Most hogy írod az alacsony fordulatot, beugrott, hogy mikor például fékezek erősen,(baleset elkerülése végett) ugye a motorféket is kihasználva, akkor leesik nagyon és behúzott kuplung után nem akar lekattani a váltó,csak ha kicsit ráengedem a kuplungot! Na ez akkor lehet majd gáz ha ilyen esetbe hirtelen ki kellene gyorsítani!
de nálam a benzinszintjelzőm kevesebbet mutat mint amennyi benzin van benne. szombaton tankoltam tele és mintegy 100 km után már a felénél volt a szintjelző. nálatok is igyvan?:D
Nálam ugyanez. Felfelé nincs gond, lefelé néha előfordul, hogy nem kattan. Ilyenkor kuplung ráenged, kattanás, majd lehet lefelé váltani. Úgy vettem észre, ez inkább akkor fordul elő, ha hagyom leesni a fordulatot, kb. 3000-ig akár. Nagyobb fordulaton még nem volt gond a leváltással. Sztem vmi kisebb konstrukciós hiba lehet.
Felfelé váltáskor még nem volt gond, de igen előfordul hogy lefelé váltáskor picit ki kell engedni a kuplungot és csak úgy kapcsol! De ez sem mindíg! Hogy ez miért van azt nem tudom! Eddig nem is törődtem vele! Nem lehet baja mert az enyimbe már 130000 km-ert teljesített gond nélkül!
Szeretnék venni egy Tárcsafékzárat a cbr-emre és nem tudom hogy mekkora kell rá mert vettem már egy 10mm est de az nagy volt most nem tudom hogy akkor 8mm es kell rá vagy 5mm-es vagy mekkora?
Sziasztok !
nektek szokott olyat csinálni a cbr-etek hogy nem teszi be a sebességet ha felfele váltasz, vagy ha lefele nem kattan csak akkor ha kiengeditek a kuplungot?
bocsi ha hülye a kérdés csak kezdő motoros vagyok
köszi a válaszokat :D
nincs meg véletlenül beszkennelve az egész magyar kézikönyv? Enyémhez már nincs meg és csak 6 másik idegen nyelven van de azért magyarul tudok a legjobban
A garancia miatt márkaszervizbe hordom, ahol ugye tudják, és nem győzöm emlegetni, hogy 8000 km a GYÁRI olajcsere-periódus. A gyertya pedig autóban cserélendő 20-30000 km-enként, ahol 110-nél is csak 3-35000-at pörög a motor. Nyilván ha olajat is, akkor gyertyát is gyakrabban kell cserélni a CBR-en. Az autóknál általában 15000 km az olajcsere-periódus, feltéve, hogy jó olajat használsz. És ismétlem, egyetérek a 4-6000 km-enkénti cserével, azzal ártani nem ártunk a motornak, én csak azt próbálom elmagyarázni, hogy a GYÁRI ADAT: olajcsere: 8000 km, gyertyacsere: 8000 km, légszűrőcsere: 12000 km. Na. De tudjátok mit? Mellékelem a gyári leírás idevonatkozó oldalát. Az R jelenti a REPLACE-t, vagyis a cserét.
Kösz mindenkinek a választ! Lehet akk a legjobb és legegysezrűbb elgurulni egy szerelőhöz és kicserélni mindent amit kell, legalább tudom, h mostantól kell számítani a km-eket. Meg akk meg is tudom nézni..
Prof, kösz a .pdf-et, majd ha kicsit több időmlesz átrágom magam rajta, csak nyakamon van még 3 vizsga
A 9-es magasabb hőértékű. Akkor jobb választás, ha nagyon pörgeted és nagy melegben használod. De a cbr 125 nem az a pörgős masina, szóval talán jobb a 8-as. Egyébként én is pont ilyet használok az FZR-emben.
Igen elég. De ha 4000-ként cseréled, azzal rosszat nem teszel benne.
Elvileg igen! De én az ilyen dolgokat inkább szerelőre bízom! Az életem múlhat a féken úgyhogy azt csak szakember piszkálja! De ha valaki meg tudja oldani ám tegye!
és köszi a válaszokat :D
Szeretnék venni egy Tárcsafékzárat a cbr-emre és nem tudom hogy mekkora kell rá mert vettem már egy 10mm est de az nagy volt most nem tudom hogy akkor 8mm es kell rá vagy 5mm-es vagy mekkora?
Előre is köszönöm a válaszokat!
nektek szokott olyat csinálni a cbr-etek hogy nem teszi be a sebességet ha felfele váltasz, vagy ha lefele nem kattan csak akkor ha kiengeditek a kuplungot?
bocsi ha hülye a kérdés csak kezdő motoros vagyok
köszi a válaszokat :D
Prof, kösz a .pdf-et, majd ha kicsit több időmlesz átrágom magam rajta, csak nyakamon van még 3 vizsga
Fékfolyadékot 2 évente érdemes cserélni.
Igen elég. De ha 4000-ként cseréled, azzal rosszat nem teszel benne.