Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi k1:D sok sikert a motorvételhez
csere esetleg?:D:D:D:D:D:D
Nekem jobban tetszik vsesdonoré mint az enyém:D:D
ucsó mondar nekem szolt?
"mindenkinek a sajátja tetszik a legjobban"
azért írtam vigyorogva
Ott a szó! Tegnap láttam is.
a kommentemmel speciel nem vesedonor motorját akartam hype-olni, hanem az volt a lényege hogy a tied ótvar szarul néz ki úgyhogy csak nem kéne a másikét fikáznod. szilvának annyit hogy mindenkinek a sajátja tetszik a legjobban.
jocikának meg még annyit hogy kommentjei alapján nem nehéz leszűrni hogy szegény gyerek buzi, állandóan meleg gondolatai vannak :( "tudod mit csinálj a doboddal huzd bele a faszod" "leszoptad vesedonor faszát" nem itt kéne reklámozni a másságod te aberrált csicska
Pacsi! Én vagyok a haverja! Blackhawk0503 a neve itt! Pár oldallal visszább írt is.
nem az enyémről van le kopintva :) :D
lukács mert te vagány vagy mert leszoptad vesedonor faszát am meg kiszsilvának van igaza
de az enyémnél egyik se szebb
elüt neki, de még így is jobban néz ki az ő cbr-je mint a tied
Hiába szép szép de a tank akkor is elütt nagyon az idomoktól
ez egyedi 100% ig :) egy ezer erer idomszett volt az alapötlet és 1 kép :)
igen és mondta h a te cbr ed ujra van talán festve?
csak azér mer énse találok 08-ba meg 09 esbe repsolost de mond h hazudok de én téll nemtaláltam eddig seholse
Norbi látom ismered Melindát :D
az igen:O az komám már téll egy kicsit drága:O
amúgy meg tisztában vagytok vele mennyibe kerül az a gyári szutyok kipufogó? 83.000 Ft ...
nem tudok képet küldeni, mert azt majd magamnak fogok csináltatni de egyenlőre nem mert no píz
Motorteszt: Honda CBR 125 - Ámokfutás, hang és erő nélkül


Az NSR 125 helyett építették a mérnökök a 125-ös CBR-t. Vadi új blokkot kapott, így már teljesíti az EURO II-es normát. Sajna a "zwei-takt" NSR erre nem volt képes. Fáj is a szívem. Ebből adódóan, ami a legjobban hiányzik az nem más, mint a motorhang. Alapjáraton szinte hangtalan, emiatt nehéz is szlalomozni vele a dugóban. Nem hallják autós kollégáink a városi forgalomban, tülkölni meg ugye a KRESZ szerint vétség.

Kárpótol viszont a motor kezelhetősége jóindulata. Kezes és egyben kecses kis jószág, bár a 13 lóerő nem egy nagy durranás, de tény és való, elegendő városban. Pécsig mondjuk már nem merészkednél le vele.

Viszont a futóműve király találmány. Még két személlyel sem dobál macskaköves úton, igaz állítási lehetőségünk egyenlő a zéróval, viszont nincs is rá szükségünk. Nagyon profi, tényleg. Pedig vicc, ahogy kinéz. Vékony, mint a ropi, a hátsó villa pedig szinte zártszelvényből van. A gumik mérete, vastagsága a régi Simsonéra emlékeztet. A felnik, mint egy freestyle BMX-é.

A fékekre viszont egy rossz szavam sincs. Elöl szimpla 270-es tárcsa, 2 dugós nyereggel, hátul 220-as karika 1 dugattyús munkahengerrel. Lassulás, satuzás, egyszóval ... zsííír.

A fantasztikus teljesítményről már esett pár szó, de most nézzük egy kicsit részletesebben. Üveghangon már talán élvezhető, ami 13 ezres fordulatot jelent. Hasonló motorja van, mint a postás choppereknek. Na persze az nem ilyen pörgős. Keményen 2 szeleppel rendelkezik az egy darab henger.

Van hatodik sebességfokozat is, ezt csak szakadékban hátszéllel értelmes használni. Valószínű csak benzinspórolásra alkalmas. Nem is eszik sokat, beéri kb. 3 literre is. 250 kilométert lehet vele repeszteni egy tankolással. Ha jó napja van, belecsíphetünk a 130-as álomhatárba.

Az ára olyan alacsony, mint a teljesítménye. Manapság hétszázezerért robogót lehet kapni. Én inkább ilyet tolnék a garázsba.

Műszaki adatok - Honda CBR 125
Lökettérfogat (ccm) 125
Furat x löket (mm) 58,0 x 47,2
Motor felépítése 1 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses
Hengerek / szelepek száma 2
Max. teljesítmény (kW[LE]/ford) 9,92(13,4)/10000
Max. nyomaték (Nm/ford) 10,1/8000
Végsebesség (km/h) n.a.
Indító rendszer elektromos
Erőátvitel 6 sebességes
Váz típusa acél
Villaszög / utánfutás n.a.
Felfüggesztés elöl 31 mm teleszkópos, 105 mm rugóút
Felfüggesztés hátul Monoshock rugóstag, 120 mm rugóút
Fékek elöl 2 dugattyús, 276 mm-es tárcsa
Fékek hátul 1 dugattyús 220 mm-es tárcsa
Gumiméret elöl 80/90 -17
Gumiméret hátul 110/80 -17
Üzemanyagtank kapacitás (liter) 10
Hossz/szélesség/magasság (mm) 1920 / 675 / 1070
Ülésmagasság 776
Önsúly (kg) 115
Vételár (forint) 699.000
a gp dobról tudsz képet küldeni? előre is köszi
aki ezt sokkalja annak tudok "GP Style" dobot is az 25 lenne

de az nem csilli-villi az matt :)

valami ilyesmi mint a képen csak nem carbonozott hanem mattítot króm és nem szegecselve hanem hegesztve lenne
ez rozsdamentes koracél dob, nem fog lerohadni 1000 km után és nem bódétuning, de ha ennyire sokallod akkor vegyed meg hozzá ezeket

http://vyxxn.co.uk/catalog/sta...

£325.00=110,443.20 HUF ez biztos olcsóbb és ugyan az a hatás
Nagyon igaza van. Srácok, utánanéztetek már, mennyibe kerülnek a sportdobok? 35 rugó az kifejezetten olcsó. Csak végdob 60 rugónál kezdődik újonnan, teljes rendszerről ne is beszéljünk.
Szóval maradjunk annyiban, hogy remek árat mondott a srác, yoshimura dobra
lol sok szakértő... ti igen hülyék vagytok esküszöm :D
35ezres dob ha olyan drága nektek akkor menjetek át a szomszéd józsibácsihoz ő talán összesufniz valami olcsóbbat a garázsba....istenem