A gyári gummát bárhol meglehet csúsztatni szinte...
Egy kb 90 fokos kanyarban szinte mindig "mászik" a hátulja, viszont ha meleg akkor azért jobb vmivel.
Kakucsra megyünk. :)
Megnézzük mit bír pályán, meg persze én mit birok. :P
nem vágom.Mindenki fosik a gyári gumitól hogy így csúszik úgy csúszik.Az akkori TZResek közül,meg a mostani R125ös bandából is csak nekem felel meg amit yamaháék rá dobtak?na most én vagyok igénytelen vagy annyira béna hogy észre se veszem hogy szánkozok a motorrral vagy mindenki más finnyás?
Nekem is gyári gumim van a Cbr en és ha bemelegszik nem csúszkál ,és szerintem nem fogod annyira döntögetni főleg ha először vagy pályán hogy számítana a gumi
a gyári gumi milyen a pályán? mert nekem utcán eléggé csúszkál és hétfőn megyünk kakucsra gondoltam kérek véleményt és ha valaki szeretne csatlakozni jöjjön bátran
15ös a gyári, és 14eset szoktunk rátenni, mert úgy jobban gyorsul, és 6ban is kipörög. És simán érdemes, nekem így végre is jobban megy, mert gyári áttétellel 6ban max 9ig pörgött, ezzel meg 11500ig. Ha vannak ismerőseid, akkor olcsón be tudod szerezni a lánckereket. A www.nagyvas.hu -n találsz.
Új vagyok itt, most fedeztem föl h fórumoznak is ittttennn. :D
Először lenne 1 kérdésem, szeretném kicsit fokozni az élvezetet a CBR-en, és olvasgattam itt a lánckerék trükköket... mekkora az ajánlott? A gyári az 14-es.(asszem) Jah és sajnos nekem nem karbis gépem van, hanem befecsis... ez már eleve egy gát a tuningnál. Nem akarok hulladékot csinálni a gépből, a sebesség nem érdekel... ez nem arra való h RS-t alázzak. :D Jobban gyorsuljon, és ezt szerintem az áttétellel meg lehet oldani.
Aki bejátszott már ilyen átalakítást, írja már le h érdemes-e?
félre értettél. már megvan a gumi. holnap kerül felrakásra. slicket semmiféleképp nem akartam. a metzeler sportec M1 volt rajta mikor megvettem és cserére érett már. 100%osan megvoltam vele elégedve és ezért vettem megint ugyan azt a gumit
Csak én nem tok?