Ha gyárit akarsz akkor ezek a cikkszámai,ha ezzel mész a kereskedőhöz akkor sok idöt megsporolsz :)
Vékony lamella(a legelsö lamella más mint a többi,nem tudom ezt kell e cserélni) 22201MJ8000
A rendes lamellák,ha jól emlékszem 4darab van belőle 22201KBW900
Kuplungrugó 4darab 22401KW7930
Próbáld meg,hátha találsz neten olyan oldalt ahol van cikkszám szerinti katalógus árakkal,esetleg ha emailben érdeklödsz valakinél akkor meg kellenek ezek a számok
Ha bemész az apróba akkor a főoldalon lesz egy EBC fékbetétek,kuplungok a kiemeltek közt.Megkérdeztem nála az áralat,fékbetétet vettem is töle,megbizható.
Ö ilyen árakon adja a cuccokat :
első betét: 3760,-
hátsó betét: 3620,-
kuplung: 10510,-
rugó: 3900,-
Ha jól emlékszem a Pink Motorsnál kicsit olcsóbb a kuplung lamella,de nem tudom az milyen minőségü.Az EBC nem rossz.A gyári cuccokat nem tudom,max cikkszámot tudok szerezni róla.
Nem érdemes kinyírni a motort ilyenekkel. Az én CBR-emen volt egy kipufogórendszer, Iridium gyertya, K&N sportlégszűrő és 14-es fogaskerék és jobban ment, mint az R125. 140-et ment a motor, volt, hogy 142 is mentem, de legalább gyorsult alulról és volt hangja, amit észrevettek. Amúgy a kipufogó eladó: Arrow titánrendszer.
az 4 szelepes de mégsem megy jobban...a súlya miatt szerintem:S viszont gyönyörű motor:) ismerőseim pörögtek cbr125 vs yfz125 és egymás mellet...gyári 150 es hengert és hengerfejet ( szelepekkel) meg dugót nem lehet hozzá rendelni?
az 4 szelepes de mégsem megy jobban...a súlya miatt szerintem:S viszont gyönyörű motor:) ismerőseim pörögtek cbr125 vs yfz125 és egymás mellet...gyári 150 es hengert és hengerfejet ( szelepekkel) meg dugót nem lehet hozzá rendelni?
az 4 szelepes de mégsem megy jobban...a súlya miatt szerintem:S viszont gyönyörű motor:) ismerőseim pörögtek cbr125 vs yfz125 és egymás mellet...gyári 150 es hengert és hengerfejet ( szelepekkel) meg dugót nem lehet hozzá rendelni?
az 4 szelepes de mégsem megy jobban...a súlya miatt szerintem:S viszont gyönyörű motor:) ismerőseim pörögtek cbr125 vs yfz125 és egymás mellet...gyári 150 es hengert és hengerfejet ( szelepekkel) meg dugót nem lehet hozzá rendelni?
igen igen megoldotta egy töltés a problemet:D am kérdezném h ezeken a kis cbr eken érdemes e tuningolni v álligatni vlmit ha igen akkor mit és hol ha nem akkor hozzá se nyúlok semmihez:D
Én is gondolkoztam rajta de időm sem és szívem sem volt hozzá hogy alakítsak!
Bár most nagymoccnál azért fontosabbnak tartom a rendszert meg stb.
CBR-en milyen rendszer van?
egy sportkipuff nem árt rá mert ha már gyenge akkor legalább legyen hangos, hogy azért mégis hozzon egy kis "nagymotor" érzetet és egy kisebb fogaskerék se árt rá, de minden más tuning szerintem is fölösleges. Ezt tényleg akkor érti meg az ember ha átül egy nagymotorra és visszaemlékezve megmosolyogja magát hogy mennyire fölösleges volt itt a fórumon szájkaratézni a végsebességgekkel meg tuningokkal kapcsolatban.
Pontosan én is így tettem mint Te!
Egyébként szerintem felesleges "tuningolni" a CBR-t! Annyival nem lesz jobb hogy te száguldozhass 150-ekkel! Én full gyári állapotban adtam el az enyém és szerintem biztos többért mint amelyikhez hozzányúltak! ;)
igen, megfelelő, akár hosszabb időre is. Megbízható, tehát motorozhatsz szerelés helyett és olcsó. Ideális kezdőmotor. Utána pedig bátran jöhet a 600-as, nem kell közte még egy lépcső.
Sziasztok!Motor vásárlás elött állok!MEgkérdezném h mi a véleményetek a honda cbr 125 R-röl?" évig akarom használni utána nagy gépet szeretnék venni!Annyi idöre megfelelö h szokjam a váltást illetve aforgalmat?
Vékony lamella(a legelsö lamella más mint a többi,nem tudom ezt kell e cserélni) 22201MJ8000
A rendes lamellák,ha jól emlékszem 4darab van belőle 22201KBW900
Kuplungrugó 4darab 22401KW7930
Próbáld meg,hátha találsz neten olyan oldalt ahol van cikkszám szerinti katalógus árakkal,esetleg ha emailben érdeklödsz valakinél akkor meg kellenek ezek a számok