Gondoltam beolvasok ide és kedvet kaptam, hogy írjak. A szelep és a vezérműtengely mióta növeli a teljesitményt? Az én paraszti felfogásommal 4t motornál a szelepek azért vannak hogy nyissanak és zárjanak. (levegő/benzin és kipuffogogáz) A vezérműtengely meg a szelepeket mozgatja. Akárhogy is nézem én nem látok benne +10 pacit
A gyári szelep nem szakad le neféjj! Ez nem gyári szelep volt minden másvolt. Ha meg gyári szelepek , gyári vezérműtengellyel nyersz max egy kis nyomatékot... Nekem netudd meg milyet ment a kis masina. Kiskaldi ment vele... Csak azt láttam dadog 6e-nél fölötte megindul 1-esbe emelte az elejét aztán elvetted a gázt durrugott...
Jaj! Még igy olvasva is fáj Hát annak akkor tényleg KO van.A malossi setben henger,dugó,csapszeg,gyűrű van potom 100ezerért Szóval azzal se mentél volna többet,a szelep és a hajtókar attól még ugyan az maradt volna
Láttam már ezt a videót én is,csak néztem.Igen azt irja hogy 1000km futott.Én nem vettem észre hogy széthulott volna.De van video müködö 170-es settes CBR-röl is müködés közben,söt van 166-os malossi setest videó is!Én azt hittem hogy a malossi csak 2T-hez gyárt hengereket,ezekszerint nem.Igaz ott csak a hangját mutatja a gyerek.Szóval müködö dolog ez.Nem tudom a tiedével mi volt a baj.Pontosan mi lett a blokkal?
http://www.youtube.com/watch?v...
Ezt lesd meg. Ugyebár cbr-blokkos.
Kurvára tudnak valamit ezek a tájok.
Nagyon sajnálom hogy nem csináltam on-board-ot még ment a cibere.
Egy 33le rs-t vertem volna vele...
Kurva jók csak mint a videón se látni lehet miután vége a videónak szétis hullik mint az enyém.
Öööö mármint a Thai export miatt! A poén az hogy egy használt 150-es CBR-t magkapsz már kb 30-40ezer bathért,a szállitás meg angliába azt irják hogy egy motor kb 20-25ezer bath Rögtön a duplája lesz az ár amire forgalomba áll
Majd ha meglessz lessz pikcsőr. Idomtörések elvileg nincsenek rajta, a szerelő ajánlotta most hozták be angliábol bőven 300 alatt kapom meg. Egyenlőre ennyi.
Akksid meghalt srác. Nekemis 3 évet bírnak ki ezek.
Savasat ajánlok bele.
hali sziasztok:D lenne egy kis bajom a cbr emmel:S nemakarja tekerni az önindítót meg gyorsan merül az aksim:s ahogy eltekerem a kulcsot még fényesen világít a lámpa de ahogy 1perc eltelik már csak ien sárgásan világít:S mi lehet a gond? ha tudtok segíteni azt megköszönném és előre is köszi
Akinek nagyobb jogsija van, majd pont egy 150es CBR-t venne, ami viszonylag drága is....szerintem a kereslet nem érné el az évi 10darabot magyarországon, a fuvar nem ér annyit nekik.
Azért ezt nemhiszem. Nekem is üt ne félj. Mikor belecsúsztam egy fókába(focus) azóta érzem hogy nagy fékezésnél vibráció van.
Pedig semmi komoly nemtörtént index letört még talán karcok se.
A felni sem kapott csak a lököst törte le.
Jó, ez inkább egy kérdés volt. De azt még mindig nem tudom, hogy mi más oka lehet? Haverom rommá törte a motorja elejét, és az ő tárcsája sem lett kicserélve pedig üt. És még a vizsgán is átment. De mondták, hogy legközelebb így már nem fog. Tényleg érdekelne, hogy még mitől lehet.
Ezt lesd meg. Ugyebár cbr-blokkos.
Kurvára tudnak valamit ezek a tájok.
Nagyon sajnálom hogy nem csináltam on-board-ot még ment a cibere.
Egy 33le rs-t vertem volna vele...
Kurva jók csak mint a videón se látni lehet miután vége a videónak szétis hullik mint az enyém.
Akksid meghalt srác. Nekemis 3 évet bírnak ki ezek.
Savasat ajánlok bele.
Mi az hogy potom pénz? Na és mennyire sérült?
Pedig semmi komoly nemtörtént index letört még talán karcok se.
A felni sem kapott csak a lököst törte le.