Ha-Ha! Akkor én olyan balfasz vagyok, hogy még izzót nem kellett cserélnem! (le is kopogom)
Egyébként egy izzócsere és 15.000km után dugattyúcsere (RS) között van különbség! És nem kötekedésből írom!
hello zol na végre előkapartad a motort?
én hetek óta nemm mentem spórolásból de végre mindjárt itt a szombat és kimotorozom magam kicsivel több mint 400km-et fogok menni fasza lesz
Jó nyílván előjön, meg jöjjön is elő, de ne tizenévesen, h "háá apám nekem RS-t vett, ami 170et megy, a tiéd meg csak cbr-t, de szar vagy"! Hanem jöjjön elő később, azonos körülmények között pályán, hegyekben stb....
Az alfahímes dolog akaratlanul is előjön sok emberből, tudattalanul, nem tudatosan.
Nekem is van cbr125ös haverom, szét szoktuk cukkolni egymást élőben is :)) De valahogy mindig megmaradunk a poén szinten :)
persze , hogy jobban megy, azonos köbcenti mellett a 2 ütemű ereje jóval meghaladja a 4üteműét , magától érthetődően mivel fele annyi az egy főtengelyfordulatra jutó munkaütemek száma. De úgy őszintén azért annak a plussz erőnek nem kis ára van a fogyasztást és a karbantartási igény tekintetében.
Ezt hiányolom sokmindenkiből, a realitást....mert most akkor szidják egymást a 636osok meg az R6osok, h áá de szar vagy stb? Sztem nem, itt karcagon pl vannak RS-es haverjaim, sőt legjobb barátaim, és őket nem érdekli, mert reálisan látják a dolgokat, itt nem az a lényeg, hogy ki az alfahím, nem az állatvilágban vagyunk, hanem, hogy motorozzunk!
na lemaradt a vége.
Szóval nem mondom azt h nem megbízhatóbb az RSnél, mert szerintem igen is megbízhatóbb. Kompromisszum :)
MInd2nek vannak előnyei, hátrányai :)
Csak annyit mondtam, hogy engem szétidegelne ha kiégnének az izzók (a peugeotunkkal is ez a baj, áprilkába még hálistennek nem kellett cserélni soha). Ez az apróság engem zavarna :)
jólnevelt kisfiúhoz méltóan most kussba maradok, és nem szítok ellentéteket.
Haver még mindig nem adta kölcsön egy körre a kiscirbit :) Pedig mostmár érdekel hogy hogy megy!
Yzf125r-t vezettem már, hát nem annyira borzalmas mint gondoltam. De nem megy jól.
Én "kezdem" érteni miért vettetek cb125öt, én is csak ezért az egy dologért vettem volna ilyet: alacsony fenntartási költség.
Azért nem mondom hogy megbízható, mert Ti is írtatok már mindenféle idegesítő apró cseprő hibáról (engem pl szétidegelne ha gyakran kimennének az izzók).
Na egy újabb hozzászólásom, aminek semmi értelme. Ezért bocsi :D
És akkor most mi van, ha ott hagyod? Akkor hagyd ott...senkit se érdekel, csak téged! Nekünk nem az a lényeg, h fúú az enyém többet megy....
Alattam 135öt!
szerintem se, mit ér a teljesítmény ha olyan motor adja amit nem vesz be a gyomrod ....semmit. nekem pl semmi pénzért nem kellne se R1, se 600-1000gixxer , semmilyen szupersport kategóriás motor mert sem külsőre nem jönnek be , sem pedig a magas ford.számon vinnyogó sor4-es hangja, sem pedig a kuporgás. Inkább egy gyengébb 1000-es vagy nagyobb V2 ami kéne aminek gyönyörű a hangja mondjuk ilyen vagy 1000 köbcenti fölötti túra-sporttúra sor 4-es.
nagy neki az Rs