Ha olvassa ezt a hozzászólást az a cbr 125-ös, akinek ugyanolyan a fényezése, mint az enyém, utassal volt, és tegnap a nyíregyházi pláza mellett találkoztunk egymással szemben, akkor jelentkezzen :D Poén volt, mert én megálltam a pláza melletti út túloldalán a motoros boltnál, a kolléga megfordult a körforgalomban és nagyon gyorsan jött visszafelé, de se ő, se az utasa nem vették észre hogy ott állok, eléggé úgy tűnt hogy utánam jönnek :D de lehet hogy tévedek
Az enyémen Heidenau K63-as van, 110/80-as hátul 90/90-es elöl. Én munkába járásra és túrázásra használom inkább. Hallottam róla negatív véleményeket is /asszem pályázók szidták/, nekem bevált, mióta megvan egyszer nem csúsztam meg vele...Én anno azért vettem ezt mert olcsó volt és előre is volt 1 számmal nagyobb méret.
Sziasztok! Lenne pár kérdésem. Az enyémbe (2005) most tettem bele a 4000. kilométert. Az ezres szerviz után mikor van a második? 5000?
Milyen olajat vegyek bele? Mik a tapasztalatok?
A gyári első fékbetét mennyit szokott bírni? Én pályázok is vele és úgy azért fogyogat. Apropó, bukógombát gondolom nem nagyon lehet rá tenni, de valamilyen bukócső, emberi áron érdekelne. Hol tudok utánanézni?
És még vmi: van/lesz valamilyen verseny négyütemű 125-ösöknek? Ha nincs, szervezünk? :)
Köszönöm Válaszodat! sokat segítettél még lenne egy utólsó kérdéesm A gumim is cserés milyen gumit ajánlanál/ajánlanátok? én a Continental ContiGO-ra vetettem szemet nektek milyen gummátok van? vagy mit ajánlanátok? előre is köszi :)
úgy alakult, hogy elköszönök a kedves fórumtársaktól és a kis cibberektől, pont egy hete sikerült eladnom a kis biciklit. Az új önjelölt koporsóm egy NC29-es 400RR, úgy éreztem most cirka erre a 60 lóerőre vagyok képesítve és van esély hogy megéljem a telet.
Millió balesetmentes kilométert minden kis cibberesnek, Ne feledjétek, hogy a létező legjobb tanulómotort birtokoljátok!
Hello! Nekem egy 2007-es gépsárkányom van és nemrég cseréltem, a biker-world-től rendeltem meg a hátsó lánckereket és a láncot /RK 428H/124 std.+ JT lánckerék/. Az első lánckerekem pedig egy 14"-es JT amit a Pinkmotors-tól rendeltem. /ha ilyet szeretnél akkor a JTF 264-14 cikkszámhoz kell ragaszkodni és jó lesz/ Az összerakás után nekem a láncból ki kellett szedni egy-két szemet, mert hosszú volt, de azóta minden ok. Az egész kb. 15.000 ropogós magyar forintba került asszem. Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok!
Elsőnek is most találtam meg ezt a fórumot és szeretnék érdelődni hogy kb mennyi lenne egy egész láncszett erre a kis kezes bárányra? mert nekem 16 000Km utánn már eléggé gáz volt a helyzet és cserélni kell. Egy 2005 ös Repsol-fényezésű ről lenne szó! képeken látszik hogy mennyire kopott (felltettem galériába is!) ha valaki tud valamit vagy van ötelete azt megköszönném!
Üdv Kaplartom!
Örülök, hogy tetszik a fórum, bár én személy szerint komolyabb témákat is el tudnék képzelni egy fórumba mint amik itt előfordulnak...
Nem tudom miféle fojtásokról beszélsz, de ha sikerül eltávolítani a gépedből és még jobban is megy, akkor kérlek szólj nekem is!
Széles utat és hátszelet!
Sziasztok, most találtam meg ezt a fórumot, és nagyon tetszik! :D
Tavaly október óta van egy 2007-es Repsolos festésű 125-ös CBR-em, és nekem nagyon bevált! :) Most akarom majd kivenni belőle a fojtást.... remélem megy majd kicsivel többet is, mert jelenleg max a 125-öt viszi, de azért már nagyon küzdeni kell :D
Nah rólam, vagyis inkább a motoromról röviden ennyit, szerintem fogok még itt kérdezősködni, szal legyetek résen...! xP ^^
9500 Ft volt a szerviz, kb. másfél-két órát pepecselt a motoron a szerelő, de mint mondtam, az utolsó csavarig átböngészte a gépet. Persze ha lejár a garancia, már olcsóbban megúszom a dolgot. :)
Nyugi srácok! Nehogy balhé legyen már! Az NSR már évek óta tetszik... és még a mai napig szeretnék egyet, csak ha meg lesz a motor akkor nekem kell fenntartanom és szeretnék sokat motorozni. Nem vagyok tele zsével, a benzin ára még mindig felfelé megy... ezért is kérdeztem csak 4T-t.
Azt szeretném kérdezni,hogy hátulra mekkora a legszélesebb gumi ami felmegy egy CBR125-re?
Köszi.