Ma 10:00tól kezdődően nem vagyok cbr 125R tulaj . Sajnáltam a kis gépet nagyon, de most még egész jól kiszálltam belőle. Csak szép emlékek fűznek hozzá. imádtam. remélem ha majd újra vissza tudok ülni motorra legalább ilyen hálás gépem lesz
no mi van emberek, nagyon kihalt a topik. Senki sem motorozik, vagy csak nem osztjuk meg egymással? .
Én holnapra tervezek egy hosszabb túrát, fogom magam és legurulok Békéscsabára, aztán vasárnap délután meg vissza. Bevásároltam ma mindenféle táskát, hogy a tengernyi cuccot tudjam hozni vinni, így kétoldalt nyeregtáskával és tanktáskával egészen nagynak tűnik a kis cibber bocs a szar képért, munkahelyi telefon ennyi tud
A próféta szóljon Belőled! De pont az a probléma, hogy "normál" üzemmódú motorozáshoz vagyok szokva, nem ilyen hülye kreszbetartóshoz. A rendszeres hátranézegetéssel és indexeléssel nincs is gond, de így is bakizok. Megállok a zebrán, átmegyek a záróvonalon, stb. K*vára oda kell majd figyelnem, hogy szabályos legyek. Csak sikerüljön, oszt utána lesz*rom a szabályokat (najó, csak némelyiket). Saját motorral meg ezért nem lenne jó, mert az oktató MZ-t már jobban megszoktam, mint szegény saját Hondámat.
RobRoy: majd szurkolunk Neked, a lényeg hogy ne izgulj.
Szerintem sokkal jobb, ha saját motorral mész, csak arra figyelj oda, hogy ne úgy menjél mint normálisan szokás . A legtöbb vizsgabiztos szereti ha gyakran nézelődsz hátra, ne felejts el indexelni és figyelj hogy kisorolj bal szélre, ha egyirányúból kanyarodsz ki balra. Ha odafigyelsz és nem ütsz el senkit, nem lehet probléma
Hát én inkább megyek a halasnapokra, és szerintem többet nem megyek ilyen motoros talikra, eszméletlen mennyi pénzt képesek elkérni azért, hogy bemehessen az ember....az árából inkább elmennék a mátrába is.
Üdv Mindenkinek! Csak annyit szeretnék kérni minden CBR-es kollégámtól, hogy hétfőn fél egytől nagyon szurkoljatok nekem, mert forgalmi vizsgám lesz Akorl-ból. Aztán - ha sikerül - 1-2 hét múlva (okmányirodára várás) végre mehetek a kis mocimmal.
Karbist kellet volna venned! Ott ha kicsi az alapjárat akkor egyszerűen betekersz egy kicsit az állító csavaron és annyi .Amúgy nekem 2005-ös a gép, 1400-as az alapjárat, de még soha nem ált le.
Oks.
6évet versenyeztem rotax blokkos gokartokkal, és ha nem vagyok egy zseni, attól még tanultam valamit.
A gugli a barátod
Ja és van/volt 2ütemű motorom.
Most egy 125ccm 2t ikerhengeres(sor2)-es vadállatom van
Voltam már. Szerintem melegíteni kell a motort, nem 2t. Beindítod felöltözöl, és mehecc vele. Egyszer fordult velem elő, mikor így gurultam és megállt. Alapjárat rendben volt, kérdezetem a szerelőt, azt mondta nem hiba eszerűen megállt. Viszont ha sűrűn csinálja az nem bizti h egészséges dolog. Fordulaton kell tartani, néha pöccincs oda neki ha üresbe gurulsz is. Ezt tudom mondani.
érdekelne árverésen kívül.
Előre is kössz
Én holnapra tervezek egy hosszabb túrát, fogom magam és legurulok Békéscsabára, aztán vasárnap délután meg vissza. Bevásároltam ma mindenféle táskát, hogy a tengernyi cuccot tudjam hozni vinni, így kétoldalt nyeregtáskával és tanktáskával egészen nagynak tűnik a kis cibber bocs a szar képért, munkahelyi telefon ennyi tud
Szerintem sokkal jobb, ha saját motorral mész, csak arra figyelj oda, hogy ne úgy menjél mint normálisan szokás . A legtöbb vizsgabiztos szereti ha gyakran nézelődsz hátra, ne felejts el indexelni és figyelj hogy kisorolj bal szélre, ha egyirányúból kanyarodsz ki balra. Ha odafigyelsz és nem ütsz el senkit, nem lehet probléma
http://kepesmotor.hu/kawasaki-...
Ez mifasza:O
Olyan budapesti kollégát keresek, akinek Repsol-os színekben pompázik a bringája!
Előre is köszi!
JZ
Biza, egy 4üteműnek se kell ennél sokszorta több.
Nem okoskodom, majd egy tapasztaltabb doki megcáfol.
Oks.
6évet versenyeztem rotax blokkos gokartokkal, és ha nem vagyok egy zseni, attól még tanultam valamit.
A gugli a barátod
Ja és van/volt 2ütemű motorom.
Most egy 125ccm 2t ikerhengeres(sor2)-es vadállatom van