Hello! A minap lófráltam a neten és találtam egy ilyen kütyüt és gondoltam akár érdekes is lehet...
"http://webshop.akrapovics.hu/i..." ez elméletileg egy kedvünkre állítható befecskendező elektronika és a kis cbr-hez is kapható. Hallott már erről valaki?
hmm.. de jóféle nővéred van.. bemutathatnál neki :D
amúgy én is tatabányai vagyok.. láttam is a motorod hirdetését :) nagyon tetszik... kár hogy nincs annyi lóvém amennyiért hirdeted. igy kénytelen vagyok egy ólcsóbb CBR-t nézni..
ilyen CBR-t még nem vezettem... nincs rá lehetőség egy próba körre a tiéddel? :) :)
sziasztok!
mondanátok véleményt a Honda CBR 125-ről?
ilyen motort szeretnék most venni.
van külömbség a régebbi karburatoros és az újabb injektorosok között? a kinézeten kivül ?
mennyivel jobb az injektoros mint a karburatoros?
Hát én a párommal sokat megyek kétszeméllyel, de 110 fölé még lejtőn sem sikerült feltornászni, de nem is arra való ez a kis gép.
Elméletileg most hétvégén is kirajtolunk, remélem összejön!
Széles utat!
kérdezték hogy mennyi a vége : 2 személlyel ha hiszed ha nem 120 , én vagyok 74 kiló meg a mögöttem lévő 82 kiló és szélcsendben teljesen behajolva mentünk 120at
Tudja valaki, hogy cbr 125re 14es első láncfogaskereket hol lehet venni és mi a számozása vagy milyen motoréval egyezik meg.Ugyanis létezik olyan.De a szakboltokban nem ismerik. 14 es fogaskerékkel legalább tizzel többet megy és jobban pörög.
Mikor tolod a motort (vagy tolnak) elérsz 1 sebességet ami szerinted már elég a beindításhoz, és mikor a kuplungot kiengeded ráugrasz az ülésre vagy ráhuppansz minél nagyobb súlyal hogy a hátsókerék betapadjon, mert ha ezt nem teszed meg megcsúszik mikor kiengeded a kuplungot
értem. akk majd kipróbálom. Hát nem vok egy nagydarab. 175/63
szal csak megy alattam. Ja a moci teljesen gyári. kipuff csere se vt.
és pesti vok. szal elvben sikak az utak :D am azért érdekel, h ha majd egysezr leruccanok a Balcsira akk milyen utazora számítsak..
RobRoy333:
Köszi megnéztem, tényelg ott van Egyszer már felnyitom az ülést, elvégre még az akksit se láttam. Csak az az egy csavar fogja ami a csomagtartóból megy gondolom.
HondásPisti:
Én is kiszedtem az akksim a robogóból és feldugtam egész télire tölteni. nem is töltő az hanem ápoló. Tehát elvben magát meríti és tölti, mintha használnám. De eddig tavasszal mikor beraktam sose nyekkent semmit se. csak ugye robogón vt berugókar. Sztem kb arra vt elég ez a töltés, h ne haljon meg télen, de mást nem nagyon csinált vagy nem tudom
general60:
Köszi, majd akk lehet kipróbálom egyszer kiváncsiság képpen. bár ez az "akkor ugrasz rá egyet." rész kicsit homályos még
Egyébként mennyit kéne mennie gyárin ennek a motornak? Még nem sikerült városba kipróbálni, de egyszer 100at már majdnem ütötte csak jött egy lámpa. De akk már nem éreztem nagyon h lett vna ereje sokkal több. Nem tom mondjuk, h mennyinek kéne lenni ott már, de olvastam olyat h 130 a vége..
Jaj nem erről van szó . Van benne akksi, be is indul tökéletesen. amolyan Hondásan Én csak a jövőt illetően gondoltam, ha egyszer lemerülne, vagy télen mikor kiveszem és lusta vagyok egy körre betenni meg ilyenek..
A jobb oldali kicsi tartály a hátsó fék fékfolyadéktartálya, természetesen azon is van min/max jelzés. A hűtőfolyadék tartálya még egy kicsit beljebb van.
Ha nem bírtad betolni akkor vegyél bele egy akksit aztán nem kell vele szenvedni, amúgy is elég égő szerintem betolva indítani egy motort. Főleg egy HONDÁT
köszi. Majd hnap megnézem a tartályt, most csak a jobboldalt ugrik be, h ott van egy tartály. Tényleg az mit jelez?
ja nincs B-s jogsim, szal nem nagyon vágom, h autóknál, h van a betolásdi.
"http://webshop.akrapovics.hu/i..." ez elméletileg egy kedvünkre állítható befecskendező elektronika és a kis cbr-hez is kapható. Hallott már erről valaki?