Na megoldódott a problémám! Azért fröcskölte ki a benzint mert a télen keveset inditottam be sokáig állt és ahogy most elövettem és ráinditóztam megszivta magát benzinnel meg a gyetya is szutykos lett. Egyébként ekkor jöttem rá hogy a tank mellet, a burkolat mögött elvan rejtve mégyegy túlfolyó ha másnak is ebböl ömlene a benzin inditáskor akkor tegye azt amit én-- takaritsa meg a gyertyát és egy napig hagyni kell állni a motort!
De mondjuk egy olajcserén ne muljon,nem pénz egy liter olaj.Holnap ki is cserélem mert havernál pont van egy liter bontatlan Motul,ugyan olyan mint ami ebben van,még én vettem neki amikor az enyémet,csak ö még nem használta fel.
Tavaly olyan szeptemberben cseréltem benne olajat(motul 5100) és max ha 200Km-et mehettem vele.A bowdenen már huztam böven,nem hogy holtjáték nincsen de már a kart is nehéz teljesen behuzni akkor sem emel ki
kezdetnek kezd azzal, hogy lecseréled az olajat.amúgy is évente kell olajat cserélni. Aztán ha akkor sem változik állíts kicsit rá és tuti, hogy jó lesz, de szerintem az olajcsere után megjavul.
De most gondolkozok...ha kopik a kuplung akkor csuszik nem?Magyarán olyan mintha mindig be lenne húzva kicsit a kuplung.Ez meg pont ellenkezöleg van,mintha nem lenne teljesen behuzva a kuplung.Akkor ez nem elkoptt hanem....Hanem?
Jól gondolkozok?
Sziasztok!
Még uj vagyok itt,csak a problémám miatt regeltem ide.
Van egy 2006-os CBR 125R-em.Tavaly télen leraktam,minden rendben volt vele.Most elövettem és a kuplung nem emel ki.Ha berakom 1-esbe,behuzott kuolungal is már húz a motor kicsit,váltani meg szinte nem is tudok olyan nehéz,járó motorral nem tudom visszatenni üresbe csak ha leállitom.Egész télen az oldalsztenderen állt, és most ahogy nézem az olaj sem volt a max szinten hanem inkább az alsó szint felett valamivel,magyarul szerintem a kuplungot egész télen nem érte olaj.Mit tudok ilyenkor tenni? 20ezer Km van benne,tavaly még nem éreztem hogy elkopott volna a kuplung.Egyébként kinek hány Km-et biirt a kuplungja?
Valószínűsítem, hogy a karburátor úszóházának a túlfolyójáról van szó. Szedd le a karbit, mert lehet, hogy a tűszelep nem zár el és takarítsd ki. Hosszú állás után megesik az ilyen. és azért csak akkor folyik ha indítózol, mert ugye vákumos a benzincsap és még nincs vákum benzint sem enged a benzincsap.
Elösször is a tank mellett melyik túlfolyóra gondolsz, mert elvileg ott nemszabadna lennie minden leva vezetve a motor aljára főkiént a túlfolyó ami a karburátor aljából jön kis átmérőjű fekete cső. Gáz nélkül probálj indítozni. Erre azt mondanám nézd meg a hosszú 2t-s korszak után de ez egy cbr itt max. a gyertyával lehet baj. Szetted le a tankot mostanában? Volt már beindítva a télen? Hirtelen ennyi jut eszembe. Sok sikert!
sziasztok!
Van egy 06-os cbr-em újonnan vettem edig semi bajom nem volt vele de a mai nap mikor beinditottam pár másodpercig ment majd leállt a motorja és azóta sehogy nem akar elindulni. Sőt ha indítózok elkezd folyni a benzin a tank melleti túlfolyóbol. Fogalmam sincs mi lehet a baja ha nem huzom a gázt és a szivatót akkor is ezt csinálja. Ha van valami tippetek megköszöném.
hello!
meg tudná valaki mondani, hogy mennyibe kerül előre egy új féktárcsa? vagy ha a mostani tárcsámban valamiféle ütés van azt hogy lehet megcsinálni?
Igen a gyári gumi. Nemrossz, nemrossz nehezen melegszik be de utána "jó". Sajnos már 5 csúszás felett járok (tudom ez nem a motor hibája...) de az első gyári gumit mindenképp megéri valami puhább/combosabbra kicserélni az első úgyis marha lassan fogy el (legalábbis nekem) stoppie mellett (persze probálgatás, nem 20m-en keresztül első keréken) 30e km környékén még gyári bár már nagyon cserés. A hátsó valahol 18.000 km környéként lett cserélve (és nem hülyegyerek gumifüstölés miatt, közepe viszont már "slick"volt) és én egy 120-as gumit vettem hátra (metzeler) Kaldinak is olyan van és úgytudom őis megvan vele elégedve. Igaz ezis cserés már közepe szintén "slick" már de legalább ez tapadt.
Én láttalak, köszöntem.. sztem te is láttál. :D
Jól gondolkozok?
Még uj vagyok itt,csak a problémám miatt regeltem ide.
Van egy 2006-os CBR 125R-em.Tavaly télen leraktam,minden rendben volt vele.Most elövettem és a kuplung nem emel ki.Ha berakom 1-esbe,behuzott kuolungal is már húz a motor kicsit,váltani meg szinte nem is tudok olyan nehéz,járó motorral nem tudom visszatenni üresbe csak ha leállitom.Egész télen az oldalsztenderen állt, és most ahogy nézem az olaj sem volt a max szinten hanem inkább az alsó szint felett valamivel,magyarul szerintem a kuplungot egész télen nem érte olaj.Mit tudok ilyenkor tenni? 20ezer Km van benne,tavaly még nem éreztem hogy elkopott volna a kuplung.Egyébként kinek hány Km-et biirt a kuplungja?
Van egy 06-os cbr-em újonnan vettem edig semi bajom nem volt vele de a mai nap mikor beinditottam pár másodpercig ment majd leállt a motorja és azóta sehogy nem akar elindulni. Sőt ha indítózok elkezd folyni a benzin a tank melleti túlfolyóbol. Fogalmam sincs mi lehet a baja ha nem huzom a gázt és a szivatót akkor is ezt csinálja. Ha van valami tippetek megköszöném.
28 250 FT a nagyvas.hu-n a lucas tárcsa. szerintem nem lehet javítani ezeken. valószínűleg cserés lesz, de javítsatok ki ha rosszul tudom
meg tudná valaki mondani, hogy mennyibe kerül előre egy új féktárcsa? vagy ha a mostani tárcsámban valamiféle ütés van azt hogy lehet megcsinálni?
egy
kettő
:)
Motorkiállitásra jön valaki? :)
Szokásos szolnoki csapat megy, de szerintem nem ló háton...khmm CBRen :D
szóval 130 hatul es 100 max 110 elol