Üdv Dancci!
Ha egy igazán megbízható, piti lóvéból fenntartható, könnyen kezelhető gépet keresel, hát akkor EZ AZ! A kis 4ütemű cibere olyan egyszerű mint a pofon, pont ezért nincs ami elromoljon rajta, keveset fogyaszt, 4000 km-enként lecseréled az olajat, fújod a láncot és csak mész,mész és csak mész....! Tavaly választottam egy újabb típust de az egy-két évvel öregebb tesói ugyanezt tudják csak más a fejidom és nem injektorosok hanem karbisok.
Kiváló kezdő és szaladgálós moci. Én pl csak túrázásra használom és semmi panasz, sokszor kétszeméllyel bár úgy már elég lomha, egyedül viszont bőven odavered a városi forgalmat. Vásárlásnál figyelj oda hogy ne egy elhanyagolt, agyontuningolt vasat vegyél és ennyi. Sok sikert hozzá, aztán széles utat!
Köszi, de ez így nem jön be ilyen házilag csinált dobbal már egyszer megjártam és elég sokba került, azt hittem vmi raptor, vlado, vagy vmi más márkájú dobod van.
hát majd teszek fel képet csak most nem tudok am úgy néz ki mint a gyári csak egy nagyon picikével vastagabb meg a kipuff lyuk az vagy 5 centi de itt a hangja
Sziasztok!
Elgondolkodtam azon,hogy veszek egy cbr 125 r-t
Kérdésem a következő:Mennyire megbízható a motor,én nem akarok vele nagy világjáró túrákat,de azért szeretnék megtenni pár km-t .Alkatrész szervízelés milyen gyakori,és mennyibe kerülnek kb,Asszem ennyi, de szívesen fogadok jótanácsokat,észrevételeket stb... Ha esetleg ilyen célra tudtok ajánlani egy megbízható motormárkát azt is szívesen fogadom..(lehet,hogy ezt nem a cbr 125-ös topikba kéne írnom csak akkor nem tudom h hova.. )Na azért remélem valaki segít a döntésben,válaszotokat előre is köszönöm!
Kösz! A hengert Honda kereskedésben vettem, marha drágán, közel 80-90k-ért! Elég gagyinak tűnt, de király a cucc! Ennél ólcsóbban is lehet szerezni. Ha jól láttam létezik hozzá 150-es szett+4szelepes hengerfej. Még a kipufogó amit jó lenne cserélni, de már nem akarok rá költeni. Kiheréltem a hátsó dobot, ez ingyen volt. Most megy majd műszakira, majd betömöm, hogy ne legyen hangos. Jelenleg megfordulnak utána, mert azt hiszik valami nagy szörny érkezik. A nyomatékon sokat dob a kipufogó, de sajna csak az alsó tartományba. Végsebesség nem nagyon változik. Nekem 8000-es fordulaton megy 110-120-at, nagyobb első lánckerékkel. 17 fogas ha jól emlékszem. A hengerrel együtt vettem. A vége egyenesbe 130+ körül van az én 85 kilómmal! 20km-re járok vele melózni, ha az idő engedi, 110-120-al. Ezt könnyedén tartja. A legfontosabb, hogy lehet vele előzni, nem mint előtte! Így is kevés, de 3-4 L-es fogyasztás kárpótól. 2 személlyel is min 120km/h! Csak a szettet kellett cserélni, minden tökéletesen működött tovább. Karbi, gyujtás minden.
Sziasztok! Hátsó gumit kéne vennem a kis CBR-hez, a következő kérdésem lenne: 100/80 helyett 110/70 jó-e a mocira, vagy ha van valami ötlet, azt szívesen fogadnám. 160-as Athena henger van a motoron, úgyhogy erőben nincs hiány. Ha dobna rajt egy szélesebb gumi kinézetre, akkor már megérné.
Várom a válaszokat. Kösz!
Szerintem ívre hajtottat vegyél sokkal egyszerűbb feltenni mint a simát , én rengeteget bajlodtam a simával és szar is lett , de lehet h én vagyok ügyetlen!
Ha egy igazán megbízható, piti lóvéból fenntartható, könnyen kezelhető gépet keresel, hát akkor EZ AZ! A kis 4ütemű cibere olyan egyszerű mint a pofon, pont ezért nincs ami elromoljon rajta, keveset fogyaszt, 4000 km-enként lecseréled az olajat, fújod a láncot és csak mész,mész és csak mész....! Tavaly választottam egy újabb típust de az egy-két évvel öregebb tesói ugyanezt tudják csak más a fejidom és nem injektorosok hanem karbisok.
Kiváló kezdő és szaladgálós moci. Én pl csak túrázásra használom és semmi panasz, sokszor kétszeméllyel bár úgy már elég lomha, egyedül viszont bőven odavered a városi forgalmat. Vásárlásnál figyelj oda hogy ne egy elhanyagolt, agyontuningolt vasat vegyél és ennyi. Sok sikert hozzá, aztán széles utat!
Elgondolkodtam azon,hogy veszek egy cbr 125 r-t
Kérdésem a következő:Mennyire megbízható a motor,én nem akarok vele nagy világjáró túrákat,de azért szeretnék megtenni pár km-t .Alkatrész szervízelés milyen gyakori,és mennyibe kerülnek kb,Asszem ennyi, de szívesen fogadok jótanácsokat,észrevételeket stb... Ha esetleg ilyen célra tudtok ajánlani egy megbízható motormárkát azt is szívesen fogadom..(lehet,hogy ezt nem a cbr 125-ös topikba kéne írnom csak akkor nem tudom h hova.. )Na azért remélem valaki segít a döntésben,válaszotokat előre is köszönöm!
Várom a válaszokat. Kösz!