a kommentemmel speciel nem vesedonor motorját akartam hype-olni, hanem az volt a lényege hogy a tied ótvar szarul néz ki úgyhogy csak nem kéne a másikét fikáznod. szilvának annyit hogy mindenkinek a sajátja tetszik a legjobban.
jocikának meg még annyit hogy kommentjei alapján nem nehéz leszűrni hogy szegény gyerek buzi, állandóan meleg gondolatai vannak :( "tudod mit csinálj a doboddal huzd bele a faszod" "leszoptad vesedonor faszát" nem itt kéne reklámozni a másságod te aberrált csicska
igen és mondta h a te cbr ed ujra van talán festve?
csak azér mer énse találok 08-ba meg 09 esbe repsolost de mond h hazudok de én téll nemtaláltam eddig seholse
Motorteszt: Honda CBR 125 - Ámokfutás, hang és erő nélkül
Az NSR 125 helyett építették a mérnökök a 125-ös CBR-t. Vadi új blokkot kapott, így már teljesíti az EURO II-es normát. Sajna a "zwei-takt" NSR erre nem volt képes. Fáj is a szívem. Ebből adódóan, ami a legjobban hiányzik az nem más, mint a motorhang. Alapjáraton szinte hangtalan, emiatt nehéz is szlalomozni vele a dugóban. Nem hallják autós kollégáink a városi forgalomban, tülkölni meg ugye a KRESZ szerint vétség.
Kárpótol viszont a motor kezelhetősége jóindulata. Kezes és egyben kecses kis jószág, bár a 13 lóerő nem egy nagy durranás, de tény és való, elegendő városban. Pécsig mondjuk már nem merészkednél le vele.
Viszont a futóműve király találmány. Még két személlyel sem dobál macskaköves úton, igaz állítási lehetőségünk egyenlő a zéróval, viszont nincs is rá szükségünk. Nagyon profi, tényleg. Pedig vicc, ahogy kinéz. Vékony, mint a ropi, a hátsó villa pedig szinte zártszelvényből van. A gumik mérete, vastagsága a régi Simsonéra emlékeztet. A felnik, mint egy freestyle BMX-é.
A fékekre viszont egy rossz szavam sincs. Elöl szimpla 270-es tárcsa, 2 dugós nyereggel, hátul 220-as karika 1 dugattyús munkahengerrel. Lassulás, satuzás, egyszóval ... zsííír.
A fantasztikus teljesítményről már esett pár szó, de most nézzük egy kicsit részletesebben. Üveghangon már talán élvezhető, ami 13 ezres fordulatot jelent. Hasonló motorja van, mint a postás choppereknek. Na persze az nem ilyen pörgős. Keményen 2 szeleppel rendelkezik az egy darab henger.
Van hatodik sebességfokozat is, ezt csak szakadékban hátszéllel értelmes használni. Valószínű csak benzinspórolásra alkalmas. Nem is eszik sokat, beéri kb. 3 literre is. 250 kilométert lehet vele repeszteni egy tankolással. Ha jó napja van, belecsíphetünk a 130-as álomhatárba.
Az ára olyan alacsony, mint a teljesítménye. Manapság hétszázezerért robogót lehet kapni. Én inkább ilyet tolnék a garázsba.
Műszaki adatok - Honda CBR 125
Lökettérfogat (ccm) 125
Furat x löket (mm) 58,0 x 47,2
Motor felépítése 1 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses
Hengerek / szelepek száma 2
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford) 9,92(13,4)/10000
Max. nyomaték (Nm/ford) 10,1/8000
Végsebesség (km/h) n.a.
Indító rendszer elektromos
Erőátvitel 6 sebességes
Váz típusa acél
Villaszög / utánfutás n.a.
Felfüggesztés elöl 31 mm teleszkópos, 105 mm rugóút
Felfüggesztés hátul Monoshock rugóstag, 120 mm rugóút
Fékek elöl 2 dugattyús, 276 mm-es tárcsa
Fékek hátul 1 dugattyús 220 mm-es tárcsa
Gumiméret elöl 80/90 -17
Gumiméret hátul 110/80 -17
Üzemanyagtank kapacitás (liter) 10
Hossz/szélesség/magasság (mm) 1920 / 675 / 1070
Ülésmagasság 776
Önsúly (kg) 115
Vételár (forint) 699.000
Nagyon igaza van. Srácok, utánanéztetek már, mennyibe kerülnek a sportdobok? 35 rugó az kifejezetten olcsó. Csak végdob 60 rugónál kezdődik újonnan, teljes rendszerről ne is beszéljünk.
Szóval maradjunk annyiban, hogy remek árat mondott a srác, yoshimura dobra
lol sok szakértő... ti igen hülyék vagytok esküszöm :D
35ezres dob ha olyan drága nektek akkor menjetek át a szomszéd józsibácsihoz ő talán összesufniz valami olcsóbbat a garázsba....istenem
azért írtam vigyorogva
jocikának meg még annyit hogy kommentjei alapján nem nehéz leszűrni hogy szegény gyerek buzi, állandóan meleg gondolatai vannak :( "tudod mit csinálj a doboddal huzd bele a faszod" "leszoptad vesedonor faszát" nem itt kéne reklámozni a másságod te aberrált csicska
csak azér mer énse találok 08-ba meg 09 esbe repsolost de mond h hazudok de én téll nemtaláltam eddig seholse
Az NSR 125 helyett építették a mérnökök a 125-ös CBR-t. Vadi új blokkot kapott, így már teljesíti az EURO II-es normát. Sajna a "zwei-takt" NSR erre nem volt képes. Fáj is a szívem. Ebből adódóan, ami a legjobban hiányzik az nem más, mint a motorhang. Alapjáraton szinte hangtalan, emiatt nehéz is szlalomozni vele a dugóban. Nem hallják autós kollégáink a városi forgalomban, tülkölni meg ugye a KRESZ szerint vétség.
Kárpótol viszont a motor kezelhetősége jóindulata. Kezes és egyben kecses kis jószág, bár a 13 lóerő nem egy nagy durranás, de tény és való, elegendő városban. Pécsig mondjuk már nem merészkednél le vele.
Viszont a futóműve király találmány. Még két személlyel sem dobál macskaköves úton, igaz állítási lehetőségünk egyenlő a zéróval, viszont nincs is rá szükségünk. Nagyon profi, tényleg. Pedig vicc, ahogy kinéz. Vékony, mint a ropi, a hátsó villa pedig szinte zártszelvényből van. A gumik mérete, vastagsága a régi Simsonéra emlékeztet. A felnik, mint egy freestyle BMX-é.
A fékekre viszont egy rossz szavam sincs. Elöl szimpla 270-es tárcsa, 2 dugós nyereggel, hátul 220-as karika 1 dugattyús munkahengerrel. Lassulás, satuzás, egyszóval ... zsííír.
A fantasztikus teljesítményről már esett pár szó, de most nézzük egy kicsit részletesebben. Üveghangon már talán élvezhető, ami 13 ezres fordulatot jelent. Hasonló motorja van, mint a postás choppereknek. Na persze az nem ilyen pörgős. Keményen 2 szeleppel rendelkezik az egy darab henger.
Van hatodik sebességfokozat is, ezt csak szakadékban hátszéllel értelmes használni. Valószínű csak benzinspórolásra alkalmas. Nem is eszik sokat, beéri kb. 3 literre is. 250 kilométert lehet vele repeszteni egy tankolással. Ha jó napja van, belecsíphetünk a 130-as álomhatárba.
Az ára olyan alacsony, mint a teljesítménye. Manapság hétszázezerért robogót lehet kapni. Én inkább ilyet tolnék a garázsba.
Műszaki adatok - Honda CBR 125
Lökettérfogat (ccm) 125
Furat x löket (mm) 58,0 x 47,2
Motor felépítése 1 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses
Hengerek / szelepek száma 2
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford) 9,92(13,4)/10000
Max. nyomaték (Nm/ford) 10,1/8000
Végsebesség (km/h) n.a.
Indító rendszer elektromos
Erőátvitel 6 sebességes
Váz típusa acél
Villaszög / utánfutás n.a.
Felfüggesztés elöl 31 mm teleszkópos, 105 mm rugóút
Felfüggesztés hátul Monoshock rugóstag, 120 mm rugóút
Fékek elöl 2 dugattyús, 276 mm-es tárcsa
Fékek hátul 1 dugattyús 220 mm-es tárcsa
Gumiméret elöl 80/90 -17
Gumiméret hátul 110/80 -17
Üzemanyagtank kapacitás (liter) 10
Hossz/szélesség/magasság (mm) 1920 / 675 / 1070
Ülésmagasság 776
Önsúly (kg) 115
Vételár (forint) 699.000
de az nem csilli-villi az matt :)
valami ilyesmi mint a képen csak nem carbonozott hanem mattítot króm és nem szegecselve hanem hegesztve lenne
http://vyxxn.co.uk/catalog/sta...
£325.00=110,443.20 HUF ez biztos olcsóbb és ugyan az a hatás
Szóval maradjunk annyiban, hogy remek árat mondott a srác, yoshimura dobra
35ezres dob ha olyan drága nektek akkor menjetek át a szomszéd józsibácsihoz ő talán összesufniz valami olcsóbbat a garázsba....istenem