Üdv! No, ma reggel 6-kor keltem, hogy felragasszam a csíkokat. Sajna csak az egyik oldalra volt időm, de holnap reggel felrakom a másik oldalt is. (Este sörözni kell). Nagyon könnyű volt felrakni, kicsi odafigyelés kellett, hogy ne nagyon térjek el az ívtől. Minden második küllőhöz ragasztottam egy-egy Honda feliratot, majd közéjük a csíkokat, kicsit igazítva a hosszán, és kész is.
és csak, hogy lásd nem vagyok még mindig lusta, előkerestem róla a linket: http://www.gpr.it/centraline.p...
Itt az extreme verzió van nekem, nem az extreme multilevel. Alapvetően csak a befecskendezett keverék mennyiségét lehet vele állítani, se arány, se gyújtást nem lehet vele változtatni.
Az enyém mindig azt játszotta, hogy hol világított hol nem aztán mikor mindkettő elkezdte ezt csinálni akkor kicseréltem mind a kettőt, egyért én nem szedem szét :D
A vita nem mindenki számára jelenti ugyanazt. A kiművelt, higgadt elmék számára izgalmas játék, melynek célja az igazság feltárása, a kusza és fegyelmezetlen elmék számára csata, amit meg kell nyerni, még ha az igazság bele is pusztul.
irtam má a nagyokos 50es tuningos gyerekeknek, asziszik hogy ők az okosak,jókat lehet nevetni rajtuk leeht hogy egy gyorsulás erejéig annyit tud mint a cbr,de a cbr minimum 10szer annyit elmegy mint a tuning motorjuk,meg ráadásul harmad annyi benzinnel kb
de ők mindig nagyon okosak
Sziasztok!
1. Bocsi hogy ide írok csak nincs 250-es forum!.
2. Segiséget szeretnék kérni tőletek cimborák!?
Egy Honda CBR 250R lenne szó közel 2 éve áll, és nemakar beindulni,mikor meg nagynehezen beindul(hideginditóval)akkor elég szépen füstől,elképzelhető hogy az egyik hengernél a szelep nem jól zár,vagy a gyújtás?
És kb. mire utalhat a helyzet? illetve mennyiért csináltatható meg?
Köszönöm!
Tűszelepen nem lehet fix. Vagy fúvókázod (ezt csak akkor ha nagyobb henger,vagy módosított hengerfej) ha csak kipufhoz, légszűrőhöz akarsz állítani akkor a levegő csavaron tekerj. Ezt úgy tudod hogy a motort bal oldalról közelíted meg és nézed a karburátor erősen
Látni fogsz 1 kisseb csavart amin lehet tekergetni minden idom leszedés nélkül... Nem fogod eltéveszteni csak ez van. Ha befele tekered kevesebb levegőt kap=több benzin. Feleket állítgass és jegyezd meg a gyári helyét.
Itt az extreme verzió van nekem, nem az extreme multilevel. Alapvetően csak a befecskendezett keverék mennyiségét lehet vele állítani, se arány, se gyújtást nem lehet vele változtatni.
de ők mindig nagyon okosak
köszi az infót
EMBEREK HEEEELP! AKINEK VAN INJEKTOR ÁLLITÓJA PASZOLJON :D:D
1. Bocsi hogy ide írok csak nincs 250-es forum!.
2. Segiséget szeretnék kérni tőletek cimborák!?
Egy Honda CBR 250R lenne szó közel 2 éve áll, és nemakar beindulni,mikor meg nagynehezen beindul(hideginditóval)akkor elég szépen füstől,elképzelhető hogy az egyik hengernél a szelep nem jól zár,vagy a gyújtás?
És kb. mire utalhat a helyzet? illetve mennyiért csináltatható meg?
Köszönöm!
2004es cbr en a tompított csak az egyik oldalon ég,vagy akkor is mind a kettő izzónak kell égni?
Látni fogsz 1 kisseb csavart amin lehet tekergetni minden idom leszedés nélkül... Nem fogod eltéveszteni csak ez van. Ha befele tekered kevesebb levegőt kap=több benzin. Feleket állítgass és jegyezd meg a gyári helyét.