hát a légszűrőt bizony nem véletlenül találták ki, de akár úgy is mondhatnám, hogy nagyon sürgősen tedd vissza. A kis porszemcsék elég hamar tönkreteszik a henger belső falát. Kb olyan mintha homokot szórnál a hengerbe, gondolom innentől el tudod képzelni, hogy az mit csinál...
Szedd ki a légszűrőházból a sznorkelt, akkor is komolyabb hangja lesz, de nem káros a motorra. De had hangsúlyozzam még egyszer: SÜRGŐSEN TEDD VISSZA A LÉGSZŰRŐT
szosssz mindenkinek lenne egy oan kérdésem h,
kivettem a kis cbr-ből a levegő szűrőt és most ugy használom.eddig semmi baj és nagyonjó sziszegős hangja van nekem nagyon bejön és mintha erősebb is lenne nagyon megy eznélkül csak azlenne h levegő szürő nélkül lesz vlmi baja a mocinak? v esetleg megis szorulhat? mer azt ugye nemakarom énse válaszokat előre is köszönöm
Sztem meg ezen nem kell veszekedni!NEm navagyunk egyformák mindekinek más tetszik!Valakkinek a nagy ysebbég kell meg a kévőfözö hang(2T)Valkinek meg a nyomaték illetve a mélyebb hang!Mindeki döltse el kinek mi kell ahozz h jól érezze magát a sárkányán!Én ezért vettem CBR!Nem bántam meg!Városban elég turázni simán megy 100at két személlyel is!Csak ajánlani tudom!Persze másfél év és én is ülök föl a kawára:D:D:D:DDe ez még a jövö:D
most nekiállhatunk győzködni egymást, illetve elmagyarázni a világnak, hogy "az én motorom a lehető legjobb ami létezik", de szerintem nincs sok értelme. Ahogy említettem tapasztalatból beszélek, nem egyszerűen rávágom, hogy 2T az szar. Mindig minőségi alkatrészeket vettem hozzá (Dell orto, TOP, stb), nem otthon kókányoltam, hanem hozzáértő szerelőhöz vittem, minőségi üzemanyagot/kenőanyagot kapott, de mégis egy darab fos volt a gép. Pont. Valszeg én találtam egy hibásabb darabot, Te pedig azon szerencsések közé tartozol, akiknek sikerült kifogni egy olyan példányt, aminek elfelejtették kilazítgatni a csavarjait a taljánok. De összességiben nem véletlenül terjedt el a nézet, hogy:
A. 2T motorok kevésbé megbízhatóak, drágább a fenntartásuk
B. Az olasz motorok kevésbé megbízhatóak.
Nekem majdnem elvette a kedvem a motorozástól az aprilia, annyira megbízhatatlan volt. ráadásul azok után, hogy cseréltünk benne, hengert, dugót, hajtókart, karbit. Már egyszerűen nem értettük, hogy mi mehet még benne tönkre, de valahogy mégis szar volt . Elismerem, hogy nagyon ment, (már amikor ment) és a kis cibbernél nincs meg az az érzés, hogy hirtelen hátracsúszok amikor húzok egy kövéret, viszont bátran elindulok vele akár 3-400km-es túrára is. Az apriliával még a szomszéd város is meggondolandó volt.
Szóval ez nekem a 2T tapasztalatom, de tényleg őszintén kívánom, hogy Te legalább annyira elégedett legyél a Mito-val, mint a kis ciberével
Üdv Mindenkinek! A bejáratásról kérdeznék. Túl vagyok a 300 km-en, addig 5500-6500 közötti fordulaton használtam a gépet. Most már felengedem 7000-8000 fordulatig, amíg le nem jár az 1000 km, és megy szervizbe. Után már majd megyek vele rendesen. Persze finoman gyorsítgatok, stb., 300 km-ig 80-nál többet nem is mentem vele (6100-6200 fordulat), most már 90-nel ballagunk (7000-en). Szerintetek megfelelő módja ez a bejáratásnak?
Érdekes dolgokat irsz...csak a szerviz dologhoz szolnék az fogott meg legjobban.Nekem Cagiva Mito-m van nálam ugy működik hogy télen szerviz, nyáron motorozás.Télen kókányolás nélkül meg csinálom amit megkell és egész nyáron semmi baja.Tovább nem is ragozom...
Csakhogy az a fenntartás meg a "szakszerű" javítás ami akár egy 1-2 éves masinát illeti, drágább mint egy 600as. (Ha tévedek javíts ki.)
Persze, valamit valamiért.
ezért is írtam, hogy ez egyéni tapasztalat, lehet, hogy én fogtam ki valami szarabb példányt. Nekem egy apriliám volt, közel a vételárát ráköltöttem 1 hónappal a vásárlása után: gyertya, henger, dugó, hajtókar, karbi, mind cserélve lett. Ennek ellenére sosem volt megbízható. Mentem én is 125-ös NSR-el, nagyon állat gép, egyértelműen sokkal erősebb mint a kis CBR, jobban is néz ki, de hogy én tutira nem cserélném el az is biztos.
Igaz, ez megint városi felhasználás mellett értendő, ott szerintem jobb a kis CBR, mérete is kisebb, illetve alacsony fordulatszámon nyomatékosabb, várisi forgalomban ez használhatóbb, mint egy erősebb, de pörgősebb 2T motor.
(persze most kilátásban van egy 600-as gixxer, de ez még nem hivatalos )
akkor neked valami lehajtott, sufniban kókányolt motorod lehetett ha ez a véleményed. Egy mai 2t motor (pl: rs 125, nsr125, (nekem ezekről van tapasztalat)) teljesen megbízható tud lenni, hogyha !szakszerűen! karban van tartva, beállítva, satöbbi. És nem a 200ezer forintos kategóriára gondolok, mert azok mind mókoltak, a jót ott is meg kell fizetni. Gyári állapotban el lehet vele menni 4-5 literrel is, mondjuk ott már tényleg nagyon kicsi gázokkal kell közlekedni, persze tud többet is enni. Végsebesség pedig 160 felett, és nem füstöl mint a gyárkémény, max hidegen.
Értem...4T közül meg ez megy még a legjobban, nem? ybr, xt, cbf ezek ha jól emléxema gyári adatok szerint gyengébbek valamennyivel..Elég esélyes akk a kis cbr..
én nem úgy fogalmazok, hogy nem ajánlom a 2T mocikat, hanem soha-a-büdös-életbe-rá-nem-ülök-kétütemű-fosra
Mindig van valami baja. Valahol mindig folyik valami nyál, megragad a dugó, füstöl mint a gyárkémény, sokat fogyaszt, meg úgy űberösszességiben egy fos. Monnyuk nagyon megy, ezt el kell ismerni, apró bibi, hogy általában szervizből ki, szervizbe be...
Hozzátenném ez személyes tapasztalat, valszeg én fogtam ki valami szarabb példányt, de azért általánosságban az a vélemény, hogy nem túl megbízhatóak.
Egyébként nem 1-2 hónapos eszköz a kis cibber, persze ez attól is függ mire akarod használni. Nagy túrákhoz, főleg autópályára nagyon kicsi, de városban a több mint elég kategória. Ha megtanulod jól használni csak az első 3 sebességfokozat elég dinamikus városi motorozást biztosít, én lassan 1 éve, télen-nyáron ezzel megyek-jövök melóba/mindenhova a hét minden napján és őszintén szólva ilyenkor ritkán veszek észre erőhiányt. Egyedül az első gang túl rövid, ezt még nem szoktam meg.
diákként örülök,ha egy motorra lesz keretem nemhogy egy plusz jogsira. Nem, most mindenképp 125 lesz, max nem megy úgy. Sajna nem Te vagy az első aki nem ajánlja a 2T-t.
2t-supermoto...Jó-jó halad, de nefeledkezz meg a költségekről... Nemfogok most neked papolni, ha 1x lesz 125ccm 2t-d megérted miről beszélek. Én azt ajánlom rakd le a nagymotorra a jogsit, és valami olcsobb 250-400 ast. Igen énis tudom hogy akkormár nem 400 ból jössz ki hanem minimum fél misiből, de valamit valamiért.
Hát most nem nyugtattál meg. Olyat sezretnék venni ami nem 1-2 hónapra jó...Nah jó még van fél évem ezen gondolkozni, bár a motorkínálat hasonló lesz...Szívem szerint vmi sm-et vennék. Dt125x-et vagy vmi husky-t. csak írtó drágák. és akk még szépen fogalmaztam
Igen nekem is bejön ezért is írtam ide a fórumba csak egy két teszt elolvasása után megilyedtem a teljesítményétől Nem akarom azt h megveszem és még a hazafele vezető úton azt mondom, h bakker ez nem úgy megy mint amire számítottam..
ugyan azok a felfogatási pontjai és nem kell bilincs se hozzá
msn: krisy@100.hu
email: vesedonor@citromail.hu
Szedd ki a légszűrőházból a sznorkelt, akkor is komolyabb hangja lesz, de nem káros a motorra. De had hangsúlyozzam még egyszer: SÜRGŐSEN TEDD VISSZA A LÉGSZŰRŐT
kivettem a kis cbr-ből a levegő szűrőt és most ugy használom.eddig semmi baj és nagyonjó sziszegős hangja van nekem nagyon bejön és mintha erősebb is lenne nagyon megy eznélkül csak azlenne h levegő szürő nélkül lesz vlmi baja a mocinak? v esetleg megis szorulhat? mer azt ugye nemakarom énse válaszokat előre is köszönöm
A. 2T motorok kevésbé megbízhatóak, drágább a fenntartásuk
B. Az olasz motorok kevésbé megbízhatóak.
Nekem majdnem elvette a kedvem a motorozástól az aprilia, annyira megbízhatatlan volt. ráadásul azok után, hogy cseréltünk benne, hengert, dugót, hajtókart, karbit. Már egyszerűen nem értettük, hogy mi mehet még benne tönkre, de valahogy mégis szar volt . Elismerem, hogy nagyon ment, (már amikor ment) és a kis cibbernél nincs meg az az érzés, hogy hirtelen hátracsúszok amikor húzok egy kövéret, viszont bátran elindulok vele akár 3-400km-es túrára is. Az apriliával még a szomszéd város is meggondolandó volt.
Szóval ez nekem a 2T tapasztalatom, de tényleg őszintén kívánom, hogy Te legalább annyira elégedett legyél a Mito-val, mint a kis ciberével
Persze, valamit valamiért.
Igaz, ez megint városi felhasználás mellett értendő, ott szerintem jobb a kis CBR, mérete is kisebb, illetve alacsony fordulatszámon nyomatékosabb, várisi forgalomban ez használhatóbb, mint egy erősebb, de pörgősebb 2T motor.
(persze most kilátásban van egy 600-as gixxer, de ez még nem hivatalos )
Mindig van valami baja. Valahol mindig folyik valami nyál, megragad a dugó, füstöl mint a gyárkémény, sokat fogyaszt, meg úgy űberösszességiben egy fos. Monnyuk nagyon megy, ezt el kell ismerni, apró bibi, hogy általában szervizből ki, szervizbe be...
Hozzátenném ez személyes tapasztalat, valszeg én fogtam ki valami szarabb példányt, de azért általánosságban az a vélemény, hogy nem túl megbízhatóak.
Egyébként nem 1-2 hónapos eszköz a kis cibber, persze ez attól is függ mire akarod használni. Nagy túrákhoz, főleg autópályára nagyon kicsi, de városban a több mint elég kategória. Ha megtanulod jól használni csak az első 3 sebességfokozat elég dinamikus városi motorozást biztosít, én lassan 1 éve, télen-nyáron ezzel megyek-jövök melóba/mindenhova a hét minden napján és őszintén szólva ilyenkor ritkán veszek észre erőhiányt. Egyedül az első gang túl rövid, ezt még nem szoktam meg.