Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod ezt nem is tudtam! Huu most hirtelen eszembe jutott miket vennék onnan ha lenne pénzem! Sajna nincs :( Most még ez a vizsgáztatás is megvisel eléggé :(
Tavaly óta ez a moci a legföbb vágyam! http://www.asiatradingonline.c... Ezt Thaiföldön csinálják és minden szempontból az ideális nekem,Egyrészt mert Repsolos a kedvenc festésem,és mert ez csak 400-as,abból is az egyik legjobb 400-as gyorsasági amit a Honda gyártott! V4-es fogaskerekes vezérlésü....egyszerüen széthajthatatlan és nyomatákos! Egy 600-as CBR rögtön 125után nekem azért nagy lépés lenne ismerem magam Ha tényleg nincsen vám akkor még meg is valósulhat ez az álmom valaha? :)
Pellérdi szimpatikus 125R-es lány akivel vasárnap Dózsa György utca végén találkoztam közös gurulás érdekében vegye fel velem a kapcsolatot! (aki ismeri segítsen, pls!)
Hűűű nagyon szépen köszönöm a gyors válaszokat srácok !

Akkor ezek szerint nem éri meg vele foglalkozni ugye ? (bár látom eltérőek a vélemények). Megspóroltatok nekem egy telefont... emiatt a "kijavított sérüléstől" el ment a kedvem tőle, én úgy gondolom ha már ennyi pénzt rászánok, akkor legalább külsőre legyen már normális, bár lehet hogy ez az én hülye felfogásom :))

Esetleg tudnátok nekem linkekkel segíteni hogy melyek közül válogassak, mert ezek szerint nem nagyon megy ez nekem ! Azért is volt szimpatikus ez a motort, mivel Békéscsabai ami nincs messze tőlünk tehát nem is lett volna nagy távolság megnézni, de így ezek után nem foglalkozom vele :)

Még egyszer köszönöm a válaszaitokat !
Grat a vizsgához
Szal. eddig nem volt motorból vizsgád, csak B ből? Állítottak így meg? Ha igen mit mondtak? Vagy ha van rendszám + biztosítás meg névreírva stb akk talán elelengednek? De ha meg is büntetnek gondolom nem annyi mintha 50-esként kapnának el.
Gratulálok!
rendszám nélkül vettem, ráadásul olasz papírokkal, úgyhogy még regisztrációs adót kellett rá fizetnem. Összesen olyan 130k környékére jött ki a végösszeg, ebből asszem 40k volt a regadó.

Egyébként Hail Me! mert pont ma vizsgáztam A korlátlanra. Természetesen sikeres lett, 2 hét és legálisan motorozhatok, Valszeg hamarosan beruházok valami nagyobb vasra. Ezt a motort egyébként érdemes lerendszámoztatni, annyira nem figyelnek rá fel a rend szigorú őrei, ha meg látják, hogy rendszám is van rajta, akkor még kevésbé fognak cseszegetni.
Igaza van!
Értem, és te rendszám nélkűl vetted és utólag rendszámoztattad? Ha igen akk mennyi volt össz? És B-s jogsival használod rendszámosként?
Jah, és még egy apróság. Ugye SMPK hivatalosan 40km/h-nál gyorsabban nem mehet. Tehát ha rendszám nélkül 50-nel beállsz a forgalomba, akkor már szabálysértesz.
bubu91: Azért ne használd 50-esként, mert egy hamis SMKP-adásvételi már közokirat hamisításnak számít, és szélsőséges esetben, akár szabadságvesztéssel is büntethető. Értelemszerűen motorosok esetében ez nem valószínű, de számíthatsz rá, hogy egy nagy mélytorkos naturfranciát biztosít számodra a jard. Megjegyzem számodra a f@sz rossz végén. 2010-től pedig külön utaznak a hamis 50-esekre, több robogós haveromat is megállították emiatt. Én inkább lerendszámoztattam, annak ellenére, hogy csak B-s jogsim van. Arról nem is szólva, hogy ezen azért látszik, hogy nagyobb, de ha van rajta rendszám, akkor nem fognak annyira piszkálni, mert azért elég kicsi. Tehát ha meglátja a zsernyák, hogy nem próbálod meg rendszám nélkül használni, akkor kevesebb az esélye, hogy megállít. Persze ha nem mész hülyén.

CbrJana: engem is meglepett, de Tájföld irányából nincs vám. Valami támogassuk a harmadik világot akció, hogy növekedjen az exportjuk, pár országba nem kell vámot fizetni. A csomagküldés meg súlytól függően $30-$80 (6-16k ft) körül alakul. A Birelnél lévő hengerszett (komplett henger, dugó, hengerfej, vezműtengely) az $75 volt, EMS futárszolgálattal.
Szerintem ennyi kilóméterrel teljesen jó. Az meg, hogy ki mennyit használja teljesen változó. Én a motoromat 1 évesen vettem tulajdonostól és 28 km volt benne. Ahogy írták előttem is az idomokat mindenképp megéri megnézni, ezenkívül a gumikat mindenhol pl. a lábtartón is, mert azt nem szokták cserélni és azon is látszik, ha sokat volt használva(nem valós a kilóméter óra állása). Meg a féktárcsákat is meg lehet nézni, hogy meg vannak-e "vállasodva". 3500 km alatt kb semmi nem kopik még rajta.
Helló Herlitz!ugyanezt a motort néztem én is még mikor nem volt tuti h újat veszünk!Fel hívtam és az apja vette fel!Nagyon mondta h garantálja h ennyi a km,mert nem használták(de akkor minek kell megvenni? ) Ja meg egy kis sérülés van az oldalán de elvileg kivan javítva.
Szia!
Ezt felejtsd el amit linkeltél. A 3.500km-er is szerintem. Nekem évi 10-15e km a minimum. És ez nagyon drága. Ha kevesebb kilóméterrel akarsz venni akkor is 400.000 ft ért van bőven.
Ezeknél a motoroknál a motort nehéz megölni olaj, gyertya stb. csere megvétel után rögtön kell. Inkább az idomokra figyelj gyári festés/matrica legyen rajta.
Sok sikert!
Nos teljesen kezdő motoros vagyok és most egy 125 ccm motorban gondolkodok, azok közül is a Hondákban. Kinéztem egy motort, de gyanúsnak érzem a 2006-os évjáratot ill. a csak 3600 km-t: http://www.motor.hu/hasznaltmo...

Lehet hogy pont beletrafáltam a legnagyobb átveréses hirdetésbe, éppen ezért is kérem a véleményeteket. Ha elmegyek motort nézni akkor mire kell különösen odafigyelnem ? Mint tudnak a legjobban átvágni ? Ebben a kategóriában milyen ár mondható jónak ? És a többi... Persze ha motort mennék nézni, biztos vinnék magammal egy szakembert aki ért hozzá, de mégis kíváncsi vagyok a véleményetekre ! Ja egyébként az évjárat számít egyáltalán valamit, ha a motorban valósan kevés a kilométer ? Mert amit belinkeltem hirdetést az nekem egyedül az évjárata miatt tűnik "olcsónak". Néztem ugyanezt a motort, 2008, 2009-es változatokban jóval több (15.000, 20.000 km-rel) és legalább egy 100.000 Ft-tal drágábbak. Tehát hiába több benne a kilométer, és fiatalabb ennyivel drágább lenne ? Ennyit számít az évjárat ?

Válaszotok előre is köszönöm ! Herlitz
Jó az oldal!
De sajnos csak annyit lehet kivenni belöle hogy "MORE INFO: abcd5116@loxinfo.co.th" azaz ha tudsz rendesen angolul akkor irj mailt.Egyébként nézd meg a mailcím alatt lévö FADDYBIKE.COM-ot hátha többet tudsz meg,nekem nem volt időm átnyálazni.
Azt azért jó ha tudod elöre hogy thaiföldi az oldal,ha onnan rendelsz akkor még vámot is kell fizetni a borsos szállitási költség felett.Igaz ebben én nem vagyok jártas
260.000 ft bírság az idei. Rendszámosat vegyetek és kész Enyém nyitott volt teljesen mindenhol (hála Kaldinak) úgy forgott 6.ban sík úton 11.000-et 14-es első lánckerékkel. Úgye mostmár 1 hónapja szervízbe van a 170-es hengerszettel.
Hát ja csak B ből van!
Rendőrök miatt vagy nem foglalkoznak vele? Mert néztem egy elég kistestű motor, és gyári kipuval halk. Am neked mennyit megy?
mért nem ajánlod h 50-esként használjam? Azért kellene 50-esként mert csak B-s jogsim van
Hali. Én 50-esként használom, de nem ajánlom hogy így használd. Vegyél rendszámost inkább. A rendszámoztatás úgy 120-150e ft lenne mindennel. A motorja 100-130.000km-ert elkell mennie ha nincs széthajtva olaj,légszűrő,gyertya cserélve van benne.
Helló!
Lenne pár kérdésem:
Gondolkodom egy ilyen kis cbr-ben, amit akarok az jelenleg 50-es papírral van, nem tudom használja itt valaki 50-esként? Ha igen rendőrökkel milyen tapasztalatai vannak? Papírjai is megvannak, kb mennyi lenne vizsgáztatni? (2004-es) És amúgy ezek mennyire megbizható gépek? Vannak valami típushíbái? Kb mennyit megy el a motorja felújítás nélkűl? És mire kell odafigyelni vásárláskor?
valaki nem tudja hogy erol az oldalrol h lehet rendelni? http://www.faddybike.com/stati...

az kelene innen ami a kepén van
Jól néz ki
Holnap én is hozom hazafele
mármint az amelyik közelebb van így szemből a jobbos:D
attika itt egy kép az enyémről a baloldali repsolsos
Nagyon szépen köszönöm a felajánlást,de tőlem kicsit messze vagy,én pesti vagyok.Majd megkérdezem haverom hátha neki megvan még,ö otthon cserélte le.