Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

4.000 km-nél cseréld az a ~1l ami belemegy "nem" pénz megérdemli a kis vas.
A biztositás erre mocira a K&H -nál! 1800 forint assziszem!
Az olajat meg megtudod nézzni az olaj mérö pálcán!a két jel közé kell esnie!
Sziasztok!
a kis cbr -en mikor esedékes az olajcsere? Milyen olaj az előírt és mennyi? Olvastam az "öblítőolajról" , szükséges az?
Illetve mennyi kb egy ilyen mocira a biztosítás, hol érdemes rá kötni?
Köszönöm előre is!
Birel: Szerintem van gyárilag benne. Nekem 08-as motorom van azokba már van, a befecsi miatt. Javíts ki ha tévedek. A karbisba télleg nincs.
Nagyon jó kis kép a cbr 125!Nyomatékos és nagyon fain!Városba nagyon fasza!Túrázni is mert két személlyel is tudsz menni 100-110et utazóba!Egyszóval remek gép!Egyenlöre........................................................
.................:D még két év és nevelöapum kawája lesz a legjobb gép:D
Engem is utolért a baleset május 15. hazafelé tartva szakadó essőbe aki tud alsó felső villahidat szerválni nekem pétekig írjon
nos, egy jó tanáccsal tudok szolgálni: ha orrkoptatót akarsz csiszolni és majrécsíkot eltüntetni, akkor érdemes előtte ellenőrizni, hogy van-e murva a kanyarban...

Birel: köszi, akkor holnap visszahajlítgatom, aztán annyi. Végül is jól működik a váltó, de azért elég rendesen odavágtam a gépet. A legjobban a hétfőn vásárolt vadi új csizmámat sajnálom
Sziasztok!

Jövőre valószínüleg CBR-es leszek... Szeretném, ha mindent elmondanátok A-tól Z-ig... Bármit amit a motorról, a vezetéséről tudni lehet..(árak infok stb)

Előre is köszönöm!
Szerintem teljesen felesleges. Nekem 5x hajlott el esés miatt semmi baja, csak nagyobb a holtjátéka a váltókarnak mert kikopott a gumi.
sikerült ma egy izmosabbat perecelnem a "dunaharaszti ringen", szerencsére komoly károsodás nem történt. A veszteséglista egy kuplungkar, egy index, dzseki, egy térdvédő, egy nadrág, egy kesztyű, illetve meghajlott a váltókar. Utóbbi izgat egy kicsit jobban, ha jól tudom, amikor ütés éri a váltókart szét kell szedni az egész váltót, hogy nem hibásodott-e. Ez minden esetben így van? Miután visszahajlítgattam a végét (éppen csak a legvége, a gumírozott rész hajlott meg egy picit), mentem még a géppel és teljesen rendben működött. Szerintetek érdemes elvinnem szervizbe szétszedetni a váltót?
Ha valakit érdekel 125-ög GP-n használ slick garnitúra minimális kopással (még az ötőminta is látszik) sisak001@vipmail.hu mailcímen...
Nincs benne gyárilag katalizátor.
A gurulásra majd még visszatérünk, mert sajnos az "A korlátozott" még most van folyamatban.
Isteni hangot ki lehet varázsolni belőle... laikus el sem hiszi,hogy ez 125ös mikor kérdezik. Én csináltattam rá dobot, szerintem páratlan hangja van, csak hasonlókat hallottam, igaz nem csak végdob, hanem nyitva lett az egész. katalizátor kuka, csak 1 toldat van helyette.
Na ez a beszéd . Nekem is ez volt az egyik első tényező, hogy sokkal jobb hangja van mint a 2T motoroknak. Ha esetleg veszel is rá még egy sport dobot, és/vagy kiszeded a légszűrő sznorkelt még brutálisabb hangot tudsz belőle kicsikarni.
A hovatartozásod azért kérdeztem, hogy ha van kedved esetleg gurulhatnánk egyet. Dunaújváros nincs túl messze Pesttől.
Jah, és élőben még nem is hallottam ilyen gépnek a hangját, még a sajátomét sem. Nővérem nemrég vett egy 50 cm3-es 4T ropogót, hát, 50-es létére elég jó hangja van, mély, dübörgő. Remélem, Huginak is szép hangja lesz.
Én is örülök, de csak kicsit. Szerintem igazából még fel sem fogtam, hogy az enyém, talán majd holnap. Bár az is igaz, hogy három napja nem alszom az izgatottságtól. Najó, megpróbálom röviden: egy 50-es Riejuval (2T) mászkáltam több ezer km-en át, de már kicsit uncsi volt a 65-70, meg hát az a 2T hang sem az igazi. Először Aprilia RS125-öt nézegettem, de az ára és a szervizigénye is sok volt nekem. Aztán (a használt gépeket nézegetvén), bejött a képbe a CBR125. Tetszett is, 4T is, árban is szimpi volt. Aztán a jútubon megnéztem róla egy videót, és amikor a srác beindította, akkor bele is szerettem. Keresgéltem, keresgéltem, 1-2 évesek 580-620ezer körül. Aztán rátaláltam a helyi Honda szalonban a kicsikémre. 690-ért 0 km-es, vadiúj. Jó adag mázli is kellett hozzá, de végül sikerült, és enyém lett Hugi. Ma éjjel sem alszom. Ja, Dunaújvárosban dolgozom, Előszálláson lakom.
mész még vele egy kicsit és megint meglesz a kötelező 1.6mm mintamélység.
De egyébként szerintem sürgősen cseréld le azt a gumit, nem csak azért mert ezért megbüntetnek, hanem mert igen balesetveszélyes is . Jelen állapotban a "szinte mindegy hogy mire csak cserédd!" kategória
untass nyugodtan a részletekkel legalábbis én szoktam annyira örülni annyira az új cuccaimnak (főleg a motornak), hogy mindenkinek világgá kell kürtölnöm az eseményeket
Mindenesetre gratulálok hozzá, és sok balesetmentes km-ert! Egyébként hova valósi vagy?
Üdv Mindenkinek!

Nem akarok untatni senkit a részletekkel, hogy miért, miért pont ez, meg hogyan, de örömmel jelenthetem be, hogy immár én is egy Honda CBR125RW boldog tulajdonosa vagyok, igaz, még csak holnap hozzuk el a szalonból.

RobRoy
valaki tud ajánlani jó hátsó gumit? mert a mostani enyhén cserés...
Régi 1-esen menj el Sopronig és Ausztriában motorozz egy jót, vannak kanyarok is, oda elég a 125ös is.
nincs valakinek ideje/kedve/lehetősége ma délután motorozni egy kicsit? Gondolkodtam rajta, hogy megnézem ezt a Byker's Pub-ot, esetleg csatlakozhatna valaki. Csak jobb többesszámban gurulni

ExuP69: ehhez csak gratulálni tudok, most bebizonyítottad, hogy én vagyok a papírsárkány
Ehhez csak ennyit : Gratulálok!