Na igen le van butítva ,de én már 130 ezer kilómétert tettem meg vele és a blokkjának semmi baja! Az NSR-t ennyi kilóméterig hányszor kell furatni a blokkját? Amúgy meg tuningolja aki akarja! Ha valakinek nagyobb teljesítmény kell vegyen 600-as gépet!
már 12ezrediket tapossa. az áttétet sajnos nem tudom, bevallom őszintén nem nagyon értek hozzá. a gyertyát akkor mindenképp kicseréltetem, azt lehet tudni ez kb menniybe fáj?
Eladó cbr 125 re pályaidom komplet. Üvegszállból van lehet javitani nem mint a műanyagot.
a cbr kupás gépeken is ilyen volt. keveset használt nagyon megkimélt állapotban van uj ára 100 ezer ft volt .
versenykész állapotban van csak fel kelll tenni és kész. csak egyben eladó. irány ára 30 eze ft.... 30 000 Ft fix.
megtekinthető győrben. csavarokkal együtt adom. pályára tökéletes.
tel +36-20/428-6407. Fyrgi
Van egy 2008as évjáratú CBR 125öm. Az a probléma merült fel vele, hogy lefelé nem veszi a sebességi fokozatokat. Pl. Megyek vele kb fél percig 70nel 4es-ben, akkor utána nyomnám vissza a váltót és olyan mintha egy odahegesztett rudat rugdosnék, mert nem mozdul egyáltalán. Az olajat cseréltem benne 10w 40 esre, azzal is ezt csinálta, most Motul 20w 50 es van benne és ezzel is ezt csinálja. Kérem segítsetek, mi baja lehet.
"Ajánlott gyújtógyertya:
Alap:
CR8E (NGK) vagy
U24ESR-N (DENSO)
Hosszan tartó nagy sebességű utazáshoz:
CR9E (NGK) vagy
U27ESR-N (DENSO)"
Ahogy a kézikönyvben írva áll...
Kettő között csak a hőérték a különbség, szerintem ez nem befolyásolja a sebességet, de javítsatok ki, ha igen.
Hello!
Nálam ugyanez, a 190 centimmel elég nehezen megy 90 fölött pedig még csak ma ment bele a 3200.-ik kilométer...e fölött már ajánlatos összébb húzni magam.
Bár, ha nagyon húzom neki, ráhasalok a tankra akkor nekem 120 a vége 6-osban 9000-nél...(óra szerint)
Egyébként nektek is előfordul, hogy néha visszadurran a gyári kipufogó?
hali
egy kis segítséget szeretnék kérni. most szereztem egy 7 éves cbr-t és elég lomha, 100-110 fölé csak igen erős hátszélben és lejtőn megy. töltöttem bele shell v powert annak a reményében h fokozódik a teljesítménye de mindhiába. ha jól tudom benzincsap nincs benen, szóval azon nem lehet állítani, és az merült fel bennem h vissza van folytva, de a papírjain 10 kw szerepel és ha jól tudom tényleg ennyi. szóval a kérdésem lehet e valamit tenni h jobban menjen v idős korára ennyi maradt benne? válaszotokat előre köszönöm
A gyári lánc 124 szemes, a mérete 428-as. Csak kettesével lehet kivenni,mert egy keskenyebb és egy szélesebb szem fűződik össze, vagyis ha csak egy szemet vennél ki, a végek nem tudnának összecsúszni, mert azonos lenne a szélességük.
hát 100-150 ezret nem ér nekem hogy le legyen papírozva.. jobban járok ha eladom,hozzáteszem azt a pénzt és veszek olyat aminek papírjai rendben vannak..
XDXD én haveromtól vettem sisakbeszélőt (újonnan) 2000ft ért:Digaz hogy vezetékes csak utassal tudok dumálni de fasza nagyon.meg szerintem vokitokira rákötve lehetne másik motorossal is csak ezt a mikrofont meg fülest rá kell dugni.Leírom majd:) nekem azért fontos mert 2 személy széllel szemben és már nagyon ciki hogy 6.ban lelassul 80km/h ra és biztos jól fogyaszt olynakor mert az majdnem a kopp... állítólag 6.ban 2 személyel is jól fog menni. kíváncsi leszek.
2007 ben Magyarországon vett cbr-nek a forgalomba helyezése 2009 ben előtte ugye 50 es volt nekem 160 ezer forint volt...:Sneked olcsóbb lesz mivel kint már forgalomban volt és nem újként kezelik.de a papírok kellenek hozzá igaza van az előttem szólónak...:S
Szia!
Legjobb tudomásom szerint,ha nincs meg neki a külföldi forgalomból kivonási papírja,akkor nemigen van rá mód! Ha tudod hol volt forgalomban,meg a rendszámot,akkor a kinti közlekedési hatóságnál lehet próbálkozni,hogy adjanak ki egy papírt arról,hogy hivatalosan ki lett vonva!Elég költséges és nehézkes,ha egyáltalán lehetséges. Biztosat okmányirodában tudnak mondani!szerintem hívd fel a központi okmányirodát: 06 (1) 443-5747 és 06 (1) 443-5748, ez a tuti infó!
A segítségeteket szeretném kérni mégpedig : röviden a motor amit vettem 2 hete 50 es ként vettem külföldi papírjai lennének de az előző tulajnál elkallódott és kb várhatom hogy az mikor lesz meg, de szeretném lepapíroztatni a motort mert így csak nem az igazi.. először is milyen lépéseket kellene tennem ha így 0-ról akarom lepapíroztatni és mennyibe fájna ez kb...? eredetiség vizsga, műszaki, forgalmi..?
hát kíváncsi vagyok milyen lesz vele a gép, mindenképpen írd le a tapasztalataidat, nekem se ártana rá egy, a nagyobb gumi miatt elég lomha lett ha olvastad egy régebbi hozzászólásomat :D szász mindenkire azt hiszi hogy milliomos, egyszer felmertem tenni neki olyan kérdést hogy tud-e szerezni olyan készüléket ami motoros-utas, vagy akár motoros-motoros közötti kommunikációt tud létesíteni, mondott valami 20.000 körüli árat, majd azt mondta: figyelj ide, mondok én neked jobbat, fog most olyan sisak érkezni amibe ez már be van építve. aha mondom ez remek, és mennyibe kerül? 50.000 ft/db
viszontlátásra :D
enyit megy a jarganyom:D