Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a kymco hasonló, lekoppintották a CBR-t...viszont a blokkja léghűtéses! A CBF-ről a Honda.hu-n találsz dolgokat, szerintem nagyon barátságos motor, és kategóriájában elég olcsónak számít!
Csak egy érdekesség ami feltűnt.... szeritnem mrá sokan észre vették, leeht szó is volt róla! Nah feltűnt valakinek hogy a Honda bébiblédje és a Kymco Quannon nevü motor között a különbség hogy nicns különbség? Ahogy néztem a Kymconál a méretre rá raktak midnenhol 10centit és kész! Ez a két gép télleg midnenben eggyezik vagy csak rosszul nézem? És az új kis cbf-ről valakinek valami? Teljesítmény...méret...ilyesmi? Haverra probálok tuszkolni egy ilyesmit, de ő is 190et veri.....azt én is 192 vagyok és egy pirinyót kicsit volt, azt gondoltam a cbf nagyobb lehet....
Ezt is megcáfolom (az utolsó mondatot), eddig a CBR-el élveztem a legjobban a motorozást, az eddigi összes motorom közül!
Ez a sztereotípia nem mindenkire vonatkozik, AF1el mentem 7ezer km-t, és én mondom, hogy nem gyengénn "jóval" a CBR, igen, gyengébb, de itt a másik oldal sztereotípiája, hogy sokkal gyengébb, ami nem igaz!
Érdekes hogy 2t nél éppen a teljesítményleadást hoztad elő mint pozitívumot... Nekem évekig volt 125ös 2t sportmotorom és nemtom hogy neked az nsr-ed hogy ment de 6ezer alatt igen csak lassított felvétel volt a gép Nem bántam meg hogy megvettem de így utólag lehet hogy ha helyette 250es zxr-t vettem volna több élményt adott volna...
viszont én nem mondom a cbr-re hogy nem jön be (most már!). Tényleg nem mentem még vele, mivel haverom nem hajlandó cserélni egy körre...
pasival biztos úgy van hogy randizik, aztán elküldi, mert mi van ha kicsi a farka.. (bocsmarcs )
hát ez megható kicsit csöpögősre sikerült... nem félek az új dolgoktól nem ismersz úgyhogy jobb ha lezárjuk ezt a témát ennyi erővel te emg nem tudod milyen a cbr nem?... na mind1 tényleg felesleges ez az egész persze peace&love
Egyébként én is azt mondom, 125cc felett 2t csak pályára, akinek sok lóvéja van, az vegyen utcára :)
Édesapád 650ese azért eszi kevesebbet a 2t-khez képest, mert sokkal kisebb a literteljesítménye. Erről magyaráztam tegnap este kb. 3 hozzászólást.
Hát nekem motorozsánál számít a hang, meg a teljesítményleadás, szóval az élmény, ennyit pluszt megér... A hayabusa meg nekem egyiket se nyújtja, már a hangnál kiesett szegényke...
Amúgy nem gondoltál arra hogy szarul volt beállítva a rotyogód?
Mert most fogyasztásra tudok mondani két példát, nsr ha húztam neki is 5 liter körül evett(régebbi), de 4 el is eljárkáltam vele... És azért mégiscsak megvolt benne a lehetőség hogy kihozzam belőle a 29Let...
De ott volt az Mtx, az 10 körül evett akármit csináltam , mert 180-ccmes polini henger volt rajta, és le volt áttételezve, én meg leginkább nyélen használtam , na mind1, valamit valamiért, azzal is motoroztam, és élveztem, inkább kevesebbszer motorozok de aztán élvezzem igazán, tudod inkább minőség mint mennyiség
na jóvan mindenki döntse el maga melyik tetszik jobban neki, aztán törekedjen arra, hogy megvalósitsa elképzelését idővel
2t megbízhatóságára nekem panaszom nincs, elvitt mindehová a robogóm és haza is hozott decembern 205 balatonnál, -9-ben 70km suliba, szokásos hétvégi 100km-es túrácskák, azzal nekem gondom nem volt, meg kell adni neki ami kell aztán nincs vele gond, de a fogyasztása....... az katasztrófa .......
2t zabál igyis-ugyis, max a gazdájának nem tűnik fel, hogy mennyit, annó engem sem zavart, hogy 4-et evett a rotyogó.
nsr250 5-6 liter ha nem huzza oké elhiszem, de az kevés? az kurva sok... apám 650-ese ha nem huzza 4.3-4.5 az már reális fogyasztás.
te azt nézed én nem, én a fajlagos tüzelőanyag fogyasztást nézem, és abban nagyságrendekkel alulmarad a kis köbcentis 2t-is a nagyobb 4t-től. Az 50lóerős 400-as kawám 2 decivel eszik többet 100-110-es utazóval mint annó az 50-es 2t robogóm 60-70-en, ehhez nem kell kommentár , és ez még csak nem is fajlagos tüa fogyasztás összehasonlitása volt, mert a kawával többel mentem, mi lenne ha 60-70-el mennék vele próbaképpen? inkább hagyjuk ugysem fogom kipróbálni vele . 125-ig még elmegy a 2t utcai használatra, de nagyobban már nem. Nem a semmiért haltak ki a nagyobb köbcentis 2t-k az utcai motorokból. Aki azt mondja , hogy ilyen benzinárak melett egy nagy köbcentis 2t-vel elmotorozna, az vagy kibaszott gazdag, vagy a motorzás annyiban merül ki nála hogy garázstól sarki fűszeres oda vissza.
Zárszónak annyit, hogy aki hajlandó megfizetni a plusz teljesítményt alkatrészekben és benzinben, vegyen 2t-t, aki meg olcsóbban fenntartható de (azonos köbcenti mellett) jóval gyengébb vasat akar, vegyen 4t-t. Mind a kettőnek meg van az előnye, hátránya, csak azt szeretném, hogy rálássatok a gonosz 2t oldalra is, mert túl sok a sztereotípia a 2t motorokkal.
Ja és ha valaki kitalálja hogy én most osztottam a kiscirbit vagy a 4t-t, az olvassa végig még1x amit írtam, mert széjjel kaszabolom
Ez olyan szintű sarkítása már a dolgoknak, hogy csak na.
A busának mi a literteljesítménye? 140lóerő körül.
Mi pedig bőven 200lóerő feletti literteljesítményű gépekről beszéltünk.
Ja igen, átlagos túratempóban 4-5 liter. Megsúgom, átlagos túratempóban egy 2t sem zabál, SŐT. Araszolva sikerült már kihoznom 3,5literes fogyasztást is az én 2t-mből, de elég sokat olvastam már nsr250ekről, erről arról, és minden tulaj arról számolt be, ha nem húzza, 5-6liternél megáll a fogyasztás.
Ja igen, erősen hajtva a busa is megeszi a 10-12 litert (kérdezz csak meg egy tulajt), a 2t motorok meg mindig padlón mennek, ezért értelmezzük hozzájuk a nagyobb fogyasztást.
Egyébként nagy hayabusa rajongó vagyok, csak szerintem elég egyoldalúan és szűklátókörűen közelíted meg a dolgot.

Egyértelmű hogy a 2t mindig többet fogyaszt valamivel, és gyakrabban kell cserélni benne a dolgokat. De elárulom, ha az RSem is csak 12-3 lóerős lenne, gyk. örökké élne a blokkja, alig kajálna, stb.
Szerintem a fogyasztás dolgot, mindig a literteljesítményhez kell viszonyítani. 2x akkora literteljesítményhez, 2x akkora fogyasztás is dukál.
Pár száz km az semmi. Annyi idő alatt annyira nem lehet kiismerni egy motort. Féltél hogy lerohad, de soha nem rohadt le alattad, soha nem is adtad meg neki az esélyt, hogy bizonyítson. Nincs kizárva hogy megbízhatóan működött volna sok sok ezer kmt. Ez a homokba dugom a fejem stratégia nem túl jó. Azért nem jött be a 2t, mert féltél hogy lerohad :))) Ennyi erővel nem jön be az egyetem, mert félek hogy meghúznak, nem jön be az élet, mert lehet hogy balül is ütnek ki dolgok.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy nem neked való a 2t, te a cbrt szereted, azt szoktad meg, és nem voltál nyitott egy új kapcsolatra egy temperamentumos társsal, aki kicsit több odaadást igényel.
nem jellemző, max ha baleset van. Visegrádnál szoktak inkább stoppolni a csendőrpajtások.
1szer egy 600F-es haverommal meg még páran elmentünk túrázni, nyílván nem húzta a 600F-nek, mivel tartottunk a tempót, 100al mentünk átlagban...a 2 szememmel láttam, amikor teletankolta, majd 100km múlva megint tankolt, és 3,5 liter ment bele, szerintem azért az elég jó!
te tudod. nekem is a nagyobb köbcentis motorok tetszenek de a nagy köbcenti nem jeleti azt, hogy indokolatlanul sokat kelljen fogyasztania. példának okáért ott a hayabusa , nem kell senkinek bemutatni, az a motor egy fogalom, egy legendás erejű gép, ha húzzák neki az is csipeget, de normál túrahasználat melett 4.5-5 liter között eszik.
dobogó kő felé ki szokott motorozni? Mennyi jard jár arra? Igazoltatás?
azért mert nagyon sokat fejlesztettek egy új teknikára, de még kellett volna bele némi kis pénz... De gondolom elfogyott...
de mint már említettem nem érdekel, egyen is huszat, nem is lehetne komolyan venni ha nem nyelne be ennyit
nem meredek , egyik ezer éves motorrevübe van egy 500-as 2 ütemű bimota az 15-öt eszik, és egy megbizhatalan szar, álítólag amiatt a motor miatt ment csődbe anó a bimota