cbr 125 találkozot az ország kelös közepén kell tartani.
ez magyarország középontja nem más mint pusztavacs. ez a kis falu pest megyében van és nem mesze van örkény ahol az euroring is van.
aki ország végén lakik akárcsak a másik annak is egyenlő esélye van.
már csak időpontott köll egyeztetni mindkivel hogy épp ráérjen.vagy mindneki a saját megyéjében ahova tartozik összehivja cbr -esket és ami nem kis melo lenne és a megyénként lenne egy főszervező aki egyeztetne a többi megye szervezőivel. utána megdumálják hogy hol és mikor. utána már könyebb lenne. szerintem győr megyéből 2 -en már vagyunk jeletkezök az tutti. üdv
múltkor valaki kérdezte mi a snoker vagy mi? légszűrő ház tetején egy gumiból készűlt légterelő szűkitó darab.ezt ki lehet szedni igy több levegőt kap jóban szelőzik légszűrőház. ha gázt adnak mély szivó hangja lesz ahogy szuszog. semi baja nem lesz gépnek max anyi hogy gyakraban kell takaritani a légszűrőt anyi.
youtubeon van video is róla. http://youtu.be/WlhMw53qI10
nem az enyém de ugyan az. üdv.
A cbr 125 találkozó nem lenne rossz csak az baj hogy mindneki máshol lakik. netom hány tulaj lehet az országban de van egypár szerintem.ha tulajokat nézük statistika alapján akkor mivel ez egy kis tanulomotor álltalában a tulajok fiatal korosztály 15 év 30 év közöt tehető többsége na persze van időseb is. szerintem átlag 18 év 24 év akik tulajok. nemtől függetlenűl persze. nem mindenki rendelkezik önálló jövedelemel és ez lehet az ok az egyik hogy nem jön össze a tali. másik a távolság mert ha az ország közepén szerveznék az jár jól aki ott is lakik mert hamar odaér vagy már eleve ott is van. aki ország szélén lakik annak nehezeb mert mire odaér este lenne és menne haza vissza.senkit nek akkarok ezzel megbántani. csak ha reálisan nézük dolgokat.szerintem csak azok jönnének akiket érdekelne a dolog és elszántak hogy lenne egy tali ahol márka megszálotjai találkoznának.igazából cak szervezés dolga lenne de nem könyű melo.akik a forumon irogatnak annk többsége benne is lenne mert öszetartóak és megszálottak a márka iránt.szerintem sok tulaj van aki csak azért motorozik valamivel közlekedni kell és kész. ilyen az autosok többsége. vagy a munkahelyel is ez a helyzet sajna. szomoru dolgok ezek. ha valaki dolgozik egy szar helyen ahol utál bemenni hülye főnőke keveset keres és beletörödik a helyzetbe. szerintem ez is benne van amiért nem jön össze a cbr tali.köszi és üdv mindenkinek fyrgi győrcity
asszem volt már ilyen próbálkozás, csak érdeklődés hiányában kifulladt. Nekem az kissé messze volt, pestről sok idő lebiciklizni Borsod megyébe. Ha valahol közelebb lesz oda akár mennék is.
elvileg több levegőt kaphat, tehát ha beállítod a karburálást, akkor adhat némi plussz erőt. Én az injektorvezérlőt azt úgy állítottam be, mintha direktszűrőt tettem volna a gépbe, azóta mint írtam valamivel jobban megy (persze nem kell csodát várni), kicsivel többet fogyaszt és ha lassan megyek, pl. kocsisorok között, akkor jobban melegszik. Egyébként tudomásom szerint nem árt neki, csak jobban szellőzik a légszűrőház. Hangban meg egyébként nagyon brutál, a dobot is csak a hang miatt gondoltam neki.
ja értem köszönöm a válaszod. hallottam arról a tuningról csak ne tudtam hogy az a tiéd volt... sportdob ha nem egész rendszert veszel nem hiszem hogy dob rajta nekem van rajta dob végül is hang miatt viszont megéri mert nagyon komoly(Y):D és ha hozzászoksz hosszútávon sem zavar
hát csak félig valósult meg a projekt.
Szerelőm végül nem szerelte be a cuccokat, mert szerinte nem volt jó ehhez a géphez. Végül kiderült, hogy balfasz volt, mert odaadtam Birelnek a cuccot és ők be tudták szerelni. Azt mondta, hogy iszonyatosan ment, 6-osban simán kihúzta tiltásig. Viszont 600km után leszakadt az egyik szelep és szétcseszte a blokkot. Saját bevallása szerint nagyon tépte a gépet, az lehetett a gond, de valszeg szar minőségű is volt a szelep...
Én végül nem szórakoztam vele, kapott egy sportlégszűrőt meg kiszedtem a légszűrőház sznorkelt és bekötöttem a powerjet injektorvezérlőt. Kapott némi plusz erőt, így más 4-esben is ki tudom húzatni tiltásig, előtte már 3-asban is éppencsak sikerült, de akkor sem ledadogott.
Szóval ennyi lett a tuningprojekt, már teljesen le is tettem róla, hogy több erőt varázsoljak ki a bicikliből. Egy sportdobot majd lehet kap még, de mivel most gondolkozom rajta eladni, már lehet ezt sem kapja meg.
isten ments, hogy bárkinek is elvegyem a kedvét a kis cibbertől. Én is nagyon szeretem a kis biciklit és nem is tagadom, hogy nekem a lehető legjobb választás ez a motor: városba, szűk utcákba, dugóban, keskeny parkolóhelyekre beállni nincs jobb gép. Ezen a hétvégén is iszonyat időt elcsesztem a gépre: olajcsere, szűrőcsere, indexcsere, lecsiszoltam az esésnél sérült idomokat, újrafényeztem az egész mocit és végre bekötöttem a visszapillantó tükrökben levő indexeket . Jah, és epoxival kijavítottam egy törött idomot. Szóval elvoltam vele a hétvégén, de mikor végeztem ma délután 6kor, még muszály volt vele elmennem egy jó 1.5 órát gurulni. Szóval nem mondhatja senki, hogy nem szeretem, igazándiból az lenne a legjobb, ha e MELLETT fenn tudnék tartani egy másik, nagygépet, amivel hétvégenként eljárnék túrázni, hétköznap meg a garázsban pihenne.
csak hát itt egy átlagfizetésből kell megélni, ezek még jó ideig csak álmok maradnak...
aaaaaaaj most ez CBR125R es fórum v csak simán honda fórum?
sztem ittcsak ezekről a gépekről érdemes beszélni tanácskozni
aki meg nem a cbr125ök mellet áll az menjen a neki megfelelő fórumba és bocsi akit ezzel megsértettem
itt egy kép a mai kis túrám után
Ne vegyétek már el a kedvemet a kis CBR -től xD
Nem valami rakéta motor sajnos, bele férne még 10-15 lóerő az tény
Sztiki a figyelmedbe ajánlanám a CBF 250 -et ha nem akarsz nagyon nagy gépet, és városba ugye sokat mész... Elég jó motor szerintem, jobban halad mint a kis CBR.
sajna nagyon igaz . Én egy CB1300S-el túráztam egy egész hétvégét, és minden bajom volt utána a kis ciberén. Persze most már megint visszaszoktam és jóban vagyunk, de gyanítom ez az utolsó közös szezonunk. Persze nehéz a döntés, mivel én 99%-ban városi motoros vagyok, oda meg nem találok ennél jobb gépet, de azért keresgélek
Csodálom a kitartásotokat.
Hűséges megbízható, hálás kis motor, de hamar kinövi az ember.
Én 1.5évet és 14ezret gyűrtem bele. Ha felül az ember 1 nagyobbra majd vissza ül, nagy gondokkal találja magát szembe. Mikor én egy 1100as kawasaki gpz-vel mentem 1 kőrt nem bírtam visszaszokni a kicsi motorra 2napig.erőlködtem, hogy megy ez jobban de nem. Szóval kezdőmotornak és pesti közlekedő gépnek tökéletes többre nem igazán. Ezt tudomásul kell venni.
Majd ha összejön 1x végre a zsé és meglesz az R6 és pesten araszolok a sorok közt biztos visszasírom a keskeny kis cbr-t, de máskor nem hiszem.
Hát igen köszi a rengetek választ mondjuk én nem sokáig fogom használni olyan 25-30 ezer km-ig utána remélem cbr 600rr
mondjuk a helyedbe én is így döntenék:D
cbr 125 találkozot az ország kelös közepén kell tartani.
ez magyarország középontja nem más mint pusztavacs. ez a kis falu pest megyében van és nem mesze van örkény ahol az euroring is van.
aki ország végén lakik akárcsak a másik annak is egyenlő esélye van.
már csak időpontott köll egyeztetni mindkivel hogy épp ráérjen.vagy mindneki a saját megyéjében ahova tartozik összehivja cbr -esket és ami nem kis melo lenne és a megyénként lenne egy főszervező aki egyeztetne a többi megye szervezőivel. utána megdumálják hogy hol és mikor. utána már könyebb lenne. szerintem győr megyéből 2 -en már vagyunk jeletkezök az tutti. üdv
múltkor valaki kérdezte mi a snoker vagy mi? légszűrő ház tetején egy gumiból készűlt légterelő szűkitó darab.ezt ki lehet szedni igy több levegőt kap jóban szelőzik légszűrőház. ha gázt adnak mély szivó hangja lesz ahogy szuszog. semi baja nem lesz gépnek max anyi hogy gyakraban kell takaritani a légszűrőt anyi.
youtubeon van video is róla.
http://youtu.be/WlhMw53qI10
nem az enyém de ugyan az. üdv.
A cbr 125 találkozó nem lenne rossz csak az baj hogy mindneki máshol lakik. netom hány tulaj lehet az országban de van egypár szerintem.ha tulajokat nézük statistika alapján akkor mivel ez egy kis tanulomotor álltalában a tulajok fiatal korosztály 15 év 30 év közöt tehető többsége na persze van időseb is. szerintem átlag 18 év 24 év akik tulajok. nemtől függetlenűl persze. nem mindenki rendelkezik önálló jövedelemel és ez lehet az ok az egyik hogy nem jön össze a tali. másik a távolság mert ha az ország közepén szerveznék az jár jól aki ott is lakik mert hamar odaér vagy már eleve ott is van. aki ország szélén lakik annak nehezeb mert mire odaér este lenne és menne haza vissza.senkit nek akkarok ezzel megbántani. csak ha reálisan nézük dolgokat.szerintem csak azok jönnének akiket érdekelne a dolog és elszántak hogy lenne egy tali ahol márka megszálotjai találkoznának.igazából cak szervezés dolga lenne de nem könyű melo.akik a forumon irogatnak annk többsége benne is lenne mert öszetartóak és megszálottak a márka iránt.szerintem sok tulaj van aki csak azért motorozik valamivel közlekedni kell és kész. ilyen az autosok többsége. vagy a munkahelyel is ez a helyzet sajna. szomoru dolgok ezek. ha valaki dolgozik egy szar helyen ahol utál bemenni hülye főnőke keveset keres és beletörödik a helyzetbe. szerintem ez is benne van amiért nem jön össze a cbr tali.köszi és üdv mindenkinek fyrgi győrcity
hívj vagy írj...megeggyezünk!
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Szerelőm végül nem szerelte be a cuccokat, mert szerinte nem volt jó ehhez a géphez. Végül kiderült, hogy balfasz volt, mert odaadtam Birelnek a cuccot és ők be tudták szerelni. Azt mondta, hogy iszonyatosan ment, 6-osban simán kihúzta tiltásig. Viszont 600km után leszakadt az egyik szelep és szétcseszte a blokkot. Saját bevallása szerint nagyon tépte a gépet, az lehetett a gond, de valszeg szar minőségű is volt a szelep...
Én végül nem szórakoztam vele, kapott egy sportlégszűrőt meg kiszedtem a légszűrőház sznorkelt és bekötöttem a powerjet injektorvezérlőt. Kapott némi plusz erőt, így más 4-esben is ki tudom húzatni tiltásig, előtte már 3-asban is éppencsak sikerült, de akkor sem ledadogott.
Szóval ennyi lett a tuningprojekt, már teljesen le is tettem róla, hogy több erőt varázsoljak ki a bicikliből. Egy sportdobot majd lehet kap még, de mivel most gondolkozom rajta eladni, már lehet ezt sem kapja meg.
csak hát itt egy átlagfizetésből kell megélni, ezek még jó ideig csak álmok maradnak...
sztem ittcsak ezekről a gépekről érdemes beszélni tanácskozni
aki meg nem a cbr125ök mellet áll az menjen a neki megfelelő fórumba és bocsi akit ezzel megsértettem
itt egy kép a mai kis túrám után
Nem valami rakéta motor sajnos, bele férne még 10-15 lóerő az tény
Sztiki a figyelmedbe ajánlanám a CBF 250 -et ha nem akarsz nagyon nagy gépet, és városba ugye sokat mész... Elég jó motor szerintem, jobban halad mint a kis CBR.
Hűséges megbízható, hálás kis motor, de hamar kinövi az ember.
Én 1.5évet és 14ezret gyűrtem bele. Ha felül az ember 1 nagyobbra majd vissza ül, nagy gondokkal találja magát szembe. Mikor én egy 1100as kawasaki gpz-vel mentem 1 kőrt nem bírtam visszaszokni a kicsi motorra 2napig.erőlködtem, hogy megy ez jobban de nem. Szóval kezdőmotornak és pesti közlekedő gépnek tökéletes többre nem igazán. Ezt tudomásul kell venni.
Majd ha összejön 1x végre a zsé és meglesz az R6 és pesten araszolok a sorok közt biztos visszasírom a keskeny kis cbr-t, de máskor nem hiszem.
mondjuk a helyedbe én is így döntenék:D