hát nagy hazugság lenne, ha azt, mondanám, hogy 80 rugó nekem nem nagy összeg. Persze az lenne a legjobb, ha ezt őszintén mondhatnám Mindenesetre mondjuk úgy, hogy "szerencsére" még nincs komoly luvnya az anyósülésen, ami a fizuból rezsi és kaja után megmarad, azt mehet a levesbe. És ahogy mondani szokás a pénz nem boldogít, de a pénz költése igen
OK,ok 80ezer nem kis pénz(legalább is nekem) de én többre gondoltam.Jól néz ki a szett és benne van minden ezekszerint.Azért a 20:1-hez tényleg nagyon soknak hangzik,nem egy tartós utcai használathoz tervezték azt biztos :D
Kár hogy nem akar összejönni neked,kiváncsi lettem volna én is hogy milyen lesz a moci töle.Sajnos nekem nincsen ennyi pénzem hogy kiprbáljam,pedig jó lenne! :)
postával együtt ~79 rugó környékén vettem. Ebben henger, dugó, tömítések, hengerfej, síkolás, nagyobb szelepek, meg sport vezérműtengely volt benne. http://www.sportmotor.hu/motor...
Így utólag belegondolva, a hengerfejet nem feltétlenül kellett volna síkolni, mert maga a dugó magasabb mint a gyári. Picit még vastagabb tömítést is kellett tenni a henger alá, hogy picit megemelje a hengert. Szerelő szerint sűrítési arány 11:1 helyett 20:1 körül lehet szóval tudnak tuningolni a keleti gyerekek, talán túlságosan is Na, mindegy, így jár aki bevállalja az önkéntes kísérleti nyuszi szerepét.
Kuplung témához sajna nem tudok hozzászólni, de vannak itt okos emberek is, biztosan kitalálnak valami használható ötletet.
alapvetően semennyire nem nyúltunk hozzá a szetthez, de úgy gondolom, hogy a dugót karbis motorban is le kéne cserélni. Nekem is mondták az akunarosok, hogy ez karburátoros verzióhoz való, (mivel tájföldön nincs is más) de ők is írták, hogy beszerelték már FI-s motorba, meg brit fórumokon is olvastam. Plusz a gyári leírás szerint pont akkor a furat*löket mindkét verzióban, csak a lambda szonda van közvetlen a kivezető szelepnél, ebben a hengerfejben ugye ennek nincs furat.
Most még gondolkozom rajta, hogy mit kezdjek a cuccal, ha érdekel beszélhetünk az eladásról, hátha karbis blokkba jó. Ha ott sem passzol megfelelően, akkor értelemszerűen vissza az egész, aztán küzdök tájokkal.
valahogy nem most kellett volna ez a projektet megjátszani, így 2010 kezdete óta ahova nyúlok szar terem...
Az én kuplungomról meg annyi hogy nem értem :(
Lecseréltem az olajat vadi ujra,járattam a motort üresben hogy biztos olajos legyen minden,közben ki-be a kuplungkart,de semmi változás! Ugyan úgy nem emel ki a kuplung.Már szinte zongorázni lehet a bowdenen annyira feszes akkor sem emel ki!
Mi lehet ez?
Egyébként mennyibe fáj egy ilyen szett? Na meg mi van benne?
Gondolom henger,dugó,hengerfej vagy van még más is? Karbi az marad a régi csak át kell fúvókázni vagy abból is nagyobb kell?
Akkor vannak bajok. Hengerszetthez hozzányultatok? Mert ha nem és persze érdekel megvenném tőled (persze hogy Tese bukj rajta). Amúgy én írtam az aseanmotosoknak ott rögtön megkérdezték karburátoroshoz vagy injektoroshoz kell-e a hengerszett...Szóval az akunárosoknak ez egy nagy minusz.
Azta. Akkor abba akkora nyomaték lehet mint állat. Ezek szerint a főtengely löket hossza sem stimmel a karbiséval. A hengerszetthez mennyire nyúltatok hozzá? Ha összejönne rohadt erős alázógép lenen belőle az biztos.
hát, ez egy fogós kérdés...
most azon gondolkodom, hogy vagy veszek bele egy pár mm-rel alacsonyabb dugót, azzal a szerelés is könnyebb lenne. Bár mostani, általánosan negatív hangulatom miatt lehet, hogy hagyom az egészet a 3.1415csába és visszaküldöm a cuccot, bár akkor buktam 2x a szállítási költséget.
Harmadik lehetőség, hogy átadom magam a tékozló kapitalista létformának, elteszem a cuccot a szekrény mélyére és ha már megvettem a következő motort, beszerelem, aztán pár ezer km-ig lesz egy őrültködő motorom, plusz pályára .
rosszul hallod.
Eddig csak gondok vannak vele. Beszerelése sem volt egyszerű, karbis-injektoros közti különbség is rendesen megszívatott, de mire sikerült összebarkácsolni a cuccot olyan kompressziót sikerült összehozni, hogy a benya gyertya nélkül magától berobban, mint a dízelben. Hozzáteszem ez nem csak a hengerfejsíkolás miatt, mert a nagyobb henger a "részing" dugóval és gyári hengerfejjel is ezt produkálja. Szóval nyomaték az lenne benne, de élettartam kevésbé.
Sensation Green a következő de elég távoli, vhol az utolsó szorgalmi hét környékén... de a mostani reméljük nagyot fog szólni, mert mi 10en új rendezvényesek csináljuk az egészet ugyhogy szoríts
Kár hogy nem akar összejönni neked,kiváncsi lettem volna én is hogy milyen lesz a moci töle.Sajnos nekem nincsen ennyi pénzem hogy kiprbáljam,pedig jó lenne! :)
Így utólag belegondolva, a hengerfejet nem feltétlenül kellett volna síkolni, mert maga a dugó magasabb mint a gyári. Picit még vastagabb tömítést is kellett tenni a henger alá, hogy picit megemelje a hengert. Szerelő szerint sűrítési arány 11:1 helyett 20:1 körül lehet szóval tudnak tuningolni a keleti gyerekek, talán túlságosan is Na, mindegy, így jár aki bevállalja az önkéntes kísérleti nyuszi szerepét.
Kuplung témához sajna nem tudok hozzászólni, de vannak itt okos emberek is, biztosan kitalálnak valami használható ötletet.
Most még gondolkozom rajta, hogy mit kezdjek a cuccal, ha érdekel beszélhetünk az eladásról, hátha karbis blokkba jó. Ha ott sem passzol megfelelően, akkor értelemszerűen vissza az egész, aztán küzdök tájokkal.
valahogy nem most kellett volna ez a projektet megjátszani, így 2010 kezdete óta ahova nyúlok szar terem...
Lecseréltem az olajat vadi ujra,járattam a motort üresben hogy biztos olajos legyen minden,közben ki-be a kuplungkart,de semmi változás! Ugyan úgy nem emel ki a kuplung.Már szinte zongorázni lehet a bowdenen annyira feszes akkor sem emel ki!
Mi lehet ez?
Gondolom henger,dugó,hengerfej vagy van még más is? Karbi az marad a régi csak át kell fúvókázni vagy abból is nagyobb kell?
most azon gondolkodom, hogy vagy veszek bele egy pár mm-rel alacsonyabb dugót, azzal a szerelés is könnyebb lenne. Bár mostani, általánosan negatív hangulatom miatt lehet, hogy hagyom az egészet a 3.1415csába és visszaküldöm a cuccot, bár akkor buktam 2x a szállítási költséget.
Harmadik lehetőség, hogy átadom magam a tékozló kapitalista létformának, elteszem a cuccot a szekrény mélyére és ha már megvettem a következő motort, beszerelem, aztán pár ezer km-ig lesz egy őrültködő motorom, plusz pályára .
Eddig csak gondok vannak vele. Beszerelése sem volt egyszerű, karbis-injektoros közti különbség is rendesen megszívatott, de mire sikerült összebarkácsolni a cuccot olyan kompressziót sikerült összehozni, hogy a benya gyertya nélkül magától berobban, mint a dízelben. Hozzáteszem ez nem csak a hengerfejsíkolás miatt, mert a nagyobb henger a "részing" dugóval és gyári hengerfejjel is ezt produkálja. Szóval nyomaték az lenne benne, de élettartam kevésbé.
de utáltam...