Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1 db képem sincsen az összerakásról. 1edül csináltam és nem volt aki fényképezzen De majd msnen részletesen elmondok neked mindent lépésről lépésre és úgy tuti, hogy mindent érteni fogsz :)
Feltennél néhány képet a lámpáról, hogy hogy csináltad meg, meg milyen a fénye stb?
megvolt!
vegyél már fel msnre ha tudsz!
kargergely@hotmail.com
meg kell hallgatni
Hangja ott van...?
jó most ezt nem köcsögölésből írtam. ne értsd félre. nem is láttam először, hogy Te árulod.
ha azt írjuk ki, hogy 200ezer, még abból is alkudni akarnának
Nem akarok senkit sértegetni, de 2004es motor 36ezer km-el 495ért? Ennyi erővel én is hirdethetném az enyémet. nyitott rendszer, riasztó(távirányítóról indítható), ledes műszerfal ami még jól is néz ki, 35ezer km. akkor ezért is kérhetnék 500at?
ez nem jó ?
http://www.hasznaltauto.hu/3047951_honda_cbr_2004
ezek a képek van csak még mindig.elég gagyik. élőben sokkal jobban látszódik. nem adja vissza a kép élethűen
helosziasztok!
ha vkinek van eladó honda cbr 125öse az irjon
kösze...
várjuk majd a képeket
Na ma teljesen beledesítettem a műszerfalamat. az index visszajelzőt nem lehetett mivel ott változik a polaritás.Majd csinálok képet. és ha már annyira szét szedtem gondoltam kicserélem azt a rohadt gyertyát 1 H4es izzóra... Aki nekifog előre szólok, hogy nem úgy van, hogy kiszedem a foglalatot lecsípem felsaruzom és berakom a H4es izzót. NAGY LÓF@SZT!ugye a gyári foglalat meg a H4es izzó 3mas lábkiosztású, de nem stimmel ám... szóval vagy leszedem a fejidomot meg a lámpád vagy megvágom a H4es izzó 3 lábát. levágtam a 2 lábat berakom erre majdnem bele esik. MONDOM FUCK. addig ügyeskedtem még helyre került. beraktam. mondom megyek 1 rázós kőrt. meg sem moccant. tompival mentem a 4esen és mindenki húzódott félre. 1ember köcsögölt refire átnyomtam és már húzódott is félre igaz csak a bal oldalit csináltam meg, de ha lesz 1szer időm megcsinálom a másik felét is
ez a kép volt kéznél a műszerfalról
16ezret olvastam én kérek elnézést
És a műszerfal képen mi az a 33ezer km?
http://www.hasznaltauto.hu/3047951_honda_cbr_2004
Nem tud valaki olcsón eladó robogót? Kösz! ;)
16ezer mind2 oldalra és akkor jobb oldalt világítana csak a tompított baloldalt pedig csak a reflektor. enerátort pedig nem terhelné le annyira. a másik megoldásom a következő: h4es xenon csak a refi nem xenon hanem 1 halogén izzó külön. az 15/pár. Refit úgy sem sűrűn használnám xenonnal max csak "fenyítésre"
Szerintem az ötlet jó. Az a kérdés mibe kerül? Bár ha látsz vele, akkor mindenképpen megéri. Én magam motortuning párti vagyok, az pedig bontás-buherálás nélkül nem megy. Csináld bátran!
Szerintem jó ötlet.
Én is azt akartam, csak ez nekem sokkal olcsóbb, ráadásul a gariba csinálják!
én tuti, hogy 2percet nem fogok gondolkodni, hogy bántsam-e a gyári köteget vagy sem. ha megvettem a xenonszettet úgy átalakítom mint a huzat. mert ez a 2 gyertya picsa füst Most azon gondolkodom, hogy úgy kéne megcsinálni mint a 2007eseken, hogy jobb oldalt tompi baloldalt meg refi. így xenonnal oldanám meg sokkal olcsóbban és a generátort és az akksit is kímélném :D
szerintetek jó ötlet?
Ugyanekkora teljesítményűt rakok bele, de a felfogatása a halogénnak más, azért kell átalakítani.
Tehát ez úgy működik, hogy ugye a lámpába pont belemegy a halogén izzó. De sima hagyományos izzó van benne egy normál foncsorral, amit le kell szedni, és a vezetékekre sarut tenni, amit rá kell dugni a halogén izzóra, és úgy betenni.
De nem akarom szétvágni a gyári cuccokat, ezért akarok venni kábelt a csatlakozótol, ezt meg eltenni.
Csá CsabikaCBR!
Véleményem szerint, ne cserélj csatlakozót, hanem tegyél ugyanakkora teljesítményűt halogénből, mint a gyári izzók!
Ha erősebbet raksz az több dologra is káros lehet. Elégetheti a foncsort, hamarabb tönkre megy az akksid. Nem vagyok villamosság-szerelő ez csak a saját véleményem. Autószerelő vagyok és ilyen dolgokról is hall valamit az ember.