Én amikor vettem a motort akkor 150-est akartam venni,de sajna európában nem forgalmazzák Pedig nekem az külsőre is jobban tetszik.Azoknak gyárilag normális tükrei vannak,elöl-hátul integrált index és ha jól emlékszem talán gyárilag 130-as hátsó gumi van rajta.A 150ccm és a 4szelep 2veztengely már csak hab a tortán Egyet találtam itt az apróban,de az is régi hirdetés már és már akkor is sokat kért érte az eladó
Köszönöm a segitségeket,de már közben vettem gumit.
Pásztoynál vettem vadi uj Continentált gyári méretben 8500Forintért.
Közben már vissza is szoltak hogy megvan a gumi,hétfön megyek érte,illetve ott fel is rakatom
Nézten használt gumikat,de azzal az a probléma hogy ilyen kis méretben nem igazán van,ha meg mégis akkor igaz hogyminőségü futotat kapok,csak nem sokkal olcsobban mint egy olcsobb ujat.Kérdezösködtem,és azt mondták hogy a Continental nem rossz,erre a motorra teljesen jó.
lehet érdemes lenne használtan nézned gumit rá ha nem sokat akarsz rászánni mert jót tudsz venni nagyon kedvező áron. Ismerősöm nekem ajánlotta hogy nagyon komolyan tapad ha hátra beteszel egy 120-vagy 130 as szélességű valamilyen nagy sport gépről lejött alig használt első gumit. azért mondom hogy használt mert úgy olcsó.én is csodálkoztam hogy első gumit hátra tenni de állítólag nagyon jó vele...
Ezeket nem kell járatni. Szerelő is azt mondta neki, hogy hajrá ami kifér a csövön. Itt a fórumon is volt járatási leírás azt alkalmazza sok sok szerelő. Ment neki mint a raketta. A 14es első lánckerékkel dombnak felfelé letiltott. Szóval az erővel már nem volt gond. Szerintem ha minőségibb alkatrészek lettek volna rommá alázna mindenkit még most is...
bazzz:O:O:O nem az lehet a gond hogy járatni kell? vagy nem toom:S szerinted a 155 ös hengerrel is ilyen szar lehet?amúgy hogy ment a gép amíg ment vele?( jól beállított állapotában) előre köszi a válaszod
Skacok NE nyúljatok a gyári cbr-etekhez! Énmég a kipufogót is hülyeségnek gondolom. Miután rákerült a 170 es henger lehetett érezni a kipufogó közti külömbséget. A gyári dobbal nem pörgött 6.000 rpm felé, átalakított gyári dobbal (by: Kiskaldi) 3ms gondolkozás után felpörgött 6.000 felé utána megis indult rendesen.
Kipufogó nélkül már csak torpanás volt 6.000 nél egy teljesen nyitott dobbal felül nemvolt erő egy amerikai sportdobbal meg tökéletes volt. Ugye ~ 170 cm3 , nagy szelepek a hengerfejben (megjegyzem nagy átb*szás a tájvániaktól minden gyári cucc csak átperselyezve, nagyobb szelepekkel kivétel a dugót nemtudták megátkolni azt valahonnan ámerikából hozhatták) nagy nehézségek árán naggyából belett állítva (nem egy szar szerelő által. Meglett emelve a henger, a dugóba belelett maratva a szelepek). Szóval hazahoztam a 14-es lánckerék lóf*sz volt neki kurvanagy dombon tiltott 6. ban felfele. Minden szépen alakult kedden vittem volna vissza 500km es szelepállításra. Szóval kb 600km bírta a hnegerszett, ma 7.000 fordulaton állandó sebességnél megállt a cucc (nem elmelegedés a ventillátor állandóra volt kötve) és beborított minden füstel. A szerelő a szelepek leszakadására vagy a dugóra tippelt. Eddig ennyi.
Köszönöm Tájfőd. Jónagy hüllye voltam hogy belementem.
Gyárilag a 125 2t-k is ezért 15le körüliek.