Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vigyázz, hogy ki ne fogyjon belőle a benzin!
Szia!
Amikre figyelj: 4000km-ként olajcsere(10w-40), 1000km-nél egy légszűrő csere is ráférne (k&n sportor ajánlok hellyette tisztítható),
gyertya csere (iridiumos-t!) és naggyából ennyi is
Nincs nagy szervízigénye a kis vasnak.
sziasztok!
én most járok 10000-nél a mocimmal,sajnos a szereléshez nem nagyon értek.
valaki pár sorban leírná nekem, hogy mi az amire ennyi km után figyelni kell?vagy cserére szorul?kösziiii
No skacok, forgalmi vizsga megvan, olaj már a gépben lecserélve (repsol moto racing 10w50), lánc letakarítva és ápolva, eredetvizsga,biztosítás kipipálva, átíratás folyamatban!
Már nagyon mehetnékem van! :D
sziasztok!
Nekem már 2 éve nincs meg a cbr 125-öm, csak véletlenül idetévedtem a fórumra. Nekem (179cm/72kg) egyenes úton 120-125 km/h-ra ment fel. Egyszer az M7esen befeküdve belement a 130-ba, visszafelé az érdi lejtőn 132 :) Szerintem 110-ig lehet rá számítani. Amúgy nem volt vele gondom...
Hát emlékeim szerint gyárilag a CBR-nek 13, az NSR-nek 28 paci van megadva. Na de mind1, a lényeg, hogy menjenek.
Hát igen. Idetévedt egy törzsgyökeres fasz.
Példákat öcsi? A sajátom: Saját pénzből és igazából 180 körüli végsebesség. Ja igen még nemesett szét.
Na húzz vissza onnan ahonn jöttél jóccakát nekedis.
140 Ezzel a szutyok kis biciklivel? Látom a pedált mindenki leveszi róla, miután kicsenget rá apuci 100ezreket omg
145 sok télleg. Mire azt eléred lejtön, ugye 145 nél tilt óra szerint gyári áttétellel, addigra elforr a nsr
Az hogy dupla olyan erős kicsit túlzásnak tartóm.
Az rs-ek dupla olyan erősek, nade ebből nemcsinálunk vitát mert nekemis inkább kéne egy megbízhatobb nsr mint egy verseny rs.
Már csak azért is írtam, mert az NSR-em 2X erősebb a CBR-nél és max. 150-155-öt tudtam eddig kipréselni belől, ezért számomra hihetetlen a 145... 125 4T-ről, legyen szó akármelyikről, max 130-at tudok elhinni.
Ez az én véleményem. :) Na jó éjt. :)
Na hát akkor injektoros CBR-em se lesz.
130.000 ft-ra saccolom. Mivel olasz így nemtudom pontosan dehát eu-s országtag tehát 130 körül lehet. Szilva03- Szoszi
Hy all
ennek megint mi értelme van? ne gyerekeskedjetek már....
Hali srácok! Egy ilyen gépnek mennyibe lenne a forgalomba helyezése?
CBR
Gyerekek ezt NE! A kis szaros 125 nem arra van hogy 145el mennyél vele non-stop. Hanem hogy a tapasztalatlan motoros tapasztalatot szerezzen ezzel a kis játékmotorral.
Sík úton ha nem órákat vársz 125km/h reális szélcsendben.
Szevasztok!Bocs h beleszólok én is de szerintem is fölösleges a civakodás h kinek menyit visz meg bla bla bla 4t gép és csak 125ccm annyit visz amennyitha 110 akkor annyit ha 145 akkor annyit örülnék neki ha az enyém is menne annyit mivel raptor sport kifup van rajta K&N légszűrő aerbox snorkel nélkül racing kék plexi meg ilyen kisebb tükör a szél ellen és mégis csak max 130 at megy de az is úgy ha kihuzatom.. egyszer mentem vele 135!De az is biztos h töbet tuning cucot nem veszek bele mert nem éri meg pár km/h ért max ha fogaskereket kel cserélni kap egy 14est
én ezt nem nevezném beugatásnak, csupán leírtam a véleményemet és a tapasztalatomat :) ha ő annak veszi, akkor egészségére.
Ezt szerintem nem kéne... Senki se ugatott be a másiknak ennyire. De akkor már én is leírom a tapasztalataimat. 2db CBR 125el felmentünk autópályára, az egyik karbis a másik injektoros. Az egyiken 90kg, a másikon 70. Mind a kettő óra szerint 140-et ment. És igaz, h csiga tempóval, de előztük 1-2 kocsit ami éppen ott volt (ezzel csak arra akarok utalni, hogy valszeg nagyjából tényleg azt a tempót mentük.) Ezzel szemben tény, hogy ez a "csoda"-sebessége, nem a végsebessége. Sokszor előfordult már velem is, hogy nem ment 120 fölé. Szél, emelkedő, súly, blablabla. Szóval csak annyit akartam, hogy szerintem nem kell hitetlenkedni, meg durcázni...csak reálisan hozzáállni a tényhez 125ccm 4T.
Tudomásom szerint én nem sértegettelek úgyhogy ehhez tartsd magad te is légy szíves, kösz. Szerinted én olyan hülye vagyok hogy alaptalanul beszélek? gondolod hogy nem fekszem rá, nem tolom hátra teljesen a seggem és nem rakom a könyökömet a tank mellé? de, képzeld. Arról ne oktass ki másokat, hogy hogyan kell ráfeküdni a motorra, úgy csinálsz mintha ezt más nem tudná, a másik az hogy nyilvánvaló hogy ki kell pörgetni... neked injektoros? tényleg? nahát :O nem mondod bazeg, szerinted mi a francért írtam oda, hogy "az én karburátoros cbr-em", valószínűleg azért mert tudom hogy neked milyen van, gondolkodj mielőtt írsz. A hozzászólás elküldése előtt úgy döntöttem megyek és kipróbálom most mit produkál, úgy tűnik szélcsend van, de a biztonság kedvéért 4 irányban is megnéztem mit tud, eddig nem pörgettem ki 11.500-ig mert az egy faszság, nem hiába piros 11.000-től, ha nagyon sietek akkoris 9-10 között, esetleg 10 fölött váltok, normál esetben van hogy 8-nál feljebb teszem és akkor utána gyorsuljon úgy ahogy akar, és amúgysem fogsz nagyobb végsebességet elérni, max pár másodperccel hamarabb eléred ami a cbr 125-nél fontos. Ennél a motornál végsebességmérésnél általában elfogy az út. :) A 4 irányból 3-ban 120-at ment 9.500-as fordulattal, a 4.-ben 125 10.000-nél és vége. Nahát, még autópálya sem kellett hozzá. :)
Nektek biztos valami csodagépetek van... elismerem, hogy ez a motor kiszámíthatatlan, ugyanis a múltkor, amin én is meglepődtem, nem bújtam a plexi mögé, hanem rendesen ültem és 120-125 között ment, de a 145-öt nem tudom elképzelni, fura nekem az a tiltásközeli állapot, 145-nél szerintem már bőven szabályoznia kellene. Sosem került még a mutató 130 fölé úgyhogy ezt igazából nem tudom megítélni csak tippelni.
Most mondhatod hogy na ezaz, akkor mit pofázol bele ha még nem jártál 130 fölött, valószínűleg ezt is írnád/fogod írni. Azért pofázok bele mert a 145, főleg az új típusoknál.. szerintem lehetetlen, van pár ismerősöm akinek az új típus van, olyan is van akinek ezelőtt a régebbi volt, és mind azt mondja, az új rosszabb.
Ezt a motort nem végsebességre tervezték, kényelmesen eltúrázgatsz vele és ennyi, baromság állandóan pörgetni, nyilván nem fog szét esni, a cbr 125 halhatatlan ;) de nem kell őt kínozni, menjen csak nyugodtan az ő 100, max 110-es nyugis tempójával és kész. Mondanám, hogy olvasd el a 31803-as kommentet, csinálj róla videót, a sebességmérőről és a fordulatszámmérőről is, majd mutasd meg, bizonyára többen is kíváncsiak vagyunk erre, de inkább ne, mert még a végén otthagyod a fogad aztán mehetsz vissza érte :) ámen
Bírom ezeket a "megnézném"-kommenteket. Majd vesznek a srácok egy trafit, hogy megmérjék... De skacok, akkor tegyetek vízmértéket is a motorra, nehogy csaljatok és kicsit lejtsen az út. Ja meg az út mellé egy szélzsákot. Kifelejtettem még valamit?
Megnézném én azt a 145-öt mennyi is valósan.
Szerinted jobban megy az injektoros?