Eső...tegnap sikerült fullra megtakarítanom a motort, tényleg még az idomokat is leszedtem, erre ma összekentem mert muszály volt elintéznem valamit és vizes volt még az út....Magyarország így szeretlek
YZF-R400-as már van legalább is láttam.Szóval nem csinálok. Én "öreg harcos" .Amúgy semmi különös nincs ma végre volt eső. A CBR 600 RR nem tudom mikor lesz meg idén szerettem volna,de az felejtős szóval majd meglesz valamikor.
Csinálj már lécci egy YZF-R400-ast is. R6 farokidommal, R6 aranyozott felnivel, dupla fék, és R6 kipuff. Aztán tedd be a fórumunkra. Köszi Nem, amúgy mi helyzet öreg harcos? CBR600RR lesz jövőre, vagy az eső elmosta?
nem nézne ki rosszul így, de kipufogó nélkül kicsit zajos lenne
Birelnek tuti bejönne
Én megőrülnék tőle, néha már az enyém is idegesít, de hamar elhesegetem a dolgot és minden jó
még elfelejtettem valamit
nézd meg a gumilengéscsilllapitót ahátsó kerékben,ha kivan kopva akkor asszem 6-8ezer az új bele,kellemetlen nem olyan dinamikus a moci,és tönkrevágod a láncod ha szar.no meg a kuplunglamella gyári 25ezer volt még tavaly,utángyárott 20ezer,az nem szerencsés ha cserés, több igy hirtelen nem jut eszembe....
hali.hát én már eddig 2őt vettem. ami nagyon fontos hogy hibátlan motorra kicsi az esélyed,viszont ami nem blokkhiba az viszonylag olcsón orvosolható.a lényeg a motor hideg legyen mikorodamész,te inditsd be,ilyen melegecske napokon szivató nélkül simán kell indulnia,járása ne legyen zajos,ne jöjjön füst kék/fehér füst a kipufogóból.kormánycsapágyat ellenőrizdintenziv fékezéssel(kotyog e a kormány-ha igen akkor 15ezer a csapányszett be.a fékbetét nemköltség 3000ft,a gumikat érdemes megnézni mert ugye nem olcsó játék,kormányütközőket nézd meg abból sokminden kiderül,nézz be ateleszkópszárak mellett,hogy hogy állnak az index konzolok--ebből kiderül borult e motor,egyenesfutását ellenőrizd,meg az idomokat is nézd át hogy az illesztések hogy hogy néznek ki,rálehet jönni sérült-e vagy nem,a km-ről annyit bármikor visszatekerem nektek ha kell,szval az egy viszonyitási alap,de az állapotát kell megnézni,a szervizköny meg egy vicc,bármikor szerzek nektek bele bejegyzést akármiröl ez manapság már nem biztositék.az még afontos hogy adob mennire van a hátsó lengőkartól(igy megtudod hogy arra az oldalra borult-e,láncot,lánckereket se árt megnézni,hozzánézni a futott km-t.lábtartók alatti vasat/csavarokat ez is esésre utal.menet közbe egyenes uton üresbe rak,tankra tenyerel,mind2kézzel és kiderül egyenes fut-e avagy nem.az a legfontosabb ha nem ismered amodellt,hogy tudd hogy hogy néz ki,mert van egy csomó kis alkatrész amin észrelehet venni ha gubanc van.remélem nem voltam tul hosszú,csak sajnos már becsukott szemmel szétszedem összerakom,annyit gugoltam már mellette a garázsban...ha segitség kell szólj nyugodtan
remélem rendszámosan szeretnéd...
kérdezz utána, hogy hova hordta szervizbe és hogy vezeti-e a szervizkönyvet! ;)
ami lényeges, hogy sérülés minden képpen nézz meg rajta de ne csak az idomokat hanem a vázat is ahogy lehet, mert idomcsere is könnyen lehetséges...
kilóméter állásra is egy 2004es gépnél 40.000 km elfogadható...
megnézheted még a fékbetétek, gumik állapotát...
hirtelen nem jut eszembe más!
Most szeretnék venni egy használt Honda CBR-t 2004-es kiadástól...
még újjonc vagyok a témában és szeretném megtudni hogy szerintetek megéri e,és hogy mirre kell odafigyelni!
kösz a válaszokat....
És vegyél egy Kawasakit