Srácok!
Valaki írjon már nekem a légszűrőről 1 picit.Az a lényeg, hogy most jön a 18ezres szervizem. De mivel sokat állt a motor, meg most szeretném rendbe tudni tavaszra, gyertyacserét is kap, meg még 1-2 kopó dolgot, de a légszűrővel nem tudom, hogy mit csináljak. Újra nincs pénzem, se gyárira, se K&N-re. Mit kéne csinálnom?
Valaki linkelje már be nekem azt a linket, ahol lánc, lánckerék meg fékbetétek vannak, légyszi srácok! Azt hiszem régen Rocky másolta be, de nem vagyok benne biztos.(Annyira emlékszem, hogy RK lánc volt ott.)
Köszönjük az eddigi tapasztalatokat megosztottad! Amit nem írtál le: hány cm3 szettet vettél? Amúgy énis ugyan ezt tervezem megvárom mostmár neked milyen tapasztalataid leszenek és utána rendelek.
No, Hölgyek és Urak, kicsit hosszabb bejegyzés következik. Csak akkor fog érdekelni, ha tervezel tuningolni egy kicsit a biciklin.
Végig durva a fél internetet kis cibere tuningolása után kutatva, találtam pár érdekes lehetőséget, javaslom mindenki inkább angolul nézzen utána az alkatrészek nevének. Mint megtudtam a kis cbr-eket (125-150) tájföldön gyártják és rengeteg alkatrészt árulnak hozzájuk, ráadásul nem is valami után gyártott, hanem gyári cuccokat. A másik, hogy jóval olcsóbb mint Németországból rendelni. Egy 66mm-es furatú henger (~166ccm) dugóval mindössze $150 postaköltséggel együtt, ami kevesebb mint 30000Ft. Kicsivel kevesebb mint egy Német oldalon talált henger+dugó ára (320 Euro ~ 87000Ft) volt nekem egy henger+dugó+hengerfej+szelepek+vezérműtengely szett, full kpomletten. Ezért postával együtt kicsit több mint $400 kellett fizetni, ebben postaköltség is benne van, plusz ők síkolják a hengerfejet, nagyobb szelepeket raknak bele erősebb rugókkal és sport vezérműtengellyel. Két szelepes megoldásnál cirka 166ccm a legnagyobb lökettérfogat, de kereken $800 egy komplett DOHC "átalakító kitt", amiben a 4 szelepes, két vezérműtengelyes hengerszett mellett főtengelytől kezdve, nagyobb lánckerékig és kipufogóig MINDEN benne van. Maximum 195ccm lökettérfogattal, furat mérete választható, árat nem befolyásolja. Szóval a szép német nyelvet nem kell erőltetni, tájföldi barátaink angolul jól beszélnek. Ha kell segítség szóljatok, én már egészen összehaverkodtam velük, rendelésemhez még kapok ajándékba egy első kormánygátlót.
link: http://www.akunar.com/
Injektoros gépeknél kicsit tovább kell menni, eddigi visszajelzések alapján lambda szonda nem elegendő a nagyobb hengernek, injektor térképet után kell állítani. Magyarországon erre csak egy power commander beszerelése nyújt segítséget, csak ez baromi drága (120000ft), főleg egy ilyen játékmotorra. Erre is találtam olcsóbb, igaz nem is olyan profi megoldást, ha valakit érdekel abban is tudok segíteni.
Cucc nekem jövőhéten érkezik, még februárban bekerül a játékmotorba, meglátjuk mit javít a dolgon. Valuta átszámolásnál, ha valaki nem ismerné, gugliban egyszerűen lehet átváltani, beírod az összeget és hogy miből mibe váltson (pölö: "800 usd in huf")
Helló!
Tudnátok nekem abban segíteni hogy mi lehet a képen pirossal bekarikázott velemi nem tudom mi lehet Honda cg lenne de az Xr be ugyan ez a blokk van!
Helló!
Vettem egy Honda CG 125 2007 es évjáratút csak az elektronika teljesen szét van szedve ami azt jelenti hogy teljesen ujra kel kötni mindent ami a legfontosagg hogy gyujtásra tudjam tenni és az önindítót meg forgatni.Ezért szügségem lenne egy kapcsolási rajzra vagy ha valaki le tudná irni nagyábol. Előre is köszi!
Valaki írjon már nekem a légszűrőről 1 picit.Az a lényeg, hogy most jön a 18ezres szervizem. De mivel sokat állt a motor, meg most szeretném rendbe tudni tavaszra, gyertyacserét is kap, meg még 1-2 kopó dolgot, de a légszűrővel nem tudom, hogy mit csináljak. Újra nincs pénzem, se gyárira, se K&N-re. Mit kéne csinálnom?
azért 1:17től a kis CBR befigyel
Egy fura kérdésem lenne:
100km/h-nál, a legmagasabb sebességi fokozatban, mennyit forog a motor kb ?
Előre is köszi!
JZ
"Két szelepes megoldásnál cirka 166ccm a legnagyobb lökettérfogat"
Végig durva a fél internetet kis cibere tuningolása után kutatva, találtam pár érdekes lehetőséget, javaslom mindenki inkább angolul nézzen utána az alkatrészek nevének. Mint megtudtam a kis cbr-eket (125-150) tájföldön gyártják és rengeteg alkatrészt árulnak hozzájuk, ráadásul nem is valami után gyártott, hanem gyári cuccokat. A másik, hogy jóval olcsóbb mint Németországból rendelni. Egy 66mm-es furatú henger (~166ccm) dugóval mindössze $150 postaköltséggel együtt, ami kevesebb mint 30000Ft. Kicsivel kevesebb mint egy Német oldalon talált henger+dugó ára (320 Euro ~ 87000Ft) volt nekem egy henger+dugó+hengerfej+szelepek+vezérműtengely szett, full kpomletten. Ezért postával együtt kicsit több mint $400 kellett fizetni, ebben postaköltség is benne van, plusz ők síkolják a hengerfejet, nagyobb szelepeket raknak bele erősebb rugókkal és sport vezérműtengellyel. Két szelepes megoldásnál cirka 166ccm a legnagyobb lökettérfogat, de kereken $800 egy komplett DOHC "átalakító kitt", amiben a 4 szelepes, két vezérműtengelyes hengerszett mellett főtengelytől kezdve, nagyobb lánckerékig és kipufogóig MINDEN benne van. Maximum 195ccm lökettérfogattal, furat mérete választható, árat nem befolyásolja. Szóval a szép német nyelvet nem kell erőltetni, tájföldi barátaink angolul jól beszélnek. Ha kell segítség szóljatok, én már egészen összehaverkodtam velük, rendelésemhez még kapok ajándékba egy első kormánygátlót.
link: http://www.akunar.com/
Injektoros gépeknél kicsit tovább kell menni, eddigi visszajelzések alapján lambda szonda nem elegendő a nagyobb hengernek, injektor térképet után kell állítani. Magyarországon erre csak egy power commander beszerelése nyújt segítséget, csak ez baromi drága (120000ft), főleg egy ilyen játékmotorra. Erre is találtam olcsóbb, igaz nem is olyan profi megoldást, ha valakit érdekel abban is tudok segíteni.
Cucc nekem jövőhéten érkezik, még februárban bekerül a játékmotorba, meglátjuk mit javít a dolgon. Valuta átszámolásnál, ha valaki nem ismerné, gugliban egyszerűen lehet átváltani, beírod az összeget és hogy miből mibe váltson (pölö: "800 usd in huf")
Tudnátok nekem abban segíteni hogy mi lehet a képen pirossal bekarikázott velemi nem tudom mi lehet Honda cg lenne de az Xr be ugyan ez a blokk van!
Vettem egy Honda CG 125 2007 es évjáratút csak az elektronika teljesen szét van szedve ami azt jelenti hogy teljesen ujra kel kötni mindent ami a legfontosagg hogy gyujtásra tudjam tenni és az önindítót meg forgatni.Ezért szügségem lenne egy kapcsolási rajzra vagy ha valaki le tudná irni nagyábol. Előre is köszi!