megnéztem a videokat lapon repsolod van de a hátsó gumid már nem gyári. az valami más. 19 ezer km ilyen hiba nem szokot előjöni bár ha csúszik a kuplung akkor. ha sokat égeted vagy alázod kuplungtárcsát. szériában 15/42 arány még 2 személyel is menve nem tér el. vagy elöl 14 kerék van vent és azé pörög mint állat.
paszolok
én februárban vettem, azóta beleraktam 3000-et most van benne 19ezer, vagy 2 hete cseréltem benne láűncszettet a gyári 15x42-es lánckerekekkel. 85kiló vagyok és nekem kb 6000-en 75, 7000-7250-en 90 és 8000-en 100, és kb 9500nál 120
széria áttétel elöl 15 fog hátul 42 fog.
6 dikban 80km/h-nál 6000 forog az a tuti akinek 14-es kerék van annak 6500forog kb. széria 15/42 90km/h 7000forog és 7500nál van 100km/h . ha minden fasza. vége az 130-140 közöt váltakozo.de ha jo idő sima ut nem vagy nehéz ako 140 megüti bár nem mindig. a 120 at tutti kiviszi. ha fú a szél akor szembe szél 6 dikba meghall.70-80. vagy viszakapcs 4-ig azt padló.de vékony gumik vannak rajta és csak vitólázol és szenvedés vele szelles időbe top speedet méricskélni.amugy kurva fasza gép ez. keveset eszik ez a lényeg és 1 tankal is elmész min 250km ha nem vagy hülye. csaó km állás én 91 500km tartok még megy.bontatlak blok gyári dugó széria.
akkor valószínű, hogy nekünk ugyanakkora a lánckerekünk és haverodén másabb... ez az alap, vagy ami haverodnak van? mert én most nézegettem youtube-on vidiket, bár azok tuningoltak voltak, de énis úgyláttam mintha 5.ben mennének 8ezren 100at
hello! megtudná mondani valaki, hogy 6.ban 100on kb mennyit forog a cbr? az enémen 15 ös lánckerék van elöl meg 42-es hátul, az normális, hogy 100on 8ezret forog?
Na én most értem haza a gumistól Uj gumi,uj gumi azért nem birja ki az ember hogy ne huzza neki Mondta a gumis hogy az elsö 50-60Kmig ovatosan menyek még vele.Be is rittyoltam hogy huu jégpálya lesz,de az elsö kanyar után már annyira nem érdekelt Egész hazáig M0-áson jöttem meg autópályán,huztam is neki! Én nem akarok hülyeséget állitani,de én ugy éreztem mintha ezzel a gyári dobbal jobban menne a motor.Az elején kb5-6000-ig van benne egy kis torpanás,de utána megy mint a meszes.Simán vitte a 130-at söt ha autó mögül,szélárnyékból jöttem ki akkor még fölé is ment kicsivel Söt elöttem volt egy Toyota Rav4(talán) annak a szélárynékában mentem,rá voltam ragadva és bizony akkor 140-ig görbült az óra Aztán nem nyuztam tovább a gépet,kimentem a külsö sávba de ott már visszalassult.De azért jó volt
Jó de én erröl nem is tudtam.Még régen amikor a gyári dob volt rajta akkor egyszer kiváncsiságból leszedtem a hátsó dobot és akkor láttam ezt a szűkítőt.Aztán vettem sportdobot és mivel én nem vagyok az a nagy szaki fel is rakattam a szervitben ahol vettem a motort és vittem a gari döben szervizbe.Pont az utolsó garanciális szerviznél,mert akkor ugye már ugyis mindegy,nem szól bele a garanciába.Fel is rakták,beállitották a karbit hozzá.Csak most hogy a vizsga miatt cseréltem vissza a gyári dobot akkor látom hogy a szervízben kivették ezt a szükitöt.Na ezt én már nem tudom visszarakni,föleg hogy szerintem ezt egyszerüen leflexelték,még ha meg is lenne akkor se lehetne visszatenni.....
Hidd el láttam már. Valamelyik okos barátunk (öhöm PötiKaldi)
megjegyzem sikerült az ötlet. Levan vágva a vége plusz kivan szedve az úgynevezett folytás. Szegény kis vasadnak hidd el nem tesz jót.
170-esként lehet érezni mennyi külömbség van 1-2 döb között és könyököt még nemis cseréltem.
Nem! Vedd le a dobot és láthatod hogy a csö végén van egy kis sükitő ami belelóga dobba.Na ezt a szükitőt vágták le,de lehet hogy ki lehet szedni rendesen
Nem,nem! A blokkból jött a hang! Igazából még most is megvan csak sokkal halkabb.Teljesen nyitott lett igy folytás nélkül a rendszer.Most hogy van benne folytás a dob miatt igy halkult el
Havernak megvolt még a gyári dobja,tegnap feltettem én is.Huu de csutka hangja van igy már el is felejtettem.Érdekes hogy a motor hangját jobban hallom mint a kipufogójét
De ami igazán fura higy ezzel a gyári dobbal teljesen jó a blokk hangja is! Szinte meg is szünt az a hang amiről azt hittem hogy kuplunghang.Hivatalos Honda szervízben tették fel a dobot és állitották be a karbit.Most ahogy leszedtem a dobot akkor vettem észre hogy kivették a kipufogó cső végéről a szűkitést! Lehet emiatt van az az érdekes hangja?
paszolok
6 dikban 80km/h-nál 6000 forog az a tuti akinek 14-es kerék van annak 6500forog kb. széria 15/42 90km/h 7000forog és 7500nál van 100km/h . ha minden fasza. vége az 130-140 közöt váltakozo.de ha jo idő sima ut nem vagy nehéz ako 140 megüti bár nem mindig. a 120 at tutti kiviszi. ha fú a szél akor szembe szél 6 dikba meghall.70-80. vagy viszakapcs 4-ig azt padló.de vékony gumik vannak rajta és csak vitólázol és szenvedés vele szelles időbe top speedet méricskélni.amugy kurva fasza gép ez. keveset eszik ez a lényeg és 1 tankal is elmész min 250km ha nem vagy hülye. csaó km állás én 91 500km tartok még megy.bontatlak blok gyári dugó széria.
megjegyzem sikerült az ötlet. Levan vágva a vége plusz kivan szedve az úgynevezett folytás. Szegény kis vasadnak hidd el nem tesz jót.
170-esként lehet érezni mennyi külömbség van 1-2 döb között és könyököt még nemis cseréltem.
sztem csak a rendszámtáblatartó rezeg a dob miatt és azt hallod
De ami igazán fura higy ezzel a gyári dobbal teljesen jó a blokk hangja is! Szinte meg is szünt az a hang amiről azt hittem hogy kuplunghang.Hivatalos Honda szervízben tették fel a dobot és állitották be a karbit.Most ahogy leszedtem a dobot akkor vettem észre hogy kivették a kipufogó cső végéről a szűkitést! Lehet emiatt van az az érdekes hangja?
És ha nem A1-ként árulják? Áhhh mindegy