Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az közepétől 1-el lejjebb lévő csíkon.
köszi! és az üzemi hőmérséklet az az órán középen van, vagy egyel előtte lévő rovátkában?
Visszaugrik magától.
hello!
tegnap óta vagyok cbr tulaj, és érdeklődni szeretnék, hogy a szivató karjának olyannak kell lenni, hogy mindig visszaugrik magától, vagy meg kell magának úgy állnia, ha kihúzom? ha úgy kell, akkor mit tudok vele tenni?
Nem vitték el, hát megtartom És egy kis faragás elött állok. Jövő hétre 5-8 fokot mondanak. Azért alakul mostmár a tavasz.
neked megvan még a ciber?
láttam te is hirdetted még anno
Hát nemtudom h lesz-e jóidő,de jövőhét végére már azt mond!
a mocit hirdettem még tavaly,de volt télen egy full blokk felújítás szal lehet hogy már nemis akarom eladni
Jó időt hoztál?
Láttam régebben a vasad aprón nem vitték el?
sziasztok skacok
jövőhét péntekre már +11-et mond,nemtom mi lesz belőle
jóóó lenne,már egy jót gurulni
Neked írtam emailt és nem válaszoltál az idomok miatt. Lehet rossz helyre írtam de ha még aktuális vegyél már fel légyszi msn-en vagy dobj egy mélt (adatlapomon mind a kettő). Köszönöm. Ma megjött a láncszettem
nem kell km orat nezni :))
Km óra spirált keresek. A gyári drága esetleg valami ötlet? (Ami most van nem javítható belseje-külseje sérült...) Köszi előre is.
Az én kis vasam se sokat pihent a télen... Nade most nekem is felújátsi folyamatok vannak.
Hát olyasmit hallottam... Engem is idegesít.
Hát az enyém el lett rakva, 3hét után kivittem az akksit, beletettem, és pöccre indult.
Hát az én motorom el sem lett rakva télire. pénteken lesz 2hete, hogy elmentem motorozni egy jó órácskát. ha elolvad a hó már terelem is kifelé a kicsikét a garázsból
húsvétig?
Én úgy tudom, hogy húsvétig fagyni fog. Meg nekem még van dolgom a motorral, hogy elővehessem, szinte újra akarom megcsinálni.
mi az emberek? Ennyire ki halt a fórum? Lassan lehet elővenni a gépeket:)
én gyári szűrő helyére csak beraktam és hajrá. hozzá sem nyúltam. motor szerelőt kérdeztem, hogy mit kellene hozzá állítani azt mondta, hogy ne nyúljak semmihez. belerakom és menjek vele
Hát tudom, természetesen, meg nem is az a fajta kókányolós meg kisajnálós fajta vagyok, ezért inkább gyűjtök. Viszont nekem a K&N-el fenntartásaim vannak, nem hiszem, h nem kéne hozzáállítani a karbit.
a gyári 10rugó körül van a K&N 13ezer körül. a gyárit el dobhatod 10ezer után még a K&N mosható mivel nem papírból van, de nem is szivacsból. szóval az kiszolgálja a motor élet tartamát. ne játsz ilyenekkel, mert ha valamit beszív lehet, hogy több kárt csinál mint a légszűrő ára lett volna. Tudod nem akarásnak nyögés a vége
Ezen én is gondolkoztam, hogy nem szivacs van a motorban. Egyébként 1szer Attával szerkesztettünk szivacsot, a gyári légszűrő helyére, 2szer tettem bele a motorba, mind2szer eldugult a karbi. Most azon gondolkoztam, hogy gyűjtök inkább 1 gyárira.
papír szűrőt olajozni? Szép baleset lenne. Eszedbe se jusson be fújni valamivel is.levegővel kifújatod és vissza teszed.
Erre gondoltam én is, de ez elegendő lenne szerintetek?
nekem is hirtelen ez jutott eszembe. Tisztítsd ki, aztán fújd be légszűrőhöz való olajjal. pölő: link