi lehet ez, segítsetek kérlek, iszonyat zavaró