Sziasztok! Tervezek egy 25ös kis cbr-t de csak M-es jogsim van.. ez annyira szentem nem lényeg mert most is 25ös DT-m van és mióta meg van már nagyon sokszor állítottak és büntettek meg de soha sem a cm3 miatt! Nade én igazából azért akarok most 25ös cbr-t mert egy az hogy fele annyit nem eszik mint a dt és azért sokkal biztosabb a cibere hosszabb távra is el lehet vele menni...! A kérdésem az lenne hogy akinek van vagy volt 125/50es ciberéje hogy viszonyúltak hozzá a rendőrök? (nem az érdekel hogy "ne vegyél ilyen motort 50es ként meg a sok hülyeség) engem tapasztalatok érdekelnek!
Hello hát volt egy kis idő míg ezeket elolvastam de köszi szépen a segítséget kiskaldi akkor felveszlek msn-re most már nagyából értek mindent! Jó lenne már xenon mert ténylg nagyon gagyi a gyári égők még azt szeretném megkérdezni hogy akkor a foglalatot nem kell átalakítani? kivágni vagy valami?
Szeva.
Én raktam bele xenont.Sőt Birel gépébe is én raktam bele.
Csak annyit a xenonról, hogy keresztbeveri a gyárit minden tekintetben.
Kamu, hogy megolvasztja a foncsort. Már eleve azért is, mert műanyag a foglalata a xenonnak.
1évig használtam és nem bántam meg 1elen percig sem, hogy megvettem.
Nekünk Birelel olyan volt, hogy a tompított mind2 oldalt xenon volt, de ha átkapcsoltál reflektorra akkor 1 35wos fos gyertya világított mint a gyári. ez a Xenon a H4 xenon névre hallgat és 15körül mozog. Nem összekeverendő a H4 bixenonnal!
Berakása sem 1 ördöngőség. De ha gondolod vegyél fel msnre ott könnyebb megdumálni
Ez azért túlzás, engem is elkaptak, és 3hónapra vették el a jogsim, szeptember 3-án visszakaptam, 4-én kezdtem az A1et.
DE teljes mértékben igazat adok nektek, NE vegyen senki 125/50-et!
igaz az adatlap de valahogy megis kéne tanulni mer nekem csak robogo és quad vanaz meg nem váltós és nem nagyon mentem még váltossal csak simsonal de az nemugyanaz. és azé 1,5évig elesz otthon és hétvégente néha ha mamámékhoz vagy valahová addig jó:D és nézegettem 500é vannak:S annyiból ezis kijönne és még nagyon újj
figyu, itt is és a 125/50 topikban is elmagyaráztuk már neked, hogy NAGYON nem éri meg 50esként használni a kis CBR-t. Valamiért ezt nagyon nem akarod megérteni, de ha elkapnak vele piszok nagyot szívsz, ha esetleg baleset ér, akkor pedig még nagyobbat, még akkor is ha nem Te voltál a hibás. Nagyon elterjedt típus, rendőrök ismerik és az utóbbi időben igencsak ráálltak a hamis 50-es gépekre. Alsó hangon fizetsz 100rugót, ha van M jogsid az kapásból bevonják és 2 évre eltiltanak minden A kategóriától. Szerinted megéri? Miért nem elég neked egy RS50 Aprilia, Ns1 Honda, vagy TZR Yamaha? Szabályosan vezetheted már 14 évesen, ha szüleid megtámogatnak anyagilag, vehetsz rá 70-80ccm hengert, nagyobb karbit, sportkipufogót. Jobban is fog menni mint a kis cbr és kevésbé feltűnő.
Ez amit mutattál nagyon olcsónak tűnik, valszeg meg sincsenek a papírjai. Egyébként 2007-es géphez oldalidomok, fejidom, fejidom tartó konzol, lámpa és műszerfal alsó hangon 150 rugó, bontóból. De ha fejidom ÉS oldalidom is tört akkor érdemes villákat is megvizsgálni.
hát srácok, a mai nappal rá kellett döbbenjek, hogy már tutira nem sokáig lesz meg a kis gép, sürgősen kell egy nagyobbat nézzek...
A hétvégén elmentünk túrázni, és mivel az gépem 4000-es szervizben volt, kaptam egy kölcsöngépet. Röpke 800km-ert tettem egy Honda CB1300S gépbe, amit tegnap este visszaadtam, majd ma reggel visszaültem a kis cibberre...
hát... valahogy nagyon nem volt az igazi ... most úgy érzem nagyon sürgősen váltanom kell valami nagyobbra.
Sziasztok NAGY CBR-esek sztetek ez jó motor http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21595072/
nekem csak az elejével van bajom teccik ez az elsőlámpás dolog:D nekem a rendes jobban teccik menyibe kerülne azt ugy megvenni hogy igazi cbr-es legyen:) meg mennyi a crb-nek az ülésmagassága? SZTETEK EZ JÓVÉTEL LENNE?
az adatlapomon van még kép xenonról képek alat.
én egy h4 égőt vetetm alapul mert annak is 3 lába van és csak egyik lába picit tér el a sima gyári égőfoglalatol a burába kell vágni egy horonyt és belemegy a h4 égő vagy a xenon égő vagy izzója.
nagyon egyszerű és átekinthető megoldás ez. ha teszel kapcsolot rá akkor nem ég ki állandóan égő . max megkancsul de ugy is jol néz ki mintha egyszer mind 2 égő égne benne.
üdv mindnekinek.
stopis én vok. téli kép. üdv fyrgi F1
kis cbr 125 hoz leeht xenont tenni ami xennon is nem csak sima égő. nekem H4 égő van benne és bixenon ami anyit jelent hogy 1 égő van benne és kis motor forgat egy lemezt igy lehet váltani a tompitotat vagy refit. és kikapcsolhatos a rendőr nem szol érte igy csak egyik fele ég mert az gyári kis égő halogén megmaradt benne.
a xenon 24 ezer ft meg kell kapcsolo + ba. meg beszerelni na az cumi de enm vészes. csak sok melo . és csak 1 x kell beszerelni és kész. este kurva jó nagyon vagányul is néz ki. ja meg nem kell 3 havonta égot cserélgetni benne me sorba van kötva és kiégnke mindig.xenont bele és nem lesz baj. nekem 2 éve van benne és semmi baja. üdv fyrgi racing
Hát az lenne a kérdésem hogy milyen faját vettél bele és hogy menyibe került? Sokan mondták hogy a foncsort égeti a xenon ez tényleg igaz vagy mi a tapasztalatod? estleg egy link jól jönnek h milyet vettél előre is kösszi
A külföldi motorbehoztalról valaki pár infot leírhatna nekem. Pl milyen árban mennek kinnt a motorok mennyi a forgalomba helyezés...ilyenekre gondoltam...
főbb modellek amik érdekelnének: CBR600, CBR1000 , Yahama Thunderace, Suzuki GS....
Kiskaldi-t kérdezd a témában, ő biztosan tett xenon izzót a gépbe, de talán Birel is. Nekem is ajánlotta, hogy érdemes, sokkal jobb esti motorozásnál. Nem akarok hülyeséget mondani, de asszem olyan 15k körülre mondta a bekerülést, de ezt ne vedd biztosnak...
(Megjegyzem elkaptak 2x minden papír nélküli motorral sr 125 yamaha és 35e ft...)
Én raktam bele xenont.Sőt Birel gépébe is én raktam bele.
Csak annyit a xenonról, hogy keresztbeveri a gyárit minden tekintetben.
Kamu, hogy megolvasztja a foncsort. Már eleve azért is, mert műanyag a foglalata a xenonnak.
1évig használtam és nem bántam meg 1elen percig sem, hogy megvettem.
Nekünk Birelel olyan volt, hogy a tompított mind2 oldalt xenon volt, de ha átkapcsoltál reflektorra akkor 1 35wos fos gyertya világított mint a gyári. ez a Xenon a H4 xenon névre hallgat és 15körül mozog. Nem összekeverendő a H4 bixenonnal!
Berakása sem 1 ördöngőség. De ha gondolod vegyél fel msnre ott könnyebb megdumálni
DE teljes mértékben igazat adok nektek, NE vegyen senki 125/50-et!
Ez amit mutattál nagyon olcsónak tűnik, valszeg meg sincsenek a papírjai. Egyébként 2007-es géphez oldalidomok, fejidom, fejidom tartó konzol, lámpa és műszerfal alsó hangon 150 rugó, bontóból. De ha fejidom ÉS oldalidom is tört akkor érdemes villákat is megvizsgálni.
A hétvégén elmentünk túrázni, és mivel az gépem 4000-es szervizben volt, kaptam egy kölcsöngépet. Röpke 800km-ert tettem egy Honda CB1300S gépbe, amit tegnap este visszaadtam, majd ma reggel visszaültem a kis cibberre...
hát... valahogy nagyon nem volt az igazi ... most úgy érzem nagyon sürgősen váltanom kell valami nagyobbra.
nekem csak az elejével van bajom teccik ez az elsőlámpás dolog:D nekem a rendes jobban teccik menyibe kerülne azt ugy megvenni hogy igazi cbr-es legyen:) meg mennyi a crb-nek az ülésmagassága? SZTETEK EZ JÓVÉTEL LENNE?
én egy h4 égőt vetetm alapul mert annak is 3 lába van és csak egyik lába picit tér el a sima gyári égőfoglalatol a burába kell vágni egy horonyt és belemegy a h4 égő vagy a xenon égő vagy izzója.
nagyon egyszerű és átekinthető megoldás ez. ha teszel kapcsolot rá akkor nem ég ki állandóan égő . max megkancsul de ugy is jol néz ki mintha egyszer mind 2 égő égne benne.
üdv mindnekinek.
stopis én vok. téli kép. üdv fyrgi F1
kis cbr 125 hoz leeht xenont tenni ami xennon is nem csak sima égő. nekem H4 égő van benne és bixenon ami anyit jelent hogy 1 égő van benne és kis motor forgat egy lemezt igy lehet váltani a tompitotat vagy refit. és kikapcsolhatos a rendőr nem szol érte igy csak egyik fele ég mert az gyári kis égő halogén megmaradt benne.
a xenon 24 ezer ft meg kell kapcsolo + ba. meg beszerelni na az cumi de enm vészes. csak sok melo . és csak 1 x kell beszerelni és kész. este kurva jó nagyon vagányul is néz ki. ja meg nem kell 3 havonta égot cserélgetni benne me sorba van kötva és kiégnke mindig.xenont bele és nem lesz baj. nekem 2 éve van benne és semmi baja. üdv fyrgi racing
A külföldi motorbehoztalról valaki pár infot leírhatna nekem. Pl milyen árban mennek kinnt a motorok mennyi a forgalomba helyezés...ilyenekre gondoltam...
főbb modellek amik érdekelnének: CBR600, CBR1000 , Yahama Thunderace, Suzuki GS....