Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehagytam, hogy ha érdekel, akkor írj mailt az l.csaba91@freemail.hu -ra.
Egyébként a karbi is elektronikus, én amikor kiveszem a légszűrőt, hiába húzom a gázt, nem mozog a tolattyú a karbiban, csak ha rá van adva a gyújtás. Én úgy tudom, hogy a Japán 150-es, 4 szelepesek 22lovasok.
Van neked gyári összekötő csövem, és akkor megmarad a gyárid, dobot meg veszel rá sportot, ha érdekel, 5be odaadom!
tudom, hogy hihetetlen, de alapvetően tényleg egész nap ezt a bejegyzést kerestem . Egy srác írta, asszem index fórumban, hogy ment pályázni amikor a honda kivitt néhány fojtás nélküli kis ciberét, hogy bárki kipróbálhassa.
Lehet, hogy rosszul emlékszem és nem 26, csak 23-24LE-őt írt, de ez nem lényegi különbség. Ha megtalálom a linket, írom.

Eredeti kérdésemre esetleg ötlet? Kipuff herélésen, injektor hangoláson és sportlégszűrőn kívül van még más mód a tuningolásra?
Igen, én is úgy emlékszem, hogy az a nagyobb és 4-szelepes változatnál van.
Hol olvastad Te ezt? Légyszi linkelj
Mert ezt nem akarom elhinni. a 170es 4szelepes hengerfejjel, sport vezérműtengellyel, nagyobb karbival, elektronika cserével már hihetőbb lenne
nos, őszintén szólva, fogalmam sincs mennyit megy a kis gép, ugyanis megvásárlás óta még nem került bele km óra spirál. Tesóm "meglep" eggyel karácsonyra , majd akkor megtudom mi a vége. Egyébként Olaszországból behozott gépről van szó, de eddig amit mentem vele érzésre több volt mint 80km/h.
De lényeg a lényeg, azért érdeklődtem, mert olvastam, hogy ennek a fojtás nélküli (pálya)verziója jó 26LE. Kíváncsi voltam, hogy ezt sikerült-e már valakinek kicsikarni belőle.
A kipufogórendszert tavasszal mindenesetre kiherélem, elejétől végéig, illetve az injektor térképet is megdolgozzuk majd egy sportlégszűrű implementálása után.
Ha esetleg van még valakinek teljesítménynövelő ötlete azt szívesen veszem.
Jujj', átgondoltad mit írtál?
amelyik 80 megy az csak 5 lo korul van nem tom hol olvastam
az elektronikus hol van a karbiban ? mert ha lehúzod a szálat rolla elvileg akkor kimegy a fojtás nem?
Sajna jól tudod...
A Te motorod csak 80km/h-t megy? mert ha megy tovább is akkor nem érvényesek szerintem a fojtás leírások, mert azok csak a németben kapható 80ig teljesítő gépekben van.
Ha rosszul tudom javítsatok ki
folytással kapcsoladban érdeklődök, hátha tud valaki pontosítani az eddig megszerzett infókon.
Szóval amit idáig találtam netszerete, hogy 3 folytás van a gépben: katalizátor a kipuffban, elektronikus és karburátorban. Valahol még azt is olvastam, hogy kipufogóban két folytás is, nemtom ez mennyire lehet igaz. Elektronikus az egyértelmű az én gépem viszont injektoros, gyanítom abban is elektonikus folytás van.
folytás eltáolításáról tud valaki bővebbet? Kipuff herélés az egyértelmű, de merre kerressem? Illetve ezen kívűl mit lehet még ártani neki?
Váltóval óvatosan, amúgy szerintem nem igazán arra való.
Csabikacbr simson van.. sajna nem elég erős a stuntra... csak érdeklődtem egyébként..de szerintetek mégis mennyire bírja?
csak a képen szemből CBF,Skoda,CBR sorrend van és arra gondoltam viccesen, hogy remélem ez nem fontossági sorrend!
Üdv.kérdezném, hogy nem tud-e valaki valamilyen fedettpályát? Lehet, hogy hülyeség amit most írtam, de bízok benne, hogy vagy ilyen Ha tud valaki akkor írja már meg egy kis infóval, hogy mennyi meg valamit.. Köszi..nehéz így ilyen időbe motor nélkül
Nem igazán értem,hogy pontosan mire gondoltál de leggszívesebben nem adnám el,csak a lányomnak még 4 év múlva lehet csak jogsija így addig az állás csak kárt tenne benne. Bár nekem jövőre csak 580Ft a kötelező negyed évente, így szinte semmibe nem kerül föntartani.A nejem robogóját áttoltam a pincébe most úgyse jár vele de tavaszra kikellesz a garázsból rámolni,hogy az is beférjen.
Valaki tud egy konkrét linket küldeni ahol lehet indexet rendelni mert nagyvason nem találok mocchoz! Köszönöm!
Remélem nem fontossági sorrend...
hát köszönöm
Még megvan,de eladó főleg helyhiány miatt!
Szép gép! Széles utat...
Mi lett a CimBoRáddal?
Amúgy annyira megszerettem a márkát,hogy vettem a héten 1 CBF600N-t!