Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a le száma is 1-2 vel kevesebb lett nagyobb gumik amik még jobban visszafogják csak így tovább honda
Igaz,hogy levitték585-re de hitelre, így kb1misi-be van mire kifizeted.Teljesen mindegy ha akár száz ezer ft-ért hirdetnének!
Tegnap lattam Cegleden, van ketto is.
Egyebkent ugy nez ki, hogy enyem lesz a piros CBR (2008) ami meg bent all a szalonba:).
Tegnap folytak a papirok elintezese, remelem az Erste bank a reszletfizetesre ramondja az Ament. Tegnap 1ora fele voltam bent, azota mar gondolom hivtak volna hogy valami nem jo. (vagy nem). Remenykedem:)
Holnap elgurulok már a ceglédi Honda kereskedésbe és megnézem hogy is néz ki meg mekkora az akkora!
Olvastam a 2011-es CBR 125 adatait! A villaszögön állítottak meg 12 kg-al nehezebb lett és másképp néz ki! Szóval a súly/lóerő arány egyre rosszabb! Azért csak megy 120-at!
Én olvastam, hogy még nem csináltál semmit, de akartál!
Ha kicsit jobban elolvastad volna itt a beszélgetésünket és főleg az én posztjaimat rájöttél volna, h nem nyúltam hozzá semmihez.
Viszont, köszi az ismertetőt, mert nem tudtam. E szerint azzal, h lentebb van a hátsó fékfolyadék mint az első, azt jelzi, h kopottabb a fékpofa. Ha jól értem. Akkor már csak annál is inkább szakihoz viszem majd ha esedékes mert én azzal tuti nem fogok bíbelődni, nem vok túl jártas. Igaz egyszer robogóban cseréltem, de elég is volt..
köszi h "beleugadtál", hasznos volt igazábol
ha veled szembe megy akkor köszönjetek egymásnak mert illik
Most lehet én leszek lehurrogva, de leírom!

Olyan ember aki abszolút nem ért a dolgokhoz, miért érez késztetést arra, hogy "megbütykölje" a motorját?

Ha egy picit is értenél hozzá, akkor tudnád, hogy a hidraulikus fék az egy teljesen zárt rendszer. Ebből nem fogy el a fékfolyadék....
A fékbetéted kopik, akkor a fékdugattyú egyre kijjebb jön ezzel kompenzálva a betét kopását! Ebből az fog adódni, hogy a tartályból a fékfolyadék a fékmunkahengerbe áramlik!
Ha rátöltesz akkor mikor kicseréled a fékbetétet és ugye visszanyomod alaphelyzetbe a dugattyút, az visszanyomja a tartályba a folyadékot ezért kifog folyni vagy nem is tudod visszanyomni mert a tartály teli lesz!
A fékfolyadék szint a tartályban valamilyen szinten jelzi a fékbetét kopottságát!

Igazából tényleg semmi komoly dologról nincs szó, végülis csak a féked! Ezzel sincs addig baj míg az általad "bütykölt" , rossz műszaki állapotban lévő motoroddal csak magadban teszel kárt!
Az a baj, hogy akár velem is szembe jöhetsz!

Gondolom most jön a k....anyámat meg a minek ugatok bele stb.
Igen, köszi elolvastam de., du. pedig lementem megnézni a motort, h is néz ki mind ez valójában. Annyira nem tűnik talán nagy hókuszpókusznak, de lehet h elnapolok mindent egy szezonnyit. Ugyanis megnéztem és nincs annyira kevés fékfolyadék benne (kép lentebb), simán kibír egy szezont. (a motor függőlegesen áll, nem standeren) A motorolaj meg most ment vagy 3500-at vagy 4000-et. most nem tudom pontosan. Ez is kibír még egy szezont ahogy Ti írtátok, ráér olyan 6000km-ként cserélni. Jövőre akkor szépen egybe megcsinálom mind a 2-t. Alapjáratot meg most beállítottam 1500-ra, jónak tűnik most. Úgy tűnik akkor most "megoldódtak ezek a problémak"
Akkor itt a kép a fékfolyadékról, és csináltam még egyet a kis cibiről gyorsan mobillal
Olvasd el a pdf-et, amit linkeltem! Nagyon egyszerű művelet, nem érdemes ilyen miatt szakiknak fizetni. 10 perces meló kb.
Kiszívod a tartályból, ami benne van, feltöltöd az újjal és addig pumpálod, amíg nem az új fékfolyadék jön már a légtelenítőnél.
meg tudom neked oldani ha gondolod, normális áron (természetesen megvannak a szükséges speciális szerszámok, szakismeret...)
Szia. kösz a választ. A hátsó már nagyon a LOW-nál van. Februárban vettem még, azóta ilyen, nem tom mikor lett cserélve. Lehet akk érdemesebb elvinni szakihoz, h cserélje ki teljesen és ha már ott vok akk alapjáratot is állitsa be meg a motorolajat is cserélje ki
ha minden rendben van a fékkel, akkor nem szabad csökkennie a szintnek, kivéve amit a betétek kopása okoz, szal így látatlanban nem fogja neked senki sem megmondani a tutit. Egyébként meg utcai motornál 2évente cserélni kell legkésőbb.
Ha csak utántölteni kéne a hátsó fékfolyadékot akkor is teljesen ki kell szívni és le kell ereszteni a rendszerből? V csak utána öntök a tartályba egy keveset, úgy mint a 2T robogók motorolajánál?
Hát, az annyira nekem sem teccik, de azért meg tudnám szokni. Viszont ha van guba, lehet rá venni szép sportdobokat. És igen, a 125-ös is jóval nagyobb lett, simán látszik 250-esnek.
Nálam is ugyan ez volt! 11.-én leelőlegeztem mivel a 20 százalékát befizettem aztán 26.-án mehettem érte! Szintén haver vitte haza mivel jogsi még sehol! De hogy vitte haza?, A jogsija otthon maradt! Mire a jogsim megjött én az 1000 km-t beletekertem jogsi nélkül és vihettem is szervízbe! Aztán havonta szervíz mert havi 4000 km megvolt! Cascot kössél rá,mert nekem nincs és mikor összetörtem csak a műszerfal volt 98000! Összesen 250000 fizettem!
Tényleg elég szép, de én vhogy azzal a kéménnyel nem vok kibékülve. nem igazán jön ba. Ha jól látom a mellette lévő 125ös is ugyanakkor méretre, ezek szerint az is nőtt.
Igen most olcsó eléggé a régenni 125ös, cbf árban van.
végülis igyvan :D
Hát lássuk csak, ha jól emléxem, hét elején bevittem a szükséges papírokat (munkáltatói, stb.), jogsim nekem sem volt még, csak folyamatban a tanfolyam. Erről elég volt az iskolával kötött szerződés másolata. Pár nap múlva felhívtak, hogy megvan a hitel, bementem aláírkálni. Újabb pár nap múlva (átíratás, műszaki vizsga, stb), hoztam el a motort. Pontosabban egy ismerős hozta el, akinek volt rá jogsija. Tehát pár nap a hitelre várás, aztán pár nap a forgalomba helyezés, de azt is a szalon intézi.
Remek!
Ha elfogadja a bank a részletfizetést, akkor onnantól adásvételi meg stb papirok elrendezése és hozható is el egyből?
Köszönöm a választ!
Üdv!
Megveheted csak kérned kell egy igazolást az oktatást végző iskolától!
Üdv!
Holnap megyek intézni a papirokat helyi Honda boltba. CBR 125 R 2008-as évjárat, piros fényezéssel :).
Kicsit aggódom, de remélem összejön a részletfizetés is.

Viszont ha a részletfizetést elfogadja a bank, aggódom, hogy elhozhatom-e. Ha papirok megvannak, mi tart vissza? Rendszám? Megkapja a gép egyből?Jelenleg még nincs jogosítványom, 3 héten belül lesz.
Jogosítvány nélkül megvásárolható illetve lerendszámozható is, ugye? Köszi a válaszokat!
Na a beígért képek:
Ja, nem is mondtam, amikor múlt szerdán voltam a 8000-es szervizen, láttam élőben az új CBR250-et. Hát mit mondjak, térdre borultam, átkaroltam az első villát, és nem akartam elengedni. Hárman fejtettek le a motorról. Na de most komolyan, gyönyörű az a gép. És akinek nem A1-e, hanem Akorl-ja van, még vezetheti is (legálban). Kb. másfélszer akkora, mint a kis CBR, jóval szélesebb gumik, felnik, brutál púpos tank, formás fenék, szóval gyönyörű. Neten trikolorban láttam, nem nagyon teccett, de élőben egész más. Még négy év, lejár a részlet, és megyek érte. Addigra talán az ára is barátibb lesz. Mindjárt teszek fel pár képet. Ja a kis CBR-t meg már levitték 585-re...