Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! No, ma reggel 6-kor keltem, hogy felragasszam a csíkokat. Sajna csak az egyik oldalra volt időm, de holnap reggel felrakom a másik oldalt is. (Este sörözni kell). Nagyon könnyű volt felrakni, kicsi odafigyelés kellett, hogy ne nagyon térjek el az ívtől. Minden második küllőhöz ragasztottam egy-egy Honda feliratot, majd közéjük a csíkokat, kicsit igazítva a hosszán, és kész is.
és csak, hogy lásd nem vagyok még mindig lusta, előkerestem róla a linket: http://www.gpr.it/centraline.p...
Itt az extreme verzió van nekem, nem az extreme multilevel. Alapvetően csak a befecskendezett keverék mennyiségét lehet vele állítani, se arány, se gyújtást nem lehet vele változtatni.
nem bonyolult a ki/beszerelés, valamelyik hétvégén gurulj errefelé és be tuduk szerelni a tiedbe az enyémet, hogy megnézd az jó-e neked.
Tovább nem próbálgattad? Ezen nem múlik többet nem fog enni (max. 0,1 liter ) . Igaz ne etesd túl mert nekem most még a 125ös is bekapja a 4et...
zsömlés uzsis tatyóka sexy feketébe mennyi JMF?
ez aztán nagy szétszedés keményen 4 db csillagcsavar és 1 műanyag dekli
Az enyém mindig azt játszotta, hogy hol világított hol nem aztán mikor mindkettő elkezdte ezt csinálni akkor kicseréltem mind a kettőt, egyért én nem szedem szét :D
A vita nem mindenki számára jelenti ugyanazt. A kiművelt, higgadt elmék számára izgalmas játék, melynek célja az igazság feltárása, a kusza és fegyelmezetlen elmék számára csata, amit meg kell nyerni, még ha az igazság bele is pusztul.
irtam má a nagyokos 50es tuningos gyerekeknek, asziszik hogy ők az okosak,jókat lehet nevetni rajtuk leeht hogy egy gyorsulás erejéig annyit tud mint a cbr,de a cbr minimum 10szer annyit elmegy mint a tuning motorjuk,meg ráadásul harmad annyi benzinnel kb
de ők mindig nagyon okosak
ezesetben a bal oldali izzó kivan égve az asszonyka cbr ébe,na majd kicserélem neki vmeik nap
köszi az infót
Visszavonva nem néztem meg a képeid.
A tiéd nem karbis?
Ma megvolt a szelephézag állitás meg az olajcsere viszont a gyertya nagyon szar állapotban került ki mert benzinszegény a keverék kéne injektor állitó
akkor gyengék vagytok !

EMBEREK HEEEELP! AKINEK VAN INJEKTOR ÁLLITÓJA PASZOLJON :D:D
2004-esen mind a kettőnek égni kellene.
valaki jön pénteken csongrádi motoros találkozóra?
Sziasztok!
1. Bocsi hogy ide írok csak nincs 250-es forum!.
2. Segiséget szeretnék kérni tőletek cimborák!?

Egy Honda CBR 250R lenne szó közel 2 éve áll, és nemakar beindulni,mikor meg nagynehezen beindul(hideginditóval)akkor elég szépen füstől,elképzelhető hogy az egyik hengernél a szelep nem jól zár,vagy a gyújtás?
És kb. mire utalhat a helyzet? illetve mennyiért csináltatható meg?
Köszönöm!
birel örömmel jelentem h állítottam 2szer felet és most qrvajól húz naon fajalett mamég próbálkozok a rendszámtartóval vlmit kezdeni
hali srácok
2004es cbr en a tompított csak az egyik oldalon ég,vagy akkor is mind a kettő izzónak kell égni?
Tegnap megjött a felnicsík, ha nem sörözök be nagyon este, felrakom, és holnap mutatok képeket.
http://www.sportmotor.hu/motor... tessék itt van még nektek a motoros ember .Kommentet olvassátok végig !
köszi birel
Nekem nem jön le akár hogy húzom, fordul maga a kormányvég is, ha lefogom akkor se megy pedig baszott erősek vagyunk
Tűszelepen nem lehet fix. Vagy fúvókázod (ezt csak akkor ha nagyobb henger,vagy módosított hengerfej) ha csak kipufhoz, légszűrőhöz akarsz állítani akkor a levegő csavaron tekerj. Ezt úgy tudod hogy a motort bal oldalról közelíted meg és nézed a karburátor erősen
Látni fogsz 1 kisseb csavart amin lehet tekergetni minden idom leszedés nélkül... Nem fogod eltéveszteni csak ez van. Ha befele tekered kevesebb levegőt kap=több benzin. Feleket állítgass és jegyezd meg a gyári helyét.
kormány végét megfogod és nagyfejű csillag csavarhúzó