mennyél fel autópályára aztán minden fokozatba 11.5 és bújjál be a pelxi alá meg a seggedet is nyomjad bele az ülásba és a kezedet is szorítani a tankhoz aztá lehet neked is menni fogo a motorod szélcsendbe egyenesbe ennyi....
hülyegyerek nekem innyektoros van és abba már más a gyujtáskör is meg kivan cseérlve az első fogaskerék attól hogy neked a régi van meg nem tudod normálissna kipörgetni másnak még lehet jó a motorja (N)
te repülőből kiugorva mérted ezt a sebességet? hol menne az 145-öt ember? az én karburátoros cbr-em van hogy a 120-at sem viszi, néha mikor jó kedve van eléri a 125-130-at, de azt is teljes szélcsendben, esetleg hátszéllel... ha 30kg lennél elhinném
sziasztok !Igaz már régen voltam erre de van nálunk most egy olyan akció,hogy 125 feletti motorosoknak 10% kedvezményt adunk!Ha rá mentek a Fűzfa Vendéglő honlapjára megtudjátok nézni az árakat és a kajákat!(a menü és az akciós ételekre nem vonatkozik a kedvezmény)Minden kedves motorost szeretettel várunk és szóljatok mindenkinek!Köszi Vykee!
tényleg függ sokban a súlytól és az úttól a guminyomástól a hőmérséklettől szóval mindentől:D a 120-125 amit bármikor kihozol belőlle. e felett az amit nagyon ritkán ha megvannak a jó tényezők.de szerintem nem erre tervezték. 100 as tempóban lehet vele szaladgálni sportdobbal szép a hangja és kész túrázni jó.
na, az kb tökéletes, ezt a gépet szerintem kb. ilyen méretre tervezték. Alattad még rendesen is megy, és nem nézel ki rajta olyan röhejesen mint pl. én
ez azért nagyban függ a vezető súlyától. Ahogy szokták mondani a 40 kilós japán tinikre tervezték, ami alapvetően igaz is. Az én 80+ kilóm alatt már hármasban érezhetően gyengül, tiltásnál nem dadog. Amikor megvettem, kb 5-6 kilóval kisebb voltam, 125-öt sikerült kihoznom belőle. Télen megint elkezdtem edzeni, összeszedtem magam, tavasszal teljesen ráfeküdve, szélcsendben jó hosszan kihúzatva sikerült vele éppen csak 120-at elérnem, de fölé már nem megy. Szerintem egy 60-65 kilós vezető alatt simán megy 130 fölött is.
Bocsi hogy lebeszéltelek róla, csak ennél a kismotornál nincs értelme ilyesmihez. Egy sportdob éskész
Na használd egészséggel és gyere majd velünk túrázni!
Jóéjt.
Castrol 10w40 (kb. 1liter kell bele). A kipufogóban van 1 ugye a dobban, meg egy a rendszerben amit elvileg szabályozatlan katalizátornak hívnak, na attól szerintem csak lassúl ha teljesen nyitott a rendszer.
Az enyém nem karbis, már injektoros, 2008-as. 9000 km van benne. Kipufban hol található az a két dolog? Érdemes hozzányúlni. Egy olajat szeretnék cserélni rajta, mit ajánlotok?
2008-as most látom. Akkor már lehet barkácsolni, de gondold meg megéri-e a plusz 1 paciért. Szerintem nem, elég egy sportdob rá (nemherélt) oszt ucca neki hagyszojjon'!
Van, de legalább 1000 kilóméterig nenyúlj hozzá nem magad miatt hanem a következő 3-4 tulaj miatt
Szóval kipufogóba 2db van és a levegőzése is megvan picit folytva a kicsikénk. Folytás kiszedés után karburálni kell a levegő csavarral.
ha nem dőltök be alá akkor csodát ne várjatok....
de ha nem bújtok a plexi mögé meg nem prögetitek mindne fokozatba akkor ne is várjatok tőle sokat....
roncsmotor@gmail.com
Valakinek nincs egy eladásra szánt hűtője a cbr-hez?
Na használd egészséggel és gyere majd velünk túrázni!
Jóéjt.
Jóéjt!
Szóval kipufogóba 2db van és a levegőzése is megvan picit folytva a kicsikénk. Folytás kiszedés után karburálni kell a levegő csavarral.