Kössz, de te mucsaröcsögén laksz nem pesten xD
Nem véletlen írtam oda h pesti, mert kölcsön szeretném kérni valamelyik rendes CBR társtól a (fekete honda emblémás matricás ) oldal idomját azért hogy le tudjam arról másoltatni, az enyémre is a matricázást. Van 5 CBR -es ismerős de mindenkinek más színbe van mint amilyen kellene :S
Gyárit nem szeretnék venni mert az 13.000 ft :S
Remélem valaki tud rajtam segíteni, cserébe szerzek neki szórakoztató elektronikai termékeket nagyon jó áron.
Előre is köszi
Kinek van 2006 os vagy az előtti Piros, Kék, vagy Narancssárga színű CBR -e Budapesten vagy a közelében ?
Kérnék egy kis segítséget. Akinek van légyszi írjon 1 e-mailt ide: traki205(kukac)vipmail.hu -ra.
Előre is köszi
Srácok lányok van egy szívlámpás tk-s cbr em blokk ép hútő ép első kerék centírra szorul hátsó tökéletes 3000 km futott gumikkal eleje hiányos teleszkóp becsúszok kiflik tank horpadt (kérésre 5000 Jó magyar forintért kihuzatom) bal oldali lábtartó törött kipufogó hátsó lábtartó miatt görbült a konzol idomok nincsenek hátsólámpa törött villahidak kukák akit érdekel keressen msn en vagy email adatlapon ott van ne itt írkáljatok mert nem nézem :( akár egészben is eladó árajánlatot várom majd lesznek képek is
sziasztok!
én aprilia rs 50 tulaj vagyok, ami éppen eladósorban van(98as, szép állapotú tuningmentes) és a minap ítr egy tag, hogy elcserélné velem egy cbr 125-re, ami 2007es. a képeken kissé kopottasnak tűnik, de ez nem akkora gond, mert tesóm fényező, inkább az érdekelne, hogy műszakilag mire kellene odafigyelni? Mennyi futott km az ami még egészséges egy ilyen mocinak? Ja, és a motor 125/50-ként fut, ezért szívesen vennék olyan válaszokat, akik esetleg így hajtanak ilyen mocit. Köszi!
Nekem nem kellett, én nem szedtem le teljesen az idomot csak annyira, hogy hozzá férjek a telóhoz. De ha azt leakarod szedni akkor, már a hátsó ülést is lekell, vagy nem?
Ha véletlen belátogatna ide valaki aki még ért a motorokhoz (igaz a kis csapatunkba is 3db szerelő van, de azért mégis) aki még elmondja mien gondokba ütközhetünk (pl. váz) az még most írjon. Köszönöm.
Attól függ. A felső határ 100e ft (mivel saját pénzből megy tovább nem engedhetem meg magamnak mert más költségek is lesznek, illetve 2hete vettem 150 ezerért a komplett skócia cbr-t) de ennyi pénzért már vízhűtéses blokk kéne... Ha valaki tud akármit szoljon! A lényeg hogy a hajtás bal oldalt legyen.
Józan vagyok gyerekek. Igen, már akkor is fontolgattuk a dolgot, mikor megakadt a 170es blokk az első cbr-emben. Most ugye jött Skóciából a másik annak a blokkja került át a cbr-be így van egy komplett vázam, idomokat is egy kis müanyag heggesztés után rendbe lehet hozni. Aki ismer tudja, hogy minden hülyeségbe belevágok. Heggesztős ismerős van több is, lesz szenvedés a blokk berakással az tuti. Most keresünk blokkot, vízhűtéses lenne a tuti, de levegős is jó legyen minimum 400-as 1 hengeres és baloldalt legyen a hajtás. Ennyi. Tessék kinevetni, deha sikerül a legnagyobb szopató motor lesz belőle... Képzelhetitek ha a 170 es cibber (kb. 25le) úgy vitte a kis vasat hogy 125 2t-ket megszégyenítettem akkor mit tehet a kis vázzal (még megnem csavarja) egy ~50le blokk.
Nem véletlen írtam oda h pesti, mert kölcsön szeretném kérni valamelyik rendes CBR társtól a (fekete honda emblémás matricás ) oldal idomját azért hogy le tudjam arról másoltatni, az enyémre is a matricázást. Van 5 CBR -es ismerős de mindenkinek más színbe van mint amilyen kellene :S
Gyárit nem szeretnék venni mert az 13.000 ft :S
Remélem valaki tud rajtam segíteni, cserébe szerzek neki szórakoztató elektronikai termékeket nagyon jó áron.
Előre is köszi