gyárilag volt simsonon hőfokmérő?más kérdés,hogy utólag be lehet rakni a gombát a hűtőbordák közé,de ez kb annyira pontos megoldás,mint hozzányomni a kezed :D
Léghűtéses blokknál nem szokás a hőmérő,mivel nehezen lenne megoldható a pontos hőmérséklet kijelzése!(nem is tudom,hogy létezik-e egyáltalán olyan léghűtéses,aminek van hőmérője) :)
Haliho! Gondoltam mutatok 1-2 képet a xenonról Amugy ma igazoltatott a rendőr egy szót nem szólt érte :D és azt is látta hogy az egyik halogén a másik xenon:)
Mondtam hogy se rábeszélni se lebeszélni nem akarlak se téged se senkit. Ha CBR 250 lesz a következő motorod akkor az lesz és használd egészséggel! Én biztos nem vennék 1 hengeres 250-est, de szerencsére nem vagyunk egyformák...
Hát igen, a papír. Aztán majd erre is kitalálnak vmit (pl. műszakin teljesítménymérés), és akkor már hiába van 25 kW a forgalmiban. Nem elég, hogy csináltathatsz új forgalmit, teheted le a nagyA-t is, és még meg is b.nak, mert csaltál. A németeknél már az útszélén megmérik az 50-es robogókat, hogy tényleg csak 45 km/h-t tudnak-e, ami a kategória korlátja. De nem akarok vitatkozni, ha lejár a kis ciberémről a hitel (nem 2 év), én szinte biztosan egy CBR250 boldog tulajdonosa leszek. Ha bolond vagyok, ha nem. Én nem akarok nagy gépet, ami sokat eszik, drága a kötelezője és a teljesítményadója, plusz az alkatrész. Ezzel megint ott tartunk, hogy kinek mire kell a motor. A 250-est nem sokkal drágább fenntartani, mint a 125-öst, viszont jóval nagyobb (mondom, láttam élőben), és jobban is megy a 20 kW-jával. Nekem ez kell. ÉS! Mire oda jutok, hogy váltok, már a 250-es is milla alatt lesz, ez tuti. A kis ciberémet 880.000-es listaár helyett 690-ért vettem, azóta pedig már levitték 585-re. A 250-essel is ez lesz.
Ezek mind 25 KW-os papírral voltak. A GS 500 0km-es évvesztes volt asszem 980-ért. A DRZ pár éves volt ahogy az SM 610 is. ZXR-ből már csak idősebbek vannak... ugyan úgy mint az ER5-ből is. Akorl jogsi után úgy is jön az A... de legalább nem kell egyből nagyobb gépet venni.
90-nél nálam is 7000-et pörög, ilyenkor nagyon nyugodt, de mint írtam, sztem 100-nál érzi jól magát. A 110-et én is csak akkor tartom, ha sietek. Egyébként nyugodtan lehet, nem lényeg, ha 120 a vége, a hangján úgyis hallod, és érzed is, hogy mikor sok a kicsikének.
110et tudja tartani?! az nem rossz. mondom enyémnek vége 120, de ott már 9-9500-as a fordulat. azért mondtam 90et utazónak nálam egy személlyel, mert ott még csak ilyen 7-7500 a fordulat, egyátalán nem erőlködik, szépen tudja tartani gond nélkül. 110et nem szívesen tartanám, mikor 120 már a vége. 2 személlyel 25 km-t tettemmeg legtöbbet egybe, ebből is a felét városban, szal nem nagyon tudtam kipróbálni, de 70-80at gond nélkül vitte, utána lassitani keleltt, mert beértük az előttünk lévőt . Majd egy hónap múlva tok mit írni, Balcsira 2 személlyel, cuccokkal lesz terhelve rendesen, kiváncsi vok mit teljesít. Pályára egyértelműen nem merek és nem is akarok így felmenni, jó lesz az a 7es út is...
Jaértem. Az enyém 90-nél még kéri a gázt, unatkozik. 100-110 között van elemében, hallani a hangján, hogy ott érzi jól magát. Ha nagyon kell sietni, a 110-et is vígan tartja hosszú távon, még a 120-at is, de azért az már kicsit sok neki. Két személlyel is mentem 110-et tartósan, bár a mögöttem ülő max 60 kiló volt. Én a napi 25-25 km-emet ezzel a 100 körüli tempóval teljesítem, és éppen elég. Persze jó lenne gyorsabban menni, én is szeretem a sebességet, de sajnos tartanunk kell a lézeres sünöktől, így nem érdemes kockáztatni.
Szerintem bolond aki CBR 250-est vesz Akorl jogsihoz. Nagyon drága és nem sokkal tud többet mint egy 125-ös. Annyi pénzért lehet venni Akorl jogsival vezethető nagyobb gépet olcsóbban.
Valóban kb. ugyanakkora, de azért nem olyan gáz az az 1 henger. Egyszerű, de nagyszerű blokk (27 szabadalmat tartalmaz). Ha két henger lenne, már ugrana a vételár. Szerintem egy jó középutat találtak ezzel a 125-ös és a 400-as kategória között. Persze itt megint arról van szó, hogy kinek mire kell. Nekem A"korl" van, ebbe belefér a CBR250, és azért kétszer annyi a paci, mint a 125-ben. 90-nél még bele-belekezdek egy előzésbe, de százról már nemigen tudok előzni. A 250-essel már nem lenne ilyen gond.
Úgy értettem, h én pl azért lehet keveselném ezt a sebességet, ha napi haszálatban autóúton kéne iylen 50km-eket mendegélni vele. De ki tudja lehet megszokám. Én itt Bp-en tökéleetsen ki tom használni. Nem kell ennél több. Nyáron jó lenne, ha erősebb lenne, majd mek le balcsira 2 személlyel, és hát 100as utazót egyedül se, nem h 2en nem menne. Egyedül olyan 90es tempo az ideális nálam.