Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig abba az időben kevertünk arra... Az 1-es főúton...
Drinkk!
Én 125 köbcenti 4 ütemben a magasságodhoz a Honda XLV 125 Varadero-t ajánlanám!
Itt egy TESZT róla!
fatornyos? pedig vasárnap voltunk 1-5ig
Vasárnap nem láttalak pedig nem messze haladtunk el a fatornyos falud mellett
sztem nem csúnya az rs nekem egyetlen bajom van vele h 2T nem a szívem csücske nem én kérem érte hanem bratyó Rs
azért az rs testesebb minta kis cébéer ! de csúnyább is :)
am mennyit kérsz az rs-ért?
háát szét azért nem, de gurultam egy jót és örömmel tapasztaltam, hogy ismét mennyi motoros lett
igen... ez az rs amúgy eladó
allrounder rem nem szíjja mellre a kis poénomat, mert már kiemelte egyik fórumozó:)!
béke veletek :D
jogsi téren nemnagyon vagyok otthon fiúk lányok, de oktató anyámnak aszonta ezek szerint azért h tuti megértse h asszem 21éves kor alatt 250 a may, bár én ezt furcsálom nemkicsit
de am most nemnagyon tudnék venni nagyon nagy motort, és nemcsak a jogsi hiánya miatt:)
Visszatérve xt/dt jók meg minden, de az a baj h sportmoci "rajongó" vagyok és hát ezek messze nem azok, szal a terepezés tőlem olyan messze mint Makó-Jeruzsálem
sport moci kéne nékem 125ös "sajnos" úgy nézem h itt viszont nemnagyon lesz csak kis gép :S! am az rs nagyobb a cbr-nél?
Marcsikusz veled mi a helyzet? Hétvégén szétmotoroztad az agyad?
"allrounder viszonylag értelmesnek tűnsz" ne msemmi miket írnak itten... viszonylag
az A1 - 125 cm3 és 11 kW (15 LE) az amit te mondasz az már A korlátozott - 25 kW (34 LE) és 0,16 kW/kg
Nem 250...hanem 25kw, és 0.16kw\kg-ig vezethetsz vele, tehát lehet 600as géped is, de akkor 25kw-nál kevesebbnek kell lennie! És már 250ben is vannak nagyobb gépek, sőt!
Ja be is baszna :DD
hát köszi mindenkinek körülnézek a piacon, allrounder viszonylag értelmesnek tűnsz szal megnézem az ajánlott mocikat :DD :P
am 1-2 ember lehet hülyén néz rám h iylen "baromsággal mint a méret babrálok" mert mint tudni illik nem a méret a lényeg :P de sztem fontos hogy, hogy nézünk ki a saját gépünkön!
am a1 korlátozottra rakom a jogsit, de elvben 250 a max amivel furikázhatok! nameg nem fosom a pénzt sajnos!:) pedig kkor küldeném a sósvizet reggeltől estig
18 jó az akkor tanulgass egy kis angol, kimész amcsikhoz, elmész az oklahomai autópálya rendőrséghez és ilyet tolnak a segged alá
hát bocs, hogy felborítottam a terved motor ügyben, csak annyira firtattad a centiket , hogy mekkora a motor meg minden, gondoltam segitek egy kicsit viszonyítani ha mindenképp 125-ös akkor yamaha dt vagy xt , mindeképp ezeket javasolnám, aztán ha nem tetszik az enduró, akkor megcsinálod supermotoróra, egyébként én sem rajongok az endurókért meg crosszokért, de egy izléses kis kerekű supermotó azért már tud szép lenni

az előbbi hozzászólásomhoz hozzáteszem, hogy az én motoroktól alkotott értékrendemben nagyon meghatározó volt, hogy az első motor amit életemben vezettem apám 650-es v-stromja volt aminek a blokkját az 1000-es változatéba épitették ennélfogva egy monstrum túraenduró ami melett a legtöbb motor gyerekjátéknak tűnik, az enyém is gyerekrollernek hat melette szóval nekem elég sok motor kicsinek tünik az uj R1-et mikor pannónian megnéztem élőbe egyből az futottt át az agyamon, hogy ez ilyen kicsi csak? szóval kérdezz meg nálam értelmesebb és normál értékrendekkel rendelkező emberek is
szerintem is yamaha r125öt vegyél.. drágább, de nagyobb!
tényleg az r125 nagyobb azon jobban mutatna a 183 cm-ed és teljesítményben ugyanaz...
Mondtam, vegyél R125öt, az nagyobb! Vagy ne A1re tedd le a jogsit, hanem Akorl-ra, nem sokkal drágább, és akkor vezethetsz nagyobb gépeket is!
hát köszi allrounder na most aztán totál nemtudom mi legyen, pedig eddig se tudtam nagyon!:D
az a baj h most fogom lerakni jogsit és csak 18 vok szal nagymotort nemis vezethetek még! nameg lóvé ügybe is úgy állok h 125ösön gondolkodom/tam :D azt am elírtam csak 182-3-4 vagyok:d de elég az! na akkor fasza most újra lehet bújni motoros dolgokat hogy találjak vmi "hozzám illőt" :D
ötlet? (már 25-szörre kérdem sorry:DD)
drink 190cm-el nem ajánlom a 125-ös gépeket, max ahogy irták dt-t. 25-ösöre kurvára össze kell hajtogatnod magad, meg érdekesen fogsz kinézni rajta én csak 180 vagyok de néz meg melettem is milyen pici a kawa, meg mennyire fennt van a lábam a lábtartón, pedig ez nem sportmotor, lejjebb és előrébb van a lábtartó, nem ajánlom neked a 125-öst semmiképp.
Mert tovább tart üzemi hőfokot elérni neki és a legnagyobb motorkopás az üzemi hőfok alatti tartományokban következik be!
Legtökéletesebb megoldás egy előmelegítő rendszer lenne illetve természetesen egy előkenő szivattyú is fasza találmány pl. a nagy ipari monstrumoknál(ipari méretű agregátok,dizel mozdonyok,stb)
Ha hideg motorral de terhelés nélkül ráengeded sebességbe akkor hamarabb lesz üzem meleg mert egy "laza terhelést" kap az olaj a váltó fogaskerkeitől illetve a motor is egy nagyon minimális terhelést kap mivel megkell mozdítani az egész szerkezetet neki de az a minimális terhelés nem számotevő a csapágyak szempontjából alapjáraton illetve minimálisan alapjárat közelében.
Érdemes alapjáraton gurulni illetve igény esetén ha nem kisimult a járás a legkisebb fordulaton ahol kisimultan jár a gép azon a fordulaton gurulni ami alapjárat közeli.
Azt hittem dekoros, de nagyon jó lett
hehe köszi én csináltam látszik....