Én amit kaptam kabátot télen pulcsival észre se vettem, h kicsit nyúlt (érdekes, bőrnél? )és most póló + kabát kicsit lehetne "szorosabb", na de örüljek h van.
Én kimondottan nem szeretek ilyen gyorsan menni...
Vagy ha gyorsan akarok menni, akkor sem a nagy sebesség a lényeg ugye, hanem inkább a kanyargás, bár ez a kanyargás mostanában csak a családi szutyukival történik, de az se túl gyakran... Még a kispókom se megy , na de holnap gyorsan kikapom a blokkot, bár lehet elötte azért megpróbálok egy kört menni vele Végülis olaj van a suzukiból, az egyenlőre megteszi a kispóknak...
Úgyse azért vettem hogy járkáljak vele...
Nem rossz azért gyorsan menni se, ha megvannak a megfelelő feltételek. Én egyszer mentem 250körül egy zx9r-el, meg sokszor 200 körül más vasakkal.. Kiváló élmény volt, hisz 4 sáv volt és üres. Más esetben nem igazán jó gyorsan menni. Van feelingje, szerintem nagyon ász érzés 200 felett nyargalni, de nem ez a motorozás egyetlen szépsége! Kanyarodni én is sokkal jobban szeretek!
Akkor én mit mondjak, széria szimóval szoktam menni néha 200 km-eket jó időbe. Átlag 60, ha kicsit kanyargósabb, 70. Bár már nagyon sajnálom szegényt, mindig nyélen járatom. A nagyobb gép már csak idő és pénz kérdése. Aztán vásárhely r... :D:D
nem azért, de külföldön is vannak kamionok, meg fagy... egyszerűen szarul vannak az utak megcsinálva. ahol minőségi munkát végez az útépítő ott az út évek múlva is majd' olyan jó mint újként, akármilyen is legyen a forgalom!
Szerintem éppenséggel egy gyors lejutásról beszélt a a horvát tengerpartra mondjuk...
Amúgy a pancsi meg már bőven a másik véglet, azért hegyekben kevés az a 15 Le...
Én se vagyok a száguldás híve, lehet gyáva vagyok, de csak egyszer mentem 170el, de nem igazán vágyom rá, főleg nem arra hogy többel menjek... Max 160, de azt is csak megfelelő úton, inkább a kanyarok jöjjenek, vagy valami technikás terep
Ez így van! Főleg ha 110-nél majdnem elszállsz mert akkor gödrök meg hupák vannak az utakon... aztán meg alig tudsz lelassítani! Sokszor majdnem a sírás elkap, hogy külföldön olyan álom utak vannak, hogy besírok! Kegyetlen! Itt meg megcsinálnak egy utat egy hónap alatt a kamionok meg a fagy szarrá zúzza!
pont azért írtam, hogy max R6ost vennék annál nagyobbat soha. vagy felőllem lehetnének nagyobbak is, de olyan folytást belerakni ami 220-230 felett letilt és ne lehessen kiszedni 1 könnyen...
mert én is tudom, hogy milyen szar az hogy ha elfogy az erő 1 előzés közbe, erő akármennyi lehetne benne az nem zavarna csak 1 végsebesség tiltás lenne a megoldás.
Hát igen... Én inkább egy 100Let mondanék... Azért egy előzéshez kell az erő, főleg ahogy mondtad, ha meg van pakolva a gép...
De kevesebbel is meg lehet oldani ez tény...
De én már városba be nem megyek motorral, max vidék...
Mostanában mondjuk iszonyat erős elvonási tüneteim vannak
Én 60 lóerővel nem igen mennék le szívesen mondjuk a spanyol tengerpartra pakkal Mamával kutyával :D Jó R1essel sem szívesen, de egy nagy túramociba azért elég kevés lenne az a 60 ló :D
busát, R1est meg ezeket az ezres veszedelmeket biztos, hogy nem vennék. Most kövezzenek meg sokan, de 600asnál nagyobb gyorsaságit az utcára nem engednék ki. Az R6os is meg a 600as CBR is vígan 200 felett repeszt, lehet hülyén hangzik, de szeretném ha majd 1szer eljutok oda, hogy család és nem halok meg 20évesen
bocs, hogy kötözködök, de ha nekem lenne 5-ösöm a lottón, nem egy r6-ost vennék, hanem legalább egy R1est minden szériából, meg desmosedicit, meg rsv4et, meg hayabusát meg .......
milyen gumit szoktatok venni a kis cbr-re a gyári után?
eddig ezt néztem
valakine kvolt esetleg ilyen?
jah és a TL am mit jelent xD?