jah sok benne km de megy. nem adom el mert már nincs ára amugy sem terveztem mert nagyon bevállt gép. a kereskedő kb 300 ezer ft akart érte adni nemrég let szezonra felkészitve kb 100 ropiért. uj gumik lánc feékbetétek öszes bowden minden gyári cucc.most ojan mint uj. pici esztétikai hibákkal de az megbocsálthato neki. 3 litert eszik megy 100-at 2 személyel. olajban mindnet kipróbáltam de a legjobb MOTUL vagy CASTROL. ezt használom legtöbbet sima 10 W 40-es 1 lityó azt kész. ugyis 4000 ként csere vagy 1 év . de aki szeret páylázni castrol full 10w 50 -es tegyen bele. ettöl hamarab felpörög és jobban birja kuplung alázást.bevállt. üdv F1
Köszi a leirást a cserékrő hát nem semmi a km-er amit tettél bele de hát gondolom megbecsülöd rendesen és meddig fogod még megtartani vagy nem akarod lecserélni más motorra?
Elég jól ismerheted akkor már a kis ciberét köszi szépen
én győrben vettem hondába rendeltem anno még 2005 ben akkor még akcios volt 13 900 ft volt és SV motec gyártja csővet. de van bukogomba gyári 22 ezer ft körül.
most aszem http://biker-world.hu/kategori...észitők, tartozékok&p0=Sport- és túraplexi&szint=4&parent_cat_id=115&cat_name=2004 (JC34)&hivo_cat_id=85&h_hivoszint_id=3&h_cat_id=85&path_marka=Honda&pat
h_tipus=CBR 125R&path_evjarat=2004 (JC34)
biker wordbe meg nagyvas.hu lehet venni rendelni de felment cső ára aszem 16 ezer ft lehet . igaz csak 1 x kell megvenni me örök darab. én kb 5 baszodtam jobrra tán 2 x meg balra de fent van igazmegfogja de az első indexek olyan buzi helyen vannak mindig legyalulom öket.üdv fyrgi
jah enyémban van sok km. 2005 julius ota van meg használtam vettem 200 km rel. 2004 elsőszériás vas. azota menetm vele 92 200km mentem vele. első 20 ezer km semi nem volt azát 22 ezer km nél láncszett csere . 29 ezer km nél hátsógumi csere fékbetétek csere 35 ezer km első gumi csere 45 ezer km nél kerékcsapágy csere első hátsókerékcsapágy szett.69 ezer km nél xenon szett belle ez t 2008 ban szereltem bele.72 ezer km tűszelep a karburátorban. 76 ezer km vezérmű lánc csere mert megnyúlt picit és katogot. 89 ezer km nél kuplung rugok és kinyomo-csapágy csere. évente 1 láncszett kb 20-22 ezer km megy el. évente 1 hátsógumi és fékbetét garnitura csere. olajcsere 4000 km /ként. nagyábol enyi motrja blok bontatlan gyári dugos. kapot K&n sport légszűrő van benen me az mosható és 5000 ft tisztitó szett rá 1 évet kibir szett.gyári dobbal. nagyábol enyi még megy.üdv fyrgi
hát de h magátol nem értem mert már mondtak nekem olyat is h jó olaj meg fesziti meg stb.. van egy haverom neki már vagy 1 hónapja ugyan olyan hangosan csörög és nemmi változás
hát akkor ha már mindenkit érdekel akkor elmondom müanyagos megcsinálta a csavartartót és még alul el volt repedve az egyik azt is faszául megcsinálta csak most le kell fújnom minda 4 indexet h ne látszódjon a müanyagos munka am meg lassan 16ezres szervíz és rendbevágom a gépet egy kicsit
Na végre, most már 1000 %-osan tisztáztam az utasszállítás-kérdést. Mivel 1995 óta van jogsim, így az már nem minősül kezdő jogsinak, azaz vihetek utast. Ezt a választ a Nemzeti Közlekedési Hatósághoz írt e-mailemre adták.
jah sok benne km de megy. nem adom el mert már nincs ára amugy sem terveztem mert nagyon bevállt gép. a kereskedő kb 300 ezer ft akart érte adni nemrég let szezonra felkészitve kb 100 ropiért. uj gumik lánc feékbetétek öszes bowden minden gyári cucc.most ojan mint uj. pici esztétikai hibákkal de az megbocsálthato neki. 3 litert eszik megy 100-at 2 személyel. olajban mindnet kipróbáltam de a legjobb MOTUL vagy CASTROL. ezt használom legtöbbet sima 10 W 40-es 1 lityó azt kész. ugyis 4000 ként csere vagy 1 év . de aki szeret páylázni castrol full 10w 50 -es tegyen bele. ettöl hamarab felpörög és jobban birja kuplung alázást.bevállt. üdv F1