Skacok megvan az idei terv. A másik cbr-vázamba egy 4-600 as 1hengeres blokk. Ha ez megvan jöhet a rózsaszín festés és a hello-kitty-s matricák. A projectet jövőhéten kezdjük, képekkel infókkal jelentkezek ha érdekel valakit.
Hát a fekvőrendőrös sztorit majd még kiprobálom, de mondjuk a telóm elég nagy nemtudom, hogy kijön-e, mert már probáltam a motor ide-oda döntögetni rázni stb. Ha esetleg le kell szedni a hátsó idomot meg tudná nekem valaki mondani Pontosan hogy hogyan kell leszedni, köszönöm.
Én sem láttam még az újabbaknál hogyan van megoldva, de szerintem is olyan lehet a kiépítése, mint az előző szériáknál. Nekem a kulcs ment be oda, szenvedtem vele 10 percig, nem nyílt, aztán nagyobb sebességgel rámentem 1-2 fekvőrendőrre, ki is jött :D
Nagyon köszönöm a választ, még annyi, hogy a hátsó idom levételét pontosan hogyan is kell kivitelezni? :D És igen a telót abba a g*ci résbe raktam, de nem értem mindig oda raktam és csak most, nah mind1 -.-'
Namost a helyzet az hogy valószínű a zár ugyan olyan mint a 07-elöttiekbe... Nekem is sikerült többször így bezárni... Van 1 kis müanyag rés a motor hátulja felé ha oda raksz telót, kulcsot akármit az könnyen odacsúszik a müanyag zárhoz, így azt nemtudod kinyitni. Megoldás : hátsó idom le (kb. 8p)
Az a nagy helyzet , hogy a minap elindultam motorozni ( 2009es RW) a szokásos rituálé előtte megvolt (mobil be a hátsó ülés alá, jogsi farzsebbe stb.) , de amikor hazaértem és nyitottam volna a hátsó ülést, nem nyílik, még a kulcs is csak alig fordul el. Próbáltam mozgatni minden irány fel-le, jobbra-balra stb, mindenféle variációban, közben a kulcsot elfordítva meg anélkül, de semmi eredmény. Maga az ülés ugy néz ki mint amikor teljesen normálisan van bezárva,de valamit csak elbasztam . Ez amugy nem is érdekelne ha nem lenne benne a telóm -.-'. Tehát a lényeg-a lényeg , hogy van -e bármi mód arra, hogy bejussak oda a rekeszbe anélkül , hogy ki kellene nyitni az ülést. Válaszokat előre is köszönöm.
ha jól tudom a gyári előírás 4000km-enként olajcsere és szelephézag állítás. De hogy az első 4000km után tutira kell az fix. Érdeklődd meg a honda szervizben.
Nekem egyébként valszeg rosszul lett kicsit visszarakva a henger, egy szétszedés után, mert azután csinálta ezt a leállást.
Kuplunggal használtam eddig is csak haverok mondták hogy ezeknél már nem kell a kuplunk csak elinduláskor, azért kérdeztem rá, de akkor ezekszerint felejtős.
Az a nagy helyzet , hogy a minap elindultam motorozni ( 2009es RW) a szokásos rituálé előtte megvolt (mobil be a hátsó ülés alá, jogsi farzsebbe stb.) , de amikor hazaértem és nyitottam volna a hátsó ülést, nem nyílik, még a kulcs is csak alig fordul el. Próbáltam mozgatni minden irány fel-le, jobbra-balra stb, mindenféle variációban, közben a kulcsot elfordítva meg anélkül, de semmi eredmény. Maga az ülés ugy néz ki mint amikor teljesen normálisan van bezárva,de valamit csak elbasztam . Ez amugy nem is érdekelne ha nem lenne benne a telóm -.-'. Tehát a lényeg-a lényeg , hogy van -e bármi mód arra, hogy bejussak oda a rekeszbe anélkül , hogy ki kellene nyitni az ülést. Válaszokat előre is köszönöm.
A raptor kipufogó még mindig meg van érdekel -e valakit?
25000ft
Vagy esetleg gyári plexi gyári tükrökel
tükör 2000ft
plexi 1000
Nekem egyébként valszeg rosszul lett kicsit visszarakva a henger, egy szétszedés után, mert azután csinálta ezt a leállást.