1 db képem sincsen az összerakásról. 1edül csináltam és nem volt aki fényképezzen De majd msnen részletesen elmondok neked mindent lépésről lépésre és úgy tuti, hogy mindent érteni fogsz :)
Nem akarok senkit sértegetni, de 2004es motor 36ezer km-el 495ért? Ennyi erővel én is hirdethetném az enyémet. nyitott rendszer, riasztó(távirányítóról indítható), ledes műszerfal ami még jól is néz ki, 35ezer km. akkor ezért is kérhetnék 500at?
Na ma teljesen beledesítettem a műszerfalamat. az index visszajelzőt nem lehetett mivel ott változik a polaritás.Majd csinálok képet. és ha már annyira szét szedtem gondoltam kicserélem azt a rohadt gyertyát 1 H4es izzóra... Aki nekifog előre szólok, hogy nem úgy van, hogy kiszedem a foglalatot lecsípem felsaruzom és berakom a H4es izzót. NAGY LÓF@SZT!ugye a gyári foglalat meg a H4es izzó 3mas lábkiosztású, de nem stimmel ám... szóval vagy leszedem a fejidomot meg a lámpád vagy megvágom a H4es izzó 3 lábát. levágtam a 2 lábat berakom erre majdnem bele esik. MONDOM FUCK. addig ügyeskedtem még helyre került. beraktam. mondom megyek 1 rázós kőrt. meg sem moccant. tompival mentem a 4esen és mindenki húzódott félre. 1ember köcsögölt refire átnyomtam és már húzódott is félre igaz csak a bal oldalit csináltam meg, de ha lesz 1szer időm megcsinálom a másik felét is
16ezer mind2 oldalra és akkor jobb oldalt világítana csak a tompított baloldalt pedig csak a reflektor. enerátort pedig nem terhelné le annyira. a másik megoldásom a következő: h4es xenon csak a refi nem xenon hanem 1 halogén izzó külön. az 15/pár. Refit úgy sem sűrűn használnám xenonnal max csak "fenyítésre"
Szerintem az ötlet jó. Az a kérdés mibe kerül? Bár ha látsz vele, akkor mindenképpen megéri. Én magam motortuning párti vagyok, az pedig bontás-buherálás nélkül nem megy. Csináld bátran!
én tuti, hogy 2percet nem fogok gondolkodni, hogy bántsam-e a gyári köteget vagy sem. ha megvettem a xenonszettet úgy átalakítom mint a huzat. mert ez a 2 gyertya picsa füst Most azon gondolkodom, hogy úgy kéne megcsinálni mint a 2007eseken, hogy jobb oldalt tompi baloldalt meg refi. így xenonnal oldanám meg sokkal olcsóbban és a generátort és az akksit is kímélném :D
szerintetek jó ötlet?
Ugyanekkora teljesítményűt rakok bele, de a felfogatása a halogénnak más, azért kell átalakítani.
Tehát ez úgy működik, hogy ugye a lámpába pont belemegy a halogén izzó. De sima hagyományos izzó van benne egy normál foncsorral, amit le kell szedni, és a vezetékekre sarut tenni, amit rá kell dugni a halogén izzóra, és úgy betenni.
De nem akarom szétvágni a gyári cuccokat, ezért akarok venni kábelt a csatlakozótol, ezt meg eltenni.
Csá CsabikaCBR!
Véleményem szerint, ne cserélj csatlakozót, hanem tegyél ugyanakkora teljesítményűt halogénből, mint a gyári izzók!
Ha erősebbet raksz az több dologra is káros lehet. Elégetheti a foncsort, hamarabb tönkre megy az akksid. Nem vagyok villamosság-szerelő ez csak a saját véleményem. Autószerelő vagyok és ilyen dolgokról is hall valamit az ember.
kargergely@hotmail.com
http://www.hasznaltauto.hu/3047951_honda_cbr_2004
ha vkinek van eladó honda cbr 125öse az irjon
kösze...
Én is azt akartam, csak ez nekem sokkal olcsóbb, ráadásul a gariba csinálják!
szerintetek jó ötlet?
Tehát ez úgy működik, hogy ugye a lámpába pont belemegy a halogén izzó. De sima hagyományos izzó van benne egy normál foncsorral, amit le kell szedni, és a vezetékekre sarut tenni, amit rá kell dugni a halogén izzóra, és úgy betenni.
De nem akarom szétvágni a gyári cuccokat, ezért akarok venni kábelt a csatlakozótol, ezt meg eltenni.
Véleményem szerint, ne cserélj csatlakozót, hanem tegyél ugyanakkora teljesítményűt halogénből, mint a gyári izzók!
Ha erősebbet raksz az több dologra is káros lehet. Elégetheti a foncsort, hamarabb tönkre megy az akksid. Nem vagyok villamosság-szerelő ez csak a saját véleményem. Autószerelő vagyok és ilyen dolgokról is hall valamit az ember.