Persze én nem is akarok sokat rá költeni...nekem a dob az ingyen lesz, barátom intézte, az anyagot itthonról találtam.
A karbit a szalonban megcsinálják nekem baráti alapon.
Egyedül a K&N kerül pénzbe, de az meg nem vészes ár.
Szerintem ennyi tuning elég, hogy minden fordulatszám tartomány használható legyen, meg ez inkább kis beállítás, nem is igazán tuning!
Majd kíváncsi vagyok, hogy mi lesz az eredmény!
könnyebben fog indulni tőle és ha magasabb fordulaton vissza engedi a gázt elég szépeket fog durrogni a nyitott rendszernek köszönhetően. kicsit nyomatékosabb lesz így, jobban fog valamennyivel húzni, de nem eget rengető a változás.szerintem ez a kis "tuning" megéri az árát és még nem olyan vészes. de ennél messzebbre felesleges menni.
a gyári guma alégé csúszkálos esőben tán túl keskeny és nem tapad akora felületen a betonra. egyenesben kirő mert simán tud esőben 100-110 km/h menni csak kanyarba ovatosan mert hamar megtréfál. a a csatonafedeleket nagyon szereti ott simán elkapar a hátulja egy nagyobb gázadásra . amugy nem vészes csak sokat kell esőben meni és megszokható.
vezérmű láncom elnyult picit csörgöt de nem ond csak hülye a hangja azt csere 30 ropi anyagdij + 20 ropi munkadij 4 óra ráment.
77 ezer km birt ki azt kolopolt benne mint délben a harang
na csao
Nekem mióta megvan picit több mint fél éve talán lassan 1éve (8.600km volt benne) most pedig 18.700 km környékén vagyok. Mióta megvolt ha hideg ha 30 fok mindig a 2.ik skála elött egy hangyafasznyival volt az üzemi hőmérséklet. Most Pénteken 2,5 ig jutott el. És azért voltam kiváncsi.
csá bocs h csak most válaszolok de nem voltam gépközelbe nincsen azóta is ugyan ugy motorozgatok:) de örülök h elkaptak mert azért visszavettem nem keveset......
Ahogy érzed, de lehet, hogy csak kontakthiba van a vezetéknél, azért mondtam, hogy elég ha csak megmozgatod a vezetéket, ami a hűtőből megy az órába.
És ennyi km után volt valami negatív észrevételed? Valami gond? Hiba? Valami, amit cserélni kellett?
A karbit a szalonban megcsinálják nekem baráti alapon.
Egyedül a K&N kerül pénzbe, de az meg nem vészes ár.
Szerintem ennyi tuning elég, hogy minden fordulatszám tartomány használható legyen, meg ez inkább kis beállítás, nem is igazán tuning!
Majd kíváncsi vagyok, hogy mi lesz az eredmény!
a gyári guma alégé csúszkálos esőben tán túl keskeny és nem tapad akora felületen a betonra. egyenesben kirő mert simán tud esőben 100-110 km/h menni csak kanyarba ovatosan mert hamar megtréfál. a a csatonafedeleket nagyon szereti ott simán elkapar a hátulja egy nagyobb gázadásra . amugy nem vészes csak sokat kell esőben meni és megszokható.
vezérmű láncom elnyult picit csörgöt de nem ond csak hülye a hangja azt csere 30 ropi anyagdij + 20 ropi munkadij 4 óra ráment.
77 ezer km birt ki azt kolopolt benne mint délben a harang
na csao
A hugoméban 45 ezer van!
nem, nincs vele gond, gumi meg lánc volt cserélve
És ennyi km után volt valami negatív észrevételed? Valami gond? Hiba? Valami, amit cserélni kellett?