jah guma
hát hátulra kis cbr re gyári felnire max 130 -as guma de elégé összehuza felni de az még felmegy ill 120-as az is. előre 80-as helyet 90 es simán meg 100 ami hátul van guma 100 simán elemgy előre ha nincs más. jobban néz ki stabilabb de kurva lomha lesz. ésre veszed mert kb 500 al többet kell forognia majdnem szegény vasnak.80 km/nél 6 dikba 6000 forog szériában . nagyobb gumával meg 6200-6500 közöt lasaban gyorsul is. akkor van értelme ha rámegy tuning henger és sok loerőt le akarod vinni aszfaltra.
amugy legjobb gyári irc rá . nem véletlen hátsó uj 24 ropi első 23 ezer ft . csao
A gyári méret 100/80-17 hátul és 80/90-17 elöl. youtube-on van egy videó, ahol a srác 120/80-17 és 100/90-17-es gumikat rakott fel. Leveleztem is vele, azt írta, hogy semmit nem kellett változtatni a gépen, gyári felnire simán rárakták a nagyobb abroncsokat. El kell ismerni, így sokkal jobban nézett ki. http://www.youtube.com/watch?v...
Szerintem alapvetően felesleges rá nagyobb gumikat rakni, de ez csak személyes vélemény.
oksa, ha nem felejtem el, estefelé felnézek.
Én most éppen szívok az enyémmel, mint kiderült az injektoros hengerfejnél a lambda szonda közvetlen a kivezető szelepnél van befogatva, amit meg rendeltem az karbis verzióhoz való és nincs rajta furat a szondának. Meg persze még pár apróság, csak hogy semmi se legyen egyszerű, ismerős barkácsol rendesen remélhetőleg csütörtökön már két keréken jövök munkába...
Abban egyet értünk, hogy nagy tehetség, és a világon egyedülálló pilóta. Viszont a régi sportszerűtlenségei arra utalnak, hogy a sikerért BÁRMIRE képes. Van aki szerint egy pilótának pont ilyennek kell lennie, szerintem meg nem. Ezért nem komálom. De szerintem még nem kell leírni...
szerintem is csak közepesen izgalmas futam volt a tegnapi. Schumi ugyan üde színfolt, de azért kicsit koros ő már ehhez. Most mindenki elvárja tőle, hogy világbajnok legyen, de szerintem az már nincs benne. Fogadtam is egyik barátommal egy üveg páleszben, szerinte bajnok lesz, szerintem nem.
Továbbra is minden idők egyik (ha nem A) legtehetségesebb pilótájának tartom, emberileg is ott van a csávó, plusz a MotoGP-s Ducattin ülve alig 3 másodperccel maradt el a pályacsúcstól egy egyszerű bemutatón, de azé' csak 40 fölött van már. A neve miatt nagy rajta a nyomás, remélem nem fogja összetörni magát a szezon közben
helyes helyes ha gondolod felírlak majd vipre, de csak ha tuti jössz egyébként én leakartam maradni a zenekarról, mert nem a szívem csücske az afféle zene és ilyen éjfél fele mentünk oda direkt, erre 1ig zenéltek aaah örökkévalóság volt
Hááát, lehet róla szó . Egyébként haveromnak ajánlotta egy ELTÉ-s ismerőse ezt a bulit. A zenekar egyik tagja meg a tanárom volt a BME-n még elsős koromban. Úgyhogy tele volt ismerőssel a hely .
Ez rejtély marad de hogy ekrültél az ELTÉre? 30.án is jössz? (még nincs meghirdetve, de úgy rémlik mintha említettem volna ) egyébként szervező vagyok úgyhogy jönnöd kell
ahogy írtam ez ajándék volt, de ahol vettem olyan $20 körül osztogatják, gyanítom nem ez a legjobb minőség. De azért a semminél ez is jobb, 7 fokozatban állítható.
Tudnál mutatni róla képet, hogy rögzítetted? jöhet mélben is: sztiki kukac gmail pont com
hát hátulra kis cbr re gyári felnire max 130 -as guma de elégé összehuza felni de az még felmegy ill 120-as az is. előre 80-as helyet 90 es simán meg 100 ami hátul van guma 100 simán elemgy előre ha nincs más. jobban néz ki stabilabb de kurva lomha lesz. ésre veszed mert kb 500 al többet kell forognia majdnem szegény vasnak.80 km/nél 6 dikba 6000 forog szériában . nagyobb gumával meg 6200-6500 közöt lasaban gyorsul is. akkor van értelme ha rámegy tuning henger és sok loerőt le akarod vinni aszfaltra.
amugy legjobb gyári irc rá . nem véletlen hátsó uj 24 ropi első 23 ezer ft . csao