ha megveszed a hozzá kapható elektronikát amit ilyenekhez csináltak semmi gond nem lesz vele. és a teljesítmény növekedés érezhető lesz nem csak ígért.
motornál még soha nem csináltam ilyet.
csak autónál annál viszont a következőket tapasztaltam:
Katalizátor meghalt és ki lett ütve, mert elzárta a kipufogó csövét.
Katalizátor kiütése után erősebb lett az autó és jobban is húzott mint eredeti állapotban. és a fogyasztás sem változott. sőt azóta kapott az autó egy hátsó nyitott dobot. szóval csak 1 középső dob folytja és így is nagyon pozitív a vélemény
sőt 1 cbr-es társunk bátya gyorsulásokkor le is húzza a lambda szondát az autónál ugye BIREL?
de mondom ez autós tapasztalat. lehet, hogy motornál már tényleg bele kell nyúlni az elektronikájánál, hogy ne kattanjon meg.
és szerinted injektor mit szólna egy nagyobb hengerhez? Igazándiból, hogy 160-as henger, nagyobb szelepekkel nem lenne olyan vészes összeg, csak nem tudom injector mit reagálna rá. Igaz gyanítom power comanderrel össze lehetne lőni.
no, erre én így pont nem gondoltam, úgyhogy most kissé el is bizonytalanodtam. Összességiben még az is elképzelhető, hogy a tökig herélem a kipufogót, akkor azzal még vissza is fogom a teljesítményét, a lambdaszonda miatt? nem hangzik jól...
hát ha terveztetsz egy rendszert alá, meg 1 dobot hozzá, direkt szűrő, meg ha az injkektort hozzá hangolod sokban ugyan nem, de változik a teljesítménye, mert ugye nincs katalizátor ami fojtaná meg az üreg dob, de nem tudom, hogy a lamdaszonda által mért értékekre mit reagálna a motor. akkor már az elektronikájába is bele kell nyúlni jobban.
sok sikert hozzá.
Megmondom az őszintét ha annyira tuningolni akarnám én azzal kezdeném, hogy 170es henger meg a 150es cbr hengerfeje és akkor már nagyobb szelepek bele meg síkolás
ezzel tisztában vagyok, ha már oda eljutok hogy a gyári 14 lóerőt keréken leadja, már alapvetően vidám leszek, ha kicsit efölött teljesít akkor boldog. azt a kis hangyapömpölőnyi pluszt szeretném kivarázsolni, hogy városok között biztonságosabban közlekedhessek. Nagyon sokat ingázok városon belül (nem futárként, de több munkahely miatt folyamatosan ide-oda rohangálok), ide pont elég a gyári tudása. Városon belül nagyon imádom, keskenyebb mint egy robogó, mindenhol elférek vele, keveset eszik. De városon kívül már egy kicsit kevésnek érzem az erejét, pölö egy biztonságos előzéshez. Szóval lecserélni nem szeretném erősebb eszközre, mert akkor elveszteném a kis méretéből adódó előnyét és fogyasztását, de mégis jól jönne egy picikét több erő.
Szóval ezért próbálkozok a kokszolással
Streefighter89: igen, fékpados beállítás van tervben, őszintén remélem, hogy sikerül is.
Dolgozhatod napestig, huszonloerőnek a közelébe sem fogsz kerülni.
Érted, ez nem egy 1000 es sportmotor, hogy a hétkoznapi usereknek vezethetőbbé teszik egy kezesebb görbével, amit eztán hegyesebbre állítasz egy Powercommanderrel.
nem mondom meg, mert hülyének fogtok nézni, hogy mennyit elszarakszom ezzel a játékmotorral
egyébként nem merem elkiabálni, de ha minden jól megy, akkor akkor egy power commander fog besegíteni ezügyben.
Sztiki1!
Az írásodban felfedeztem egy érdekes részt: "illetve az injektor térképet is megdolgozzuk".
Kíváncsi lennék hogy dolgozod meg azt az injektor térképet, milyen módszerrel!
Üdv: HondásPisti
csak autónál annál viszont a következőket tapasztaltam:
Katalizátor meghalt és ki lett ütve, mert elzárta a kipufogó csövét.
Katalizátor kiütése után erősebb lett az autó és jobban is húzott mint eredeti állapotban. és a fogyasztás sem változott. sőt azóta kapott az autó egy hátsó nyitott dobot. szóval csak 1 középső dob folytja és így is nagyon pozitív a vélemény
sőt 1 cbr-es társunk bátya gyorsulásokkor le is húzza a lambda szondát az autónál ugye BIREL?
de mondom ez autós tapasztalat. lehet, hogy motornál már tényleg bele kell nyúlni az elektronikájánál, hogy ne kattanjon meg.
nálam okosabbaknak erről mi a véleménye?
sok sikert hozzá.
Megmondom az őszintét ha annyira tuningolni akarnám én azzal kezdeném, hogy 170es henger meg a 150es cbr hengerfeje és akkor már nagyobb szelepek bele meg síkolás
Mindenképpen beszámolok a fejleményekről, de valszeg majd csak tavasz környékén állok neki a beavatkozásnak.
Szóval ezért próbálkozok a kokszolással
Streefighter89: igen, fékpados beállítás van tervben, őszintén remélem, hogy sikerül is.
Érted, ez nem egy 1000 es sportmotor, hogy a hétkoznapi usereknek vezethetőbbé teszik egy kezesebb görbével, amit eztán hegyesebbre állítasz egy Powercommanderrel.
És be lesz állítva rendesen fékpadon?
egyébként nem merem elkiabálni, de ha minden jól megy, akkor akkor egy power commander fog besegíteni ezügyben.
Az írásodban felfedeztem egy érdekes részt: "illetve az injektor térképet is megdolgozzuk".
Kíváncsi lennék hogy dolgozod meg azt az injektor térképet, milyen módszerrel!