Ha balról a hátsó rugónál benézel a vázba ott fogsz látni egy fehér tartályt min-max jelzéssel az lesz az. Feltöltéshez pedig le kell venni az első ülést. Betolni én még sosem próbáltam, de hasonló lehet mint autóknál. Ráadod a gyújtást, berakod másodikba, megtolod és ráengeded a kuplungot, csak vigyázz el ne szaladjon
Sziasztok.
Lehet, h nagyon hülye kérdés, ne haragudjatok
Azt nem tom, h ezeket a motorokat be lehet e "tolni". Tehát, ha lemerül az akksi, akk az önindító nélkül be lehet e vhogy indítani. Simsonon csináltam ilyet (csak ugye ott akksi heylett berugókar vt). Ott ugye betettem egyesbe és elkezdtem vele pár métert gyalogolni és azonnal beindult. Ezzel próbálgattam, de nem akart. Vagy vmi bénán csináltam, v ezeket már nem lehet ily módon beindítani?
Ja még egy: a hűtővíz állását hol tudom megnézni?
köszönöm
Daniék megpróbálkoztak ezzel és szétesett a motor úgy ahogy van...
Én sosem fogom megérteni minek akarjátok szerencsétlent tuningolgatni felfúrni meg venni hozzá plusz dolgokat. Egy másik motor kell ha ez kicsi
Hát azért egy 150 es hengerrel se tennél rosszzat ennek a blokknak mivel gyárilag is igy csinálják 25 -ös blokk 150 es cbr:D.És igy a vége is kicsit tolódik.Nekem egy gyári 150es cbrem van 25 -ös re vizsgáztatva :D SBK kipu rendszer!ÉS eggyel nagyobb gumi elöl hátul és igy is 150 a vége.Az előző gumival 155 volt és ez gond nélkültudja nem egy 25 -ötös hogy 120 után kell "1km "hogy elérd a 130-140et:Dnyugottan vegyél rá egy hengert.
Vegyél előre egy 14 es fogast meg tegyél rá egy kiput MEg hátra egy 110-120 as gumit kinek mi jön be. Máshoz nagyon nem kell hozzányúlni mert ez így örök életű ahogy van. Ha kevésnek érzed ne tuningold hanem vegyél nagyobbat Ha meg valami kérésed van írj ha tudok segítek
Harmadjára írom már újra ezt az üzit, mivel ez az első posztom...
Pedig csak annyit akartam írni hogy vettem egy cbr-t és mihez lenne érdemes hozzányúlni...
Ehelyett kétszer írtam kis regényt... komplett könyvet, már csak a kötés hiányzott...
Nah mind1 szal mihez érdemes, van értelme, hozzányúlni.
Mert most rakom rendbe kicsit a gépet, az előző tulaj bukott vele 1-et..
Ugye mivel az oldalán az idom a hűtőbe is kapaszkodik így a hűtő kapott 1 pofont, csepeg...
Első fékbetét csere
Letört idomtartó fülek, műanyag hegesztés lesz.
éééééééééés ami még kérdéses, hogy alapjáraton csörgés van, (vezérlés) de ugyebár csak alapjáraton, mikor még hideg a motor... nyúljak hozzá?
ha bemelegedett pörfekt...
Hello Srácok! Azt szeretném kérdezni, hogy ki próbálta már a DID 428H/124 std. láncot a kis cbr-hez, illetve, hogy mik a tapasztalatok vele? Egyszer azt olvastam hogy semmivel sem bír kevesebbet mint a gyári, de kb 10.000 Ft.-al olcsóbb...
Hátul egy vágott slickem van 120/70 1000 RR első papucs elég babán tapad kis melegítés után és szépen dől az ívre előre meg a gyárit javaslom vagy azt a méretet mindenkinek
Helló!
Azt szeretném kérdezni a tapasztaltabbaktól hogy mekkora az utazó sebessége egy CBR-nek 1 illetve 2 személlyel? Ha kérhetnék hozzá akkor láncáttételt is mondjatok
Jövőhéten én is tulaj leszek nagy valószínűséggel és kisebb túrák már tervbe vannak véve a nyáron :)
Helló!Azt szeretném megkérdezni hogy hanyasak a gumik a motoron mert ugy látom nagyobb mint a gyári,és az előző hozzászólásomat át olvassnád és ha van rá ötlet kérlek írd meg.
Helló!Arra szeretnék választ kapni mi a véleményetek a cbr 150-es dupla vezérmű tengely 4 szelepes verzióról 2007-es,és az eggyel nagyobb gumi növelésről is kérnék tanácsot.Előre is köszönöm
Lehet, h nagyon hülye kérdés, ne haragudjatok
Azt nem tom, h ezeket a motorokat be lehet e "tolni". Tehát, ha lemerül az akksi, akk az önindító nélkül be lehet e vhogy indítani. Simsonon csináltam ilyet (csak ugye ott akksi heylett berugókar vt). Ott ugye betettem egyesbe és elkezdtem vele pár métert gyalogolni és azonnal beindult. Ezzel próbálgattam, de nem akart. Vagy vmi bénán csináltam, v ezeket már nem lehet ily módon beindítani?
Ja még egy: a hűtővíz állását hol tudom megnézni?
köszönöm
Én sosem fogom megérteni minek akarjátok szerencsétlent tuningolgatni felfúrni meg venni hozzá plusz dolgokat. Egy másik motor kell ha ez kicsi
vegyél fel msn re : Krisy@100.hu ott mindig elérsz ha leülök a gép elé
Várjunk vele még vagy 2 évet...
Akkor 1 pufó (olyat azért hogy az utcából ne költözzenek ki...)
Gumi
éés fogaskerék
Köszi a gyors választ ^^
Harmadjára írom már újra ezt az üzit, mivel ez az első posztom...
Pedig csak annyit akartam írni hogy vettem egy cbr-t és mihez lenne érdemes hozzányúlni...
Ehelyett kétszer írtam kis regényt... komplett könyvet, már csak a kötés hiányzott...
Nah mind1 szal mihez érdemes, van értelme, hozzányúlni.
Mert most rakom rendbe kicsit a gépet, az előző tulaj bukott vele 1-et..
Ugye mivel az oldalán az idom a hűtőbe is kapaszkodik így a hűtő kapott 1 pofont, csepeg...
Első fékbetét csere
Letört idomtartó fülek, műanyag hegesztés lesz.
éééééééééés ami még kérdéses, hogy alapjáraton csörgés van, (vezérlés) de ugyebár csak alapjáraton, mikor még hideg a motor... nyúljak hozzá?
ha bemelegedett pörfekt...
Hátul egy vágott slickem van 120/70 1000 RR első papucs elég babán tapad kis melegítés után és szépen dől az ívre előre meg a gyárit javaslom vagy azt a méretet mindenkinek
Mi sokszor megyünk ketten, akkor is bírja a 90-et csak szenvedősebben éri el.
Egyébként én is a tzr50-es fórumról költöztem ide...
Azért a nővéred sem semmi!
Azt szeretném kérdezni a tapasztaltabbaktól hogy mekkora az utazó sebessége egy CBR-nek 1 illetve 2 személlyel? Ha kérhetnék hozzá akkor láncáttételt is mondjatok
Jövőhéten én is tulaj leszek nagy valószínűséggel és kisebb túrák már tervbe vannak véve a nyáron :)