Ha nem sajnálod rá a pénzt akkor metzeler sportec. Amikor megvettem a motort a volt rajta hátul. Tavaly nyáron cseréltem le 1 újra, de ugyan úgy a metzelert sportec m3-mat választottam. Nem volt soha sem gondom vele. Viszonylag gyorsan melegszik, a vízzel sincs baja és jól tapad. Maximálisan megvagyok vele elégedve.
szia,én most cseréltem le a hátsó gumit continental conti go ra, de még csak 20 km-ert mentem vele,de márka és érték viszonyban ez volt a legjobb,8500ft volt novi ujjonnan.
185 cm vagyok de el vagyok rajta. nem mondom, hogy 200km egy huzam után úgy szállok le róla, hogy nem zsibbadtam kicsit el, de nem vészes. Attól függetlenül, hogy sportmotor még kényelmesnek is lehet mondani.
Üdv!
Bocsi a hirdetésért,de hátha!
Itt a vissza nemtérő alkalom!Egy profi versenysisak bagóért!Bolti ára 29.900 Ft,most csak 20.000 Ft.Új Nitro N766VX!M-es méret,58 cm.Integrált légterelő,versenyszellőző,gyorszáras csat,kivehető-mosható bélés,karc-pára-szerszámmentesen cserélhető plexi,orrvédő,ECE 22-05 szabvány,sisakzsák,gyári dobozban.
Akár postán is elküldöm!20/974-1680
A gyári már régen kukában van
Most a Heidenaut próbáltam ki, fent volt egy szezont, még lenne benne 2-3000 km, de le kell cserélnem mert nagyon csúszik. Keresgettem méretben, a Dunlop TT900-t és a Continental ContiGo vagy ContiTwist sportot találtam. Ezekről esetleg van-e valakinek személyes tapasztalata?
A 2 szuszogó csőt elszorítottad valószínű. Jobb lentre kell kivezetve lenniük. Fogd meg oszt' húzd meg jó erősen és szusszanni fog 1-et. Ha nem vedd le a tankot és nézd meg ott a 2-ő vastag csövet.
a tankra megy 2 szürke cső az aljánál. azokat cserélhetted fel valószínűleg. Próbáld meg, hogy ha nem indul be kinyitod a tankot. valószínű szusszanni fog 1et és utána menni fog megint 1 darabig. Legtöbbször ez a hiba szokott előfordulni.
Sziasztok!
Érdekes hibával fordulnék hozzátok. Van egy 2006os cbr125ös motorom. kb 2 hete megnéztem rajta a levegőszűrőt amihez félig le kellett vennem a tankot. miután összeraktam nem volt semmi baja. majd pár km múlva elkezdett rángatni és teljesen leállt. indítózás után nagy nehezen beindult de megint pár km után lefulladt. néha viszont 10 km-ket elmegy hiba nélkül aztán megint lefullad, most már olyan szinten hogy be se indul. fogalmam sincs mi lehet vele a probléma. benzincsapnál a vezetékek jól vannak bekötve, máshoz meg nem nyúltam hozzá.
várnám javaslataitokat!
köszi
Mikor megvettem az NSR-t, kérdezte a szomszéd, hogy honnan volt pénzem venni egy új motort. Erre megkérdeztem, hogy szerinte mégis milyen idős. Nem akarta elhinni, hogy 93-as, mondta hogy legalább 2000-es, aztán muszáj volt megmutatnom neki a forgalmit. Persze abba is először a forgalomba helyezés dátumát látta meg, ami 2002.
jah, csopperesek annyira nem szeretnek visszaintegetni. Bár azért van ellenpélda is. Tegnap szenvedtem pirosnál, mert se beindulni nem akart, se egyest bevenni , szemben meg addig bólogatott meg integetett a csávó egy bazi nagy gépen, míg vissza nem köszöntem
Ez a motoros összetartás is legtöbbször csak egy szép mese... :(
Volt már pozitív meg negatív tapasztalatom is.
Tavaly nyáron megálltam, mert hívott a természet megállt egy chopperes, hogy segíthet-e, mert nőm épp nézegette a motort :D , viszont volt, hogy intettem, erre meg befuckolt... De szerencsére eddig több a pozitív tapasztalat.
na végre ma motorral jöttem dolgozni. Kicsit izgalmas így az út, hogy 2 lefulladt, de önindítóval végül is gyorsan be lehet röffenteni. Lambda szonda koszolódhatott el, mert azt kiszedtük, alkoholos oldószerrel megtisztogattuk, akkor rendben működött, de néha még így is lefullad. Most kapott néma adalékanyagot (injektortisztító, égésfokozó) kicsit tisztulgasson, de ha nem javul megy honda szervizbe
tzrotto (vagy már cbrotto ) az utóbbi hónapoban rájöttem, hogy az összetartó, jó fej motoros társadalom is inkább csak utópia, itt is pont annyi seggfej van, mint bármely más közösségben. Ez így megy, attól, hogy valaki vesz egy motort, még nem lesz jó fej. Műszaki előtt nekem is le kellett cserélnem az indexeket, mert szürke (füstös) búra volt rajta, 2ezer ft-ért, vettem műszaki-kompatibilis indexeket. Utánna már vissza se cseréltem, most is azok a randa krumplik vannak rajta Mindenesetre, ha valakinek hasonló okból szüksége van rá, szóljon nyugodtan, régi indexek is megvannak, bármikor át tudjuk cserélni.
az alábbi sztori
velem esett meg.a tanulság :a cbr esek mindig segitökészek de akadnak szarháziak is.a cbr- emet müszaki vizsgára vittem,ahol közölték hogy a hátsó feketére festett indexekkel (elöző tulaj műve)nem megy át.ha nem megy át akkor kifutok az átiratási időböl és megbasznak tíz rongyra(frankó,az előző mocival jártam igy) ahol melózok volt a garázsban egy ugyanilyen kék 125r.elkértem az őr kollegámtól a telefonszámát a srácnak, felhívtam hogy adja kölcsön az indexbúráit egy napra akár letét fejében is.gondoltam mi motorosok jobban összetartunk!hát ja!kifogás:le van ponyázva,nem birnád visszatakarni , ez egy bonyolult szerelési művelet(ja két csavar,egy perc)ami a legjobb, elmegy a vezérlés. nem semmi mi?amig hiába győzködtem,lement az egész pénz a telefonomról,úgyhogy szerintem elmegy az ilyen az ilyen cbr125r-es a kurva annyába. szerintem . kívánom hogy ilyen segítőkész mocistól kerüljön el a sors benneteket ! cbrotto
90-80 körül jön ki a yoshymura sportrendszer ha angliából veszed de ezt mondtam nektek ennyiért már veszel mást inkább vedd meg 45 ért a többit meg tankold bele jobban jársz az biztos :D:D:D
Eladnám motorom. Kukkancsd meg a linket és, ha ésszerű bizniszt tudsz ajánlani, akkor írj.
http://kepesmotor.hu/honda-spo...
Bocsi a hirdetésért,de hátha!
Itt a vissza nemtérő alkalom!Egy profi versenysisak bagóért!Bolti ára 29.900 Ft,most csak 20.000 Ft.Új Nitro N766VX!M-es méret,58 cm.Integrált légterelő,versenyszellőző,gyorszáras csat,kivehető-mosható bélés,karc-pára-szerszámmentesen cserélhető plexi,orrvédő,ECE 22-05 szabvány,sisakzsák,gyári dobozban.
Akár postán is elküldöm!20/974-1680
Most a Heidenaut próbáltam ki, fent volt egy szezont, még lenne benne 2-3000 km, de le kell cserélnem mert nagyon csúszik. Keresgettem méretben, a Dunlop TT900-t és a Continental ContiGo vagy ContiTwist sportot találtam. Ezekről esetleg van-e valakinek személyes tapasztalata?
Segítséget szeretnék kérni...
Tudtok ajánlani hozzá valami jó gumit?
Váltanom kell, mert nem jó a mostani.
Előre is köszi
Érdekes hibával fordulnék hozzátok. Van egy 2006os cbr125ös motorom. kb 2 hete megnéztem rajta a levegőszűrőt amihez félig le kellett vennem a tankot. miután összeraktam nem volt semmi baja. majd pár km múlva elkezdett rángatni és teljesen leállt. indítózás után nagy nehezen beindult de megint pár km után lefulladt. néha viszont 10 km-ket elmegy hiba nélkül aztán megint lefullad, most már olyan szinten hogy be se indul. fogalmam sincs mi lehet vele a probléma. benzincsapnál a vezetékek jól vannak bekötve, máshoz meg nem nyúltam hozzá.
várnám javaslataitokat!
köszi
Egyébként meg nagyon szép az NSR, grat hozzá!
Volt már pozitív meg negatív tapasztalatom is.
Tavaly nyáron megálltam, mert hívott a természet megállt egy chopperes, hogy segíthet-e, mert nőm épp nézegette a motort :D , viszont volt, hogy intettem, erre meg befuckolt... De szerencsére eddig több a pozitív tapasztalat.
tzrotto (vagy már cbrotto ) az utóbbi hónapoban rájöttem, hogy az összetartó, jó fej motoros társadalom is inkább csak utópia, itt is pont annyi seggfej van, mint bármely más közösségben. Ez így megy, attól, hogy valaki vesz egy motort, még nem lesz jó fej. Műszaki előtt nekem is le kellett cserélnem az indexeket, mert szürke (füstös) búra volt rajta, 2ezer ft-ért, vettem műszaki-kompatibilis indexeket. Utánna már vissza se cseréltem, most is azok a randa krumplik vannak rajta Mindenesetre, ha valakinek hasonló okból szüksége van rá, szóljon nyugodtan, régi indexek is megvannak, bármikor át tudjuk cserélni.
velem esett meg.a tanulság :a cbr esek mindig segitökészek de akadnak szarháziak is.a cbr- emet müszaki vizsgára vittem,ahol közölték hogy a hátsó feketére festett indexekkel (elöző tulaj műve)nem megy át.ha nem megy át akkor kifutok az átiratási időböl és megbasznak tíz rongyra(frankó,az előző mocival jártam igy) ahol melózok volt a garázsban egy ugyanilyen kék 125r.elkértem az őr kollegámtól a telefonszámát a srácnak, felhívtam hogy adja kölcsön az indexbúráit egy napra akár letét fejében is.gondoltam mi motorosok jobban összetartunk!hát ja!kifogás:le van ponyázva,nem birnád visszatakarni , ez egy bonyolult szerelési művelet(ja két csavar,egy perc)ami a legjobb, elmegy a vezérlés. nem semmi mi?amig hiába győzködtem,lement az egész pénz a telefonomról,úgyhogy szerintem elmegy az ilyen az ilyen cbr125r-es a kurva annyába. szerintem . kívánom hogy ilyen segítőkész mocistól kerüljön el a sors benneteket ! cbrotto