Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.sportmotor.hu/motor...

nesze neked itt az olajszűrő, csak nem kell cserélni :)
Nincs benne olajszűrő. Leengeded az olajat és betöltöd a másikat. Nem tudom mit kell ezen így problémázni. Nem lesz semmi baja ha fél deci benne marad. Tökéletesen úgy sem lehet kicsurgatni belőle. A motor tisztító vackokat meg felejtsd el, mert többet árt mint használ.
Remélem megfelelő választ kaptál. Ebből a fórumból is vicc lett...
cseréld le az olajat minél előbb, mert az autóba való olaj nem jó a motorhoz a kuplung miatt és ha egyszer megcsúszik a kuplungod az olaj miatt akkor cserélheted a lamellákat
Úgy látom ida se kell segítségért jönni CBR 125 ös tulajdonosoknak................. Na mindegy, azért köszi....:S Majd kiöblítem silannal...... meg kicserélem a szűrőt.............
Üdv
Én Repsol moto 10w40-et használok,full szintetikus és 2500ért vettem literjét, 4000 km után cserélem is, úgyis beállt a tél keményen, és ártani nem árt az tuti...
jobb kép nem volt nem ámm... jó az is csak régi
Sziasztok!
Majd ha kuplunglamella kell a motorodhoz nyugodtan keress meg, biztosan tudok adni hozzá.
Köszi!
Perwoll black magic-el mosd azután Silan öblítőt neki!
A szürőt cserélni kell nem mosni.
Ami olaj most benne van sima 10w-40-es még 50km-t se ment. De én le szeretném cserélni olyanra ami bele való, 10w-40 4T re. Nem is ezt szerettem volna megtudni hanem azt hogy elegendő leengedni azt az olajat és belerakni a 4T-set vagy a szűrőt ki kell bontani kimosni stb. és utánna belerakni a 4T-set..?
Butaság. Ezek szerint kamionos 4t olajat is tehetek mondjuk egy mai 600-as sportgépbe? Azért lett kitalálva a motorba való motorolaj, mert a motor sokkal nagyobb fordulatszámon üzemel és jóval "finomabb" olaj kell neki nem hiába kell kicserélni 6000 kilométerenként.
Jé a leánykám a sportmotoron Üdv. körünkben
hm... ebben van valami Gabi
persze, lehet adalékolni meg mindent csinálni. Csak a motor kicsit más fordulatszámokon üzemel, mint egy autó, ezért is más az mkp-ba való olaj. A különbség meg lehet hogy rövid távon nem látszik meg, de ki tudja majd 40-80ezernél már lehet hogy érezhető lenne. Ezért jó a magyar használt motor, mert az ember még az 1 liter olaj árát is sajnálja 6000km-enként. Egyébknét én csak segíteni akartam, felőlem akár étolaj is mehet bele.
Abban igazat adok neked, hogy a csuszásgátló adalék miatt jobb a motorba való olaj mint amit a kocsikba rakunk , de ezt utolag is potolhatod adalék formájában , én biztosan valami fullszintetikus olajat tennék bele ami birja a fordulatot, merthát valjuk be fordulat kell a kicsikének ahhoz hogy valami kis erőt kicsalogass belöle , a kuplung egyébként az 1000 körüli gépekben csuszik meg utolsó fokozatban az olaj hibája miatt, a kiscbr nem fog megcsuszni ne aggodj
Azt a kicsike erőt mi , Hát igen az ember egyből igy gondolkodik erröl ha felól a Pusztitóra , És igen jobban áll neked a kismotorál, Én a csajomnak adnám
mi lett ebből a fórumból .
rég jártam erre, de nem is bánom. miért nyilvánosan kel egymást baszogatni? oldjátok meg magatok közt ne egy fórumban.

köszönöm a fórom társak nevében.
Én sokat elmentem az autóba való castrol magnatec 10w40nel. semmi bajom nem volt vele. nem csúszott a kuplung meg hasonlók. nyugodtan használhatod úgy. de amúgy alapszabály, hogy vételkor legalább olajat illik cserélni.
rakjál bele motorkerékpárba való olajat amit a gyártó előír. Az autóba való azért nem jó, mert abban nincs a kuplung csúszását gátló adalék, hiszen ott külön van váltóolaj, míg a legtöbb motornál egyben van. Meg egyébként is más igénybevételre, más fordulatszámokra vannak tervezve az mkp-ba való olajak.
De az ilyen motorokba speciális olaj kell aminek a neve 4T, ugyanis a kuplung ugyan abban az olajban van mint a váltó, motor stb... De jó lenne ha szólna hozzá valaki más is mert lehet hogy én tudom rosszul.
Az autóban lévő olaj is 4T mivel 2T és 4T-s olajak léteznek. A 2T 2ütemet jelent, a 4T meg 4 ütemet ezért nem lehet semmi baja ettől a motornak. Itt az a lényeg hogy milyen az olaj viszkozitása.
Kétféle kategóriát határoz meg, W jelű, téli és a jelölés nélküli, nyári olaj viszkozitási kategóriát. Téli : 0W; 5W; 10W; 15W; 20W; 25W, nyári: 20; 30; 40; 50; 60.

Én 10w40 et használok vagy ekörülit szoktam választani a nyári érték legyen nagy ha nyáron használod inkább mivel pörgetni kell a kicsikét hogy jöjjön az a kis erő is ki belőle :)
Sziasztok!
Nem rég vennem egy CBR 125-öst és az előző tulaj nem 4T-s motorolajat hanem sima autóba való 10W 40- est rakott bele. Mi a teendőm? Olajszűrőt ki kell bontanom és kimosnom, vagy elegendő lenne azt az olajat leereszteni és feltölteni 4T-sel vagy mit tegyek, nem tudom...?
Remélem ti tudtok nekem segíteni!
Üdv Balázs!
Szia! Most számoltam be egy nagyon szépet ha aktuális!Adatlapomon elérsz!