kérdésem, hogy a tavaszi nagy elindítás után nem akarja a kicsike megtartani az alapjáratot, leáll
szivatóval megy, de ha elengedem leáll, télen kb 2 hetente járattam, pöccre indult, semmi gond, most meg ez
Kész!
Nekiálltam megnézni a benzincsővet, hátha..., és akkor észrevettem a közelben egy árva csövet megbújva, amit addig nem. Találtam neki véget is, ahova rá lehett dugni, és most megy a motor, mint a kisangyal.
Köszi szépen a segítségeket...
Havernak ugyan ez volt nem tudtuk mi a fasz baja lehetett karbi pucolás más fuvóka levegő csavar mindent amit el tuc képzelni át néztük be állitottuk és 1 év állás meg bajlódás után ki derült h Elfelejtettük megnézni a szelepet és egy szelep beállitás után minden pöpec volt :D
Először egy szellőző cső lehúzódott, ami a lenti csövek mellett fut ki a szabadba (szóval elvileg akkor sem lett volna semmi, ha nem rakom vissza), de vissza lett rakva. Most szerintem minden vissza van rakva, de így sem megy. (A két levegőztető cső, a "benzin szintmérő elektorinka cső", és a benzincsap-ból is rendesen csatlakozom a karbira, szóval minden ok-nak tűnik.
Üdv!
Közel 4 éve van CBR 125-ösöm (2004. márciusi példány). Eddig 26000km-t raktam én bele, és semmi gondja nem volt. Ma légszűrőt akartam cserélni, addig eljutottam, hogy a tankot leemeltem, ill. majdnem, mert nem volt kedvem a sok csövet lehúzni az aljáról, így visszaraktam mindent. Aztán mikor el akaraok menni, akkor jöttek a gondok. Csak szivatóval járt a motor és erősen ingadozott az alapjárat, aztán már csak 1-2 alkalommal indult be és akkor is 1-2 pöffenés után leállt, most már be sem indul. A gyergyát megnéztük, tök jól néz ki, szóval avval nincs gond. Mintha kifogyott voltna a karbi úszóházból a benzin (tank majdnem tele van benzinnel), és nem kapna utánpótlást a tankból. Mi történhetett, mikor csak meg lett mozgatva a tank, aztán minden vissza lett rakva szépen a helyére? (Szűrők eltömődése, vagy valami borulás elleni védelem?)
visszatérve a betolós témára... Hidegen nem vicces... olyan korrektűl tökönvágott már a motor hogy gyáááááááá XD
És a vége az lett hogy rátettem az aksitöltőre XD azóta is megy...
Nekem a hasonló jelenségem oka az volt, hogy a benzincsapról lehúzódott egy cső, amit nem vettem észre :)
Ezt nézd meg, más ötletem egyenlőre nincs, ha eddig 2 hetente rendesen ment és van benne elég benzin.
kérdésem, hogy a tavaszi nagy elindítás után nem akarja a kicsike megtartani az alapjáratot, leáll
szivatóval megy, de ha elengedem leáll, télen kb 2 hetente járattam, pöccre indult, semmi gond, most meg ez
mi lehet a gond?
kösy a segítséget
http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr125-4569966
CBR 125 -höz keresek első lámpákat illetve fejidomot. SOS
Köszi Üdv Gábor
Nekiálltam megnézni a benzincsővet, hátha..., és akkor észrevettem a közelben egy árva csövet megbújva, amit addig nem. Találtam neki véget is, ahova rá lehett dugni, és most megy a motor, mint a kisangyal.
Köszi szépen a segítségeket...
Közel 4 éve van CBR 125-ösöm (2004. márciusi példány). Eddig 26000km-t raktam én bele, és semmi gondja nem volt. Ma légszűrőt akartam cserélni, addig eljutottam, hogy a tankot leemeltem, ill. majdnem, mert nem volt kedvem a sok csövet lehúzni az aljáról, így visszaraktam mindent. Aztán mikor el akaraok menni, akkor jöttek a gondok. Csak szivatóval járt a motor és erősen ingadozott az alapjárat, aztán már csak 1-2 alkalommal indult be és akkor is 1-2 pöffenés után leállt, most már be sem indul. A gyergyát megnéztük, tök jól néz ki, szóval avval nincs gond. Mintha kifogyott voltna a karbi úszóházból a benzin (tank majdnem tele van benzinnel), és nem kapna utánpótlást a tankból. Mi történhetett, mikor csak meg lett mozgatva a tank, aztán minden vissza lett rakva szépen a helyére? (Szűrők eltömődése, vagy valami borulás elleni védelem?)
És a vége az lett hogy rátettem az aksitöltőre XD azóta is megy...