Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De sokan mentek kakucsra.
Csak én nem tok?
Elvileg igen. Kari R 125-el. ;)
hétfőn jössz te is?
A gyári gummát bárhol meglehet csúsztatni szinte...
Egy kb 90 fokos kanyarban szinte mindig "mászik" a hátulja, viszont ha meleg akkor azért jobb vmivel.
Kakucsra megyünk. :)
Megnézzük mit bír pályán, meg persze én mit birok. :P
de én tudok slicket hívj fel 06-20-587-21-21
elsőre megteszi majd meglátjuk nem készülök túl nagy döntögetésre elsőnek
Én nem ajánlom pályára.
Dehogy is háború. használd a gyári gumit
kirobbantottam egy 3. világháborút vagy mifene egy ártatlan kérdés volt
Mert nem 80per90es és 100per80as IRC gumi van a 600RR-en.....Az a dunlop nekem is csúszkált néha az AF1en.
akkor én vagyok béndzsa mondjuk nekem meg a mindenki által istenített D208assal sikerült megcsúsznom szal akkor velem van a hiba
érdekes nekem 150 190 peremig döntve miért nem csúszkál a gyári gumi?
Hát a gyári gumi nem a legjobb...eléggé csúszkálós.
nem vágom.Mindenki fosik a gyári gumitól hogy így csúszik úgy csúszik.Az akkori TZResek közül,meg a mostani R125ös bandából is csak nekem felel meg amit yamaháék rá dobtak?na most én vagyok igénytelen vagy annyira béna hogy észre se veszem hogy szánkozok a motorrral vagy mindenki más finnyás?
Nekem is gyári gumim van a Cbr en és ha bemelegszik nem csúszkál ,és szerintem nem fogod annyira döntögetni főleg ha először vagy pályán hogy számítana a gumi
a gyári gumi milyen a pályán? mert nekem utcán eléggé csúszkál és hétfőn megyünk kakucsra gondoltam kérek véleményt és ha valaki szeretne csatlakozni jöjjön bátran
Fogyasztás nem változott, most 7500-nál megy 90et.
Helo akinek kell cbr 125-ösre slick gumi 36ezer ft párja
itt lehet érdeklődni 06-20-587-21-21
A hátsó 115/70/17
Az első 95/
nekem 90nél 7ezret pörgött, ez neked változott? most mennyit pörög?
és fogyasztásra nem változott?
15ös a gyári, és 14eset szoktunk rátenni, mert úgy jobban gyorsul, és 6ban is kipörög. És simán érdemes, nekem így végre is jobban megy, mert gyári áttétellel 6ban max 9ig pörgött, ezzel meg 11500ig. Ha vannak ismerőseid, akkor olcsón be tudod szerezni a lánckereket. A www.nagyvas.hu -n találsz.
Sziasztok!

Új vagyok itt, most fedeztem föl h fórumoznak is ittttennn. :D

Először lenne 1 kérdésem, szeretném kicsit fokozni az élvezetet a CBR-en, és olvasgattam itt a lánckerék trükköket... mekkora az ajánlott? A gyári az 14-es.(asszem) Jah és sajnos nekem nem karbis gépem van, hanem befecsis... ez már eleve egy gát a tuningnál. Nem akarok hulladékot csinálni a gépből, a sebesség nem érdekel... ez nem arra való h RS-t alázzak. :D Jobban gyorsuljon, és ezt szerintem az áttétellel meg lehet oldani.

Aki bejátszott már ilyen átalakítást, írja már le h érdemes-e?

Thx:
Norba
Vágott slick.
félre értettél. már megvan a gumi. holnap kerül felrakásra. slicket semmiféleképp nem akartam. a metzeler sportec M1 volt rajta mikor megvettem és cserére érett már. 100%osan megvoltam vele elégedve és ezért vettem megint ugyan azt a gumit
nekem mind2 pilot powernek tűnik, vagy én vok hülye?
Tok neked egy 120\60as slick Michelint Pilot Sportot, 4ezer +posta, 5mm-es profil, 1szer használták pályán(képen a felső).