Nézz le kakucsra, szinte az összes CBR-es a lábtartót karcolja.
Semmi baj nincs a motorok gyári gumijaival, de ti nem tudjátok elképzelni, hogy ezeken gyárilag nem Dunlop D208 vagy stb van, hanem IRC gumi, ami csúszik.
Megnézném én azt hogy te a 125 el mikor éninti meg a motor lábtartó az utat max ha esel én szoktam pályázni elég sokat és nagyon nagyon nehezen ment hogy néha néha elérje egy kicsit amugy a gumira visszatérve egy amatőr 1.alkalommal nyugodtan mehet utcai gumival mert ugy sem tudja annyira megdöntemi jopár pályázás után mehet a slick de abban is a michelin az olyan mint a radír de legalább tapad.
hát azért nekem vannak kivetnivalóim a gyári gumival szembe!nek kicsit csúsztam vele 30 nál sikerült eldobnom a vasat annyira megdöntöttem és az eleje megcsúszott !mondjuk azt hottá kell tenni hogy a lábtarto karcolt és már fel is hajllott rendesen!ugyhogy...
Semmi baj nincs a motorok gyári gumijaival, de ti nem tudjátok elképzelni, hogy ezeken gyárilag nem Dunlop D208 vagy stb van, hanem IRC gumi, ami csúszik.