Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem konkrétan azt, hogy anyaghiba miatt 1es után kettétört az acél váltótengely...
Bitos hogy lehet állítani!
És valaki tudna valami tanácsot adni h most mit tegyek csörög néha egy picit a vezérmű lánc ?!valaki azt mondja lehet állitani valaki azt h nem
Köszi Birel, vagyis elvileg az első, kötelező 1000-es szerviz után (olajcsere) magától megoldódik a probléma? Azt még kibírom.
Olajat le, és castrol 10w40-et rakjál bele.(kb. 0,9l kell bele)
Hát ha engedsz mondjuk egy 100-ast akkor jo de már ki van nézve a motor csak kíváncsi voltam a véleményekre,tapasztalatokra..... ha meglesz a motor és lesz valami találkozóféle akkor majd megmondjátok hogy jót választottam e....
CsabikaCBR! Mit jelent az, hogy "gyári hibás"? Az enyém olyat csinál, hogy gurulok-gurulok, lassítok-fékezek, ám amikor le akarom pakolni a sebességeket, nem mozdul a váltókar. Kicsit ráengedem a kuplungot, akkor zörömböl egyet, majd újra teljesen behúzva a kuplungot, már le tudok váltani. Elég furi a dolog, mert még csak 100 km van a Hugiban.
Nekem meg 16ezernél váltót kellett cserélni, mert "gyári hibás" volt.
A kuplungot szereti ha cserélik, bár nekem még gyári.
Hát én is eljutottam idáig: http://www.kepesmotor.hu/honda... . Nem sürgős az eladás, de tervben a cseréje.

Yamahaőrült: itt van olyan tulajdonos, akinek csak kopó alkatrészeket kellett cserélnie több mint 90.000km alatt. Nemrég egy piros lámpánál beszélgettem egy futárral, neki 130.000km volt a kis cibberben és hibátlan, pedig nem a tenyerén hordozta. Ha biztosat akarsz, vedd meg az enyémet, az tutira jó állapotban van
Sziasztok! A Véleményeteket szeretném ki kérni! Most szeretnék venni használtan egy 2007-es cbr-t ! Vannak cbr betegségek ? Írjatok le mindent amit a kis Hondáról tudni kell...! előre is köszi!
Én is lazán benne vagyok, szerintem a megyék fővárosában kéne összegyűlni mindenkinek aztán onnan go együtt, de egyébként azt néztem én is hogy pusztavacs a pestieknek közel van, de ez van, menjetek vissza az időben trianonhoz és csináljatok nagyobb országot :P csak egy időpont kell aztán lehet szerveződni.
vezérműláncból kiszedni szemet? bocs, de ez akkora hülyeség hogy csak na...
meg ki az a hülye aki megveszi a hengerfejtömítést meg szétszedi, hogy kivegyen 1 szemet elmenjen max ezer kmet ha szerencséje van és újra hengerfejtömítés meg a szétszedés.
többe kerül a leves mint a hús...
tudomásul kell venni, hogy a motorozás egy "luxus" élvezeti cikk amire áldozni kell.
Szernitem nem lehet állítani, mert van benne egy feszítő azt belerakás előtt fel kel húzni, és ahogy nyúlik a lánc az a feszító mindíg nyomja le a láncot h feszes legyen! Csak onnan tudom mert unokatesóm kisciberéjében már kellet cserélni mert eltört a rugója, és ot a szerelő elmagyarázta hogy hogyan is működik!
hali tökikke

jah igaz automata a láncfeszitése de picit lehet csavarni rajat aszem de csak ideglenes. vagy a vezérműláncból kell 1 szemet kiszedni és pár km ig nem lesz gond.attól füg mennyi km van gépbe meg persze a használatól is ki hogy nyirja blokot. üdv
fyrgi 86 nagyon szépen kösszcsi végre valami adat valamenyivel végre okosabb lettem de nekem meg azt mondta a hondába a csávó h automata akkor most mivan akkor tom állitani a henger bal oldalán a vezérlést?
nekem jó Pusztavacs, nincs egy óra otthonról. De Tanyás: szerintem próbálj meg egy kicsit lassabban gépelni és akkor kicsit könnyebben érthető lesz
Jó PusztaVACS?
Nekem teljesen mind1 hog yhol lesz!Én kész vok a kompromisszumra!Gey helyet beszéljünk meg és akko rtalizzunk ott!sztem megéri a pénzt h egyet gurunj együtt meg még talán egy sátorozás is belefér:D
Nekem egy G.P.R. Powerjet2 Extreme csoda van a gépben, eredeti terv szerint ezzel akartam ráhangolni a nagyobb hengerre az injektort. http://www.gpr.it/centraline.p...
Karbis gépbe nem lehet beszerelni, már csak azért sem, mert ez injektorvezérlő . Egyébként lambda szondára (is) rá kell kötni, karbis vasban ugye az sincs. De mivel ez csak a befecskendezett üzemanyag mennyiségét állítja, gyújtáshoz nem nagyon nyúl hozzá, kb. ugyanezt el tudod érni a karbi állítgatásával, csak kicsit hosszabb idő. Az Extreme Multilevel az már komolyabb gépezet, csak sokkal drágább is és olyat sajna nem gyártanak kis cibberhez.
Egyébként felvettelek msn-re, én sztiki@hotmail.com címen vagyok.
sztiki
hali neked injektor vasad van? neked van powercomander vagy elektronki hozzá. tom hülye kérdés karbis verzióra is lehet olyat tenni vagy marad tuninghenger rá. vegyél fel msn -re.
cimem nbalazs@gyor.net
köszi
Ha tudunk találni egy olyan helyet ami mindenkinek megfelel, akkor én is szívesen elmegyek kis cbr találkozóra. Persze én is valahol középen levő helyre szavazok, ami önzőség, hiszen Pestről nekem az van közel. Itt valóban azzal kiszúrás, aki messziről jönne, pölö Borsod megyéből, azért bőven megvan 3-4 óra mire leérnek Dunaújvárosba, de ha meg keletebbre tesszük, akkor pölö Pécsről jövő kollégáknak lenne messze. Szóval valamilyen kompromisszumra kell jutni, ha össze akarjuk hozni.
Időpontban én is hétvégére szavazok, meló mellett csak az marad.
vezérmű láncot a blok bal lehet aszem állitani vagy fesziteni.
egy csavarvan ahol keresztben van a blok oldalával a csilag csavar.
remélem sikerül. üdv
találtam pár képet kis cbr hez.
vezérműláncot olyan sokat nem nagyon lehett spanolni max kiszedni 1 szemet tán de az is csak ideiglenes megoldás.csere az igazi de bazi sokba van. ha csak az alkatrész számolom 30 ropi. meg aki beszereli az nem 5 perc. munkadij kb 2 óra vagy 3 óra.nekem hondába munkadij még 20 ropi volt 76 ezer km birt ki végén már nagyon bugot féltem elszakad azt szétbasza a hengerfejet.igy 50 ropi volt most kibir még 70 ezer km kb. remélem. lassan átforul illve lenulázodik km óra 92 200 km vagyok. üdv
Juhéjj, jött egy sms a tokmányirodából, hogy megjött jogsim! Holnap este felülök, oszt' reggelig le se szállok! Egyébként nekem jó lenne Pusztavacs, de az igazából az országnak csak földrajzi középpontja, pl. Győrtől jóval messzebb van, mint Nyíregyházától. Ha az úton mérhető távolságokat nézzük, sztem jobban kiegyenlítődnek a távolságok, ha Dunaújvárost vesszük alapul. No mindegy, ha lesz tali, én megyek, de nekem elsősorban a vasárnap jó, vagy 08.20-09.01 közötti időszak (szabi). De az is lehet, hogy idén is lesz Alapon motoros találka, tavaly nagyon sokan voltunk, ott is meg lehetne tartani. Már írtam az önkormányzatnak, hogy lesz-e idén is, még várom a válaszukat.