Hello mindenki! Ha tudtok várni egy picit rövidesen eladó lesz egy CBR 125 fekete moci komlett minden alkatrésze! Lejár a törlesztésem és piacra dobom! Addig is jók legyetek!
sziasztok,
lehet a hónapban vagy júliusban én is cbr tulaj leszek,
nemsokára kész a forgalom és utána csak a vétel jön:)
remélhetőleg egy új 2010-es új motort kapok
érdekelne pár dolog: 6 fokozatú-e a váltó?
emelkedőn, egyenes, és lejtő szakasznál hogy bírja? (sebesség tekintetén)
én szabolcs megyei vagyok, szóval az erre lakókkal majd 1* csaphatunk egy kört
A 2000-es alapjárat kicsit magas, ha karbis a CBR-ed, sztem állítani kellene rajta, nekem hideg időben sem több 1500-nél, bemelegedés után 1000-1100 körül van. Az enyém injektoros, de volt karbis motorom is, általában két csavar van a karbin, az egyik a benzin-levegő keverékét állítja (na ehhez nem nagyon érdemes nyúlni), a másik az alapjáratot. Jobb oldalt középen a hátsó fék folyadéktartályát látod, kicsit bentebb egy nagyobb tartály a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálya. Az olajcsere periódusa 8000 km, a gyertyáé 8000 km, a levegőszűrőé 12000 km. A láncot elég 800-1000 km-enként fújni, ha jó láncspray-d van. Tudom, itt sokan írják, hogy 4000-enként olajcsere, de én a gyári leírásból tudom. 1000-nél volt olajcsere (az ugye muszáj a bekopás miatt), 4000-nél ellenőrzés, szelephézag-állítás, de olajcsere nem. Most voltam 8000-esen, olaj és gyertyacsere volt, meg a szokásos ellenőrzés. 12000-nél kell vinnem újra, de akkor csak légszűrőt cserélnek, olajat, gyertyát nem. Vagyis a gyári adat 8000 km.
sziasztok!
Nektek mennyi az alapjárat? nekem 2000. az jónak számit, vagy sok? Igazából sose vt gond vele, sose állt le, mindig jól indul. csak kérdezem.
és olajat milyen gyakran cseréltek benne? ha msot van 4000nél akk itt az ideje ugye? jobb oldalt középen milyen olaj tartály van? köszi a választ. ja még egy: pesten tud vki egy jó motor sezrelőt aki kicserélné nekem az olajat és kicsit át is nézi?
Cébé Peti
nekem 120 /70 es van hátullazán befér csak a felni összehúzza jobban mutat rajta egy 120/80 as azt nem huzza össze annyira. am láttam már 130 ast alatta de nem tűnik vastagabbnak a felni vékonysága miatt...
SZiasztok! (16/F)
Én most néztem a mocit, és gondolkodtam rajta, hogy milyen jó lenne, ha énis elkezdenék motorozni, mert legalább lenn egy kis életem.
Eddig minden vagyonom számítógépbe "fektettem", úgyhogy a nyári szünetben megpróbálom eladni, hogy lerázzam magamról a kocka kórságot.
HA minden klappol, és sikerül a nyelvvizsgám, akkor teljesítmény alapú bérezésben megkaphatom a motort, ami természetesen valami használt gépezet lesz.
Igazából csak azért írtam, mert van egy tanácsom súlycsökkentés céljára:
Ha hülyeség hagyd ki, ha nem fogadd meg.
Na, szóval:
Nemtudom mekkora lehet az akksi benne, de ha minden igaz, akkor kábé 3-4 kiló, és olyan 10Ah körüli, hogy le bírja adni azt a max 100A-t ami kell az indításhoz.
Ezt az akksit lehetne helyettesíteni pl egy ilyennel: Hk modellakksi
Ez fél kiló, és 150A-ig bír, csak egy töltőelektronika kell hozzá.
Na meg lenne egy kis plusz hely
van valami elérhetőséged? :D vagy ha nem akarod kiírni akkor ha gondolod akkor az enyém ott van az adatlapon
sosem árt ha van a környéken ismerős ugyanolyan kaliberű géppel :D
merre laksz? csak mert tegnap miután kijöttem a motoros boltból mentem párt kört hátha megtalállak titeket de nem sikerült, elmentem a mcdonalds mellett is de a franc se nézett arra :D
hali mi voltunk csak vissza mentünk a mcdonaldsba a körforgalomba fordultunk meg de utána pont hogy megfordultam jött egy fekete cbres is az fent van a fórumon ?
lehet a hónapban vagy júliusban én is cbr tulaj leszek,
nemsokára kész a forgalom és utána csak a vétel jön:)
remélhetőleg egy új 2010-es új motort kapok
érdekelne pár dolog: 6 fokozatú-e a váltó?
emelkedőn, egyenes, és lejtő szakasznál hogy bírja? (sebesség tekintetén)
én szabolcs megyei vagyok, szóval az erre lakókkal majd 1* csaphatunk egy kört
előre is köszönöm a válaszokat
A 2000-es alapjárat kicsit magas, ha karbis a CBR-ed, sztem állítani kellene rajta, nekem hideg időben sem több 1500-nél, bemelegedés után 1000-1100 körül van. Az enyém injektoros, de volt karbis motorom is, általában két csavar van a karbin, az egyik a benzin-levegő keverékét állítja (na ehhez nem nagyon érdemes nyúlni), a másik az alapjáratot. Jobb oldalt középen a hátsó fék folyadéktartályát látod, kicsit bentebb egy nagyobb tartály a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartálya. Az olajcsere periódusa 8000 km, a gyertyáé 8000 km, a levegőszűrőé 12000 km. A láncot elég 800-1000 km-enként fújni, ha jó láncspray-d van. Tudom, itt sokan írják, hogy 4000-enként olajcsere, de én a gyári leírásból tudom. 1000-nél volt olajcsere (az ugye muszáj a bekopás miatt), 4000-nél ellenőrzés, szelephézag-állítás, de olajcsere nem. Most voltam 8000-esen, olaj és gyertyacsere volt, meg a szokásos ellenőrzés. 12000-nél kell vinnem újra, de akkor csak légszűrőt cserélnek, olajat, gyertyát nem. Vagyis a gyári adat 8000 km.
Ricsi
Nektek mennyi az alapjárat? nekem 2000. az jónak számit, vagy sok? Igazából sose vt gond vele, sose állt le, mindig jól indul. csak kérdezem.
és olajat milyen gyakran cseréltek benne? ha msot van 4000nél akk itt az ideje ugye? jobb oldalt középen milyen olaj tartály van? köszi a választ. ja még egy: pesten tud vki egy jó motor sezrelőt aki kicserélné nekem az olajat és kicsit át is nézi?
Nagyon csúf volt!
nem erről a balesetről van szó?
valaki mondja már meg,milyen izzó van a cbr 125ben elől, H hanyas?
Nincs valakinek eladó hűtője CBR 125-höz?
Esetleg tud valaki vas megyébe céget, aki hűtő javításával foglalkozik?
Előre is köszi!:)
nekem 120 /70 es van hátullazán befér csak a felni összehúzza jobban mutat rajta egy 120/80 as azt nem huzza össze annyira. am láttam már 130 ast alatta de nem tűnik vastagabbnak a felni vékonysága miatt...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
maradok a normál akksinál ami a motorhoz való.. 3-4 kiló nemvág földhöz :D és a motort se
Én most néztem a mocit, és gondolkodtam rajta, hogy milyen jó lenne, ha énis elkezdenék motorozni, mert legalább lenn egy kis életem.
Eddig minden vagyonom számítógépbe "fektettem", úgyhogy a nyári szünetben megpróbálom eladni, hogy lerázzam magamról a kocka kórságot.
HA minden klappol, és sikerül a nyelvvizsgám, akkor teljesítmény alapú bérezésben megkaphatom a motort, ami természetesen valami használt gépezet lesz.
Igazából csak azért írtam, mert van egy tanácsom súlycsökkentés céljára:
Ha hülyeség hagyd ki, ha nem fogadd meg.
Na, szóval:
Nemtudom mekkora lehet az akksi benne, de ha minden igaz, akkor kábé 3-4 kiló, és olyan 10Ah körüli, hogy le bírja adni azt a max 100A-t ami kell az indításhoz.
Ezt az akksit lehetne helyettesíteni pl egy ilyennel:
Hk modellakksi
Ez fél kiló, és 150A-ig bír, csak egy töltőelektronika kell hozzá.
Na meg lenne egy kis plusz hely
barátnőm cbrébe akarok , a szülinapjára:) és H7es vagy hanyas,azt nemtod?te milyen izzót vettél,és mennyiért?
Megtudjátok mondani nekem,hogy a 2004 es cbr 125 be elöl milyen izzok vannakH hanyas,es hany wattos? A ket izzo egyforma?
Köszi
sosem árt ha van a környéken ismerős ugyanolyan kaliberű géppel :D