Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sok eszed lehet ha 125-össel akartál menekülni, méghozzá utassal
Nekem nemvolt időm... Mivel épp üldöztek 2személy miatt...(50 esnek használom) De szerencsére jólett!
ahhoz előbb meg kellene találni a baj forrását
Én szombatom kaptam defekt-et. De egy kis gumijavító spray megoldotta...Lehet neked is megoldaná
Persze én nem is akarok sokat rá költeni...nekem a dob az ingyen lesz, barátom intézte, az anyagot itthonról találtam.
A karbit a szalonban megcsinálják nekem baráti alapon.
Egyedül a K&N kerül pénzbe, de az meg nem vészes ár.
Szerintem ennyi tuning elég, hogy minden fordulatszám tartomány használható legyen, meg ez inkább kis beállítás, nem is igazán tuning!
Majd kíváncsi vagyok, hogy mi lesz az eredmény!
könnyebben fog indulni tőle és ha magasabb fordulaton vissza engedi a gázt elég szépeket fog durrogni a nyitott rendszernek köszönhetően. kicsit nyomatékosabb lesz így, jobban fog valamennyivel húzni, de nem eget rengető a változás.szerintem ez a kis "tuning" megéri az árát és még nem olyan vészes. de ennél messzebbre felesleges menni.
Akkor kíváncsi vagyok a végeredményre
Hát annyi is elég nekem, meg nyitott dobom lesz, meg a karbin is ráadunk 1 kicsit a benyára, akkor meg kell a légszűrő is.
Nem akarlak lelombozni de sokat ne várjál tőle, annyi jó van benne hogy mosható más nem nagyon.
Ááá én is K&N-re gyűjtök!
na hát ez a másik ami kikészít, mert néha gondol egyet és leereszt de nem mindig
Nekem is...Igaz nekem slick a közepe épp mostlessz cserélve...Esetleg guminyomás? Mennyi van benne?
azért mert mostanában mindig esik az eső nem feltétlen esőben gondoltam... melegben is ugyan úgy
Van egy eladó cbr125ösöm, ha érdekel valakit.. 12ezer km-el, fekete színű, teljesen gyári állapotban. Képet rakok fel ha érdekel vkit..
csáko csajok

a gyári guma alégé csúszkálos esőben tán túl keskeny és nem tapad akora felületen a betonra. egyenesben kirő mert simán tud esőben 100-110 km/h menni csak kanyarba ovatosan mert hamar megtréfál. a a csatonafedeleket nagyon szereti ott simán elkapar a hátulja egy nagyobb gázadásra . amugy nem vészes csak sokat kell esőben meni és megszokható.

vezérmű láncom elnyult picit csörgöt de nem ond csak hülye a hangja azt csere 30 ropi anyagdij + 20 ropi munkadij 4 óra ráment.
77 ezer km birt ki azt kolopolt benne mint délben a harang
na csao
cserére közel sem érett max ez miatt
Elég csúszkálós a gyári gumi, de ha cserére érett akkor durrantsd le aztán rakj rá vmi jót
a gyári gumi nektek is csúszkál? az enyém egyre gyakrabban akar saját útra térni
Csak én 110 es utazó-val mentem. Majd megáltam és akkor...
Nekem egyszer majdnem ment fel teljesen egy moccos felvonuláson!
Nekem mióta megvan picit több mint fél éve talán lassan 1éve (8.600km volt benne) most pedig 18.700 km környékén vagyok. Mióta megvolt ha hideg ha 30 fok mindig a 2.ik skála elött egy hangyafasznyival volt az üzemi hőmérséklet. Most Pénteken 2,5 ig jutott el. És azért voltam kiváncsi.
csá bocs h csak most válaszolok de nem voltam gépközelbe nincsen azóta is ugyan ugy motorozgatok:) de örülök h elkaptak mert azért visszavettem nem keveset......
Minden analóg műszeres Hondánál a skála fele után egy picivel kapcsol a ventilátor és az első vonal felett van picivel az üzemi hő alap esetben!

A hugoméban 45 ezer van!
már néztük a vezetéket, nem az
nem, nincs vele gond, gumi meg lánc volt cserélve
Ahogy érzed, de lehet, hogy csak kontakthiba van a vezetéknél, azért mondtam, hogy elég ha csak megmozgatod a vezetéket, ami a hűtőből megy az órába.
És ennyi km után volt valami negatív észrevételed? Valami gond? Hiba? Valami, amit cserélni kellett?