A1-em van, szal csak 125 jöhet szóba. Ebből akarom a legjobbat kihozni, csak gátat szab a pénz, pedig a dt125x v husky sm azért már jóval erősebbek, de ez az árukon is látszik. +200k
minden új 125 4T kb. azonos teljesítményű, mivel csak így férnek bele az európai A1 korlátozásba: max 125ccm és 10kw. Tehát igazándiból csak a motor súlya lehet köztük a számottevő különbség, futómű, fékek, stb. ezen a szinten nem jelentenek komoly különbséget. Adatlapod alapján Te már 19 vagy, tehát mehetsz magasabb kategóriába is.
Ha nagyon megszokod a váltót és iszonyat finoman lökdösöd 4-5 és 5-6 között még üreset is találhatsz
Ha nagyon picit pöccintesz rajta elő lehet belőle ilyet is csikarni.
Kösz a választ Én 65 körüli vok, de ha alattad is megy ~125öt akk az nem is olyan rossz. Mert tervezem majd 125ös vételét csak nem tom, még hogy milyen is legyen. Mert a többi 4T az elég gyengusz olyan 115re írják a végét, 2T-be meg nem nagyon van ilyen újabb. Szal most még hezitálok, h mi legyen..
Hát srácok ma olajcsere 10 perc volt úgy hogy levettem az oldalsó idomot is mert nem volt 17-es krovám:D (Castrol 10W50 full sintetic)
nagyon jó ez az olaj ! Csak Castrol!
visszaolvasol egy kicsit, esetleg használod a keresőt, de akár még a videók között is körülnézhetsz (ott is van kereső)
De mert jó kedvemben vagyok: ~90 környékéig nagyon jól gyorsul, feltéve ha jól váltasz. Hármas tiltás cirka 90km/h. Négyesben alattam már jóval visszafogottabban megy, de kevéssel 15mp felett el lehet vele érni a 100km/h-át. (gyári adat 8.9mp). Négyes tiltás 110km/h, afölött a vezető súlyától függ a végsebesség. Én 80kilóval eddig max 125km/h-át tudtam belőle kicsikarni ötösben, hatos az csak benzin spórolásra jó, nehezebb sofőrrel (pl én is) ott már nem gyorsul, megpakolva lassul is.
Ja én nem erre gondoltam ez nem hiba skacok
Nekem speciel azvolt hogy felraktam pl. 2-esből 3-asba és a váltókar fentmaradt lábbal kellet visszahuzni. Aztán 1 idő után már lefelé is lentragadt. Valaki kitalálja mivolt a gond?(Kaldi nemér )
Szó sincs róla, hogy gondom lenne ezzel, csak ki kell tapasztalnom, hogyan használjam megfelelően. Természetes, hogy elnézem a kis mocimnak ezt az apróságot, és inkább próbálok hozzá alkalmazkodni. Cserébe sok mással kárpótol. A Yamaha meg oldalról úgy néz ki, mint egy púpos öregasszony, akinek valami kilóg a s*ggéből. Szerintem.
én úgy vettem észre (meg nálam okosabbak szerint is ) ez nem hiba, egyszerűen ilyen a váltója. Ha őszinték akartunk lenni, ezen a gépen erősen látszik a költséghatékonyság legtöbb jele, a blokk se egy modern konstrukció, a váltó sem képviseli a csúcskategóriát. Ettől függetlenül egy teljesen jól működő, megbízható eszközről van szó, az ilyen apróságokat szerintem el lehet nézni neki. Ha nem áll neki idegeskedni rajtuk az ember, pár km alatt meg lehet szokni a dolgot, onnantól már nem is lesz zavaró, én már nem is emlékszem mikor ragadt be utoljára a váltó.
Ha valakinek meg nem tetszik lehet venni Yamaha YZF-R125-öt, ami összességiben pont ennyit tud, csak fél millával drágábban és bő 10 kilóval nehezebben.
Majd az ezres szervíznél rákérdezek, hogy mi lehet ez, de annyira már talán rájöttem, hogy ha motorféket használva lassítok, és hagyom nagyon leesni a fordulatot (2-3000-ig), akkor csinálja. Ha viszont kb. 4000-ig motorfék, aztán kuplung be, akkor jól szokott viselkedni. Na majd még kísérletezek ezzel.
jah, ez enyémnél is így van. Egyszer le is fulladtam, mert nem tudtam, hogy van ez a gond, 4-essel közeledek piros lámpa felé, kuplung, gangolok lefelé, de 3-nál megállt, utána ellenállás nélkül jár mindenfelé a váltó. Nem vettem észre, 3-asban akartam elindulni, nagy gáz, hirtelen fel a kuplungot képlettel, amiből csúnya lefulladás lett. Mentem is szerelőhöz, hogy szinkrongyűrű csere, meg satöbbi, de csak vigyorgott rám, hogy ennek ilyen a váltója, gyakran kell váltogatni, még mozgásban. Egyébként ha ilyen beakadásnál picikét ráengeded a kuplungot, akkor simán tudsz utána váltani. Meg ha megszokod, hogy amint lassítasz, egyből elkezdesz visszaváltani, akkor ez már nem is fog gondot okozni. Nekem váltóval a legnagyobb gondom, hogy 1-ből 2-be váltásnál gyakran lövök üreset, azt valahogy nagyon könnyű elrontani.
az enyemben benntvan 11 000, de semmi baja, normälis a vältoja, egyedül ami picit idegesitö, hogy az égök hamar kiégnek... 2008as es 2 egöt mär vennem kellett... szoval, kb szezononként kell cserélni az elsö izzókat, de ez nemis tétel, es otthon is 3 perc a cseréje... és amugy az én motorom is eladó... :)
nekem is csinálta ezt pedig abban benne volt jócskán már a 30ezer is.
nekem következő volt a jelenség: mentem mondjuk 6.ban és kuplung behúz és vissza akartam pakolni többet akkor 5.be vissza ugrott és onnan nem váltott visszább. kuplung rácsúsztat és onnantól kezdve vissza lehetett akár 1ig is pakolni. de kb 100 vissza váltásból ha 2x csinálta. pedig castrol 10w40es olaj volt benne. és a vicc, hogy másik cbren is tapasztaltam ugyan ezt a hibát szóval ha 2ből2 produkálta ezt nálam akkor lehet ez is "gyerek" betegség.
Ha nagyon picit pöccintesz rajta elő lehet belőle ilyet is csikarni.
nagyon jó ez az olaj ! Csak Castrol!
De mert jó kedvemben vagyok: ~90 környékéig nagyon jól gyorsul, feltéve ha jól váltasz. Hármas tiltás cirka 90km/h. Négyesben alattam már jóval visszafogottabban megy, de kevéssel 15mp felett el lehet vele érni a 100km/h-át. (gyári adat 8.9mp). Négyes tiltás 110km/h, afölött a vezető súlyától függ a végsebesség. Én 80kilóval eddig max 125km/h-át tudtam belőle kicsikarni ötösben, hatos az csak benzin spórolásra jó, nehezebb sofőrrel (pl én is) ott már nem gyorsul, megpakolva lassul is.
Nekem speciel azvolt hogy felraktam pl. 2-esből 3-asba és a váltókar fentmaradt lábbal kellet visszahuzni. Aztán 1 idő után már lefelé is lentragadt. Valaki kitalálja mivolt a gond?(Kaldi nemér )
Ha valakinek meg nem tetszik lehet venni Yamaha YZF-R125-öt, ami összességiben pont ennyit tud, csak fél millával drágábban és bő 10 kilóval nehezebben.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125-3149089
nekem következő volt a jelenség: mentem mondjuk 6.ban és kuplung behúz és vissza akartam pakolni többet akkor 5.be vissza ugrott és onnan nem váltott visszább. kuplung rácsúsztat és onnantól kezdve vissza lehetett akár 1ig is pakolni. de kb 100 vissza váltásból ha 2x csinálta. pedig castrol 10w40es olaj volt benne. és a vicc, hogy másik cbren is tapasztaltam ugyan ezt a hibát szóval ha 2ből2 produkálta ezt nálam akkor lehet ez is "gyerek" betegség.