olcsót a nyári 320foritn/liter miatt mondtam. mostani 250 olyan türhetőő. bár a zsebpénzem nagyrészt benzinre megy. de inkább motorozok mint monygyuk igyak xd
hát nem tudom, diákként sajátból nem olcsó amugy meg ilyen csoró országban m int a miénk hogy lenne már olcsó a 250-320 ft között ingázó benzin literje? én akkor is azt mondanám, hogy drága ha 50 ft lenne littyója
ne izgulj általában én sem menet közbe melegitem fel, pláne ha otthonról indulok, akkor soha, már a garázsba beinditom, szépen kikanalazom a döh v-strom lelől, meg a bicikli hegyek melől, még felveszem a kszetyűt, bukót ...nem sietek, bővel belemelgszik
Persze, bár ha kis városban laksz, akkor nem hiszem, hogy nagy akadály vagy, meg viszonylag hamar felmelegszik! Bár én szerintem legalább annyira álló helyben fel kell melegíteni, hogy ne fulladjon, amikor elindulok vele! A benzin ára szerintem most még tűrhető, de mi lesz nyáron.....
azért nem érdemes sokáig melegíteni egyhelyben alapjáraton a motort, mert ugyanazt a lassab bemelegítést éred el ha picit melegited csak egyhelyben aztán alacsony fordulaton elindulsz vele és pár percig igy mész vele csak utána kezdessz el állatkodni a géppel. A lényegi különbség annyi, hogy a melegítést is már menet közbe teszed, tehát nem egyhelyben pazarolod a drága benzint
Nem szoktam kamuzni ilyen téren, én 52kiló vagyok, ha viszem barátnőm 40kiló, kimegy 120ig, de egy 80kilós emberrel 105, 110ig ki megy, azt garantálom!
naaa...naaaaa....nana csabi elhiszem, hogy imádod a kis ciberéd, de azért túlzásokba ne ess nem mentem még 125-ös cbr-el de az én 400-asommal vittem már utast és bizony elég rendesen megérzi még ez is, pedig van egy kis köbcenti különbség... szerint 600 ccm alatti motorral nem lehet kényelmesen két személlyel motorzni, mert pont azt veszíti el a motor amit annyira szeretünk benne, a rugalmasságát, a gyorsulását, mondjuk én elvből nem vagyok 2 személyes motorzás párti, a motor az taxi 2 személlyel manőverezni , mindent szar, nem arra való és kész
Szóval akkora mint egy rs50, ez jó példa mert most azom van :D!
hát az nem valami nagy :s ! nem tudtok125ösöbe oylan túra motort (lehet sport is) amin azért nem néz ki az ember olyan "bután"? (az xt-t már néztem..:)
Hello
Segitsetek nekem. Most van először 125 ös motorom.Darabokból szedtem össze és fullad. Az adagoláson bárhová állitok akkor is fullad és a powerszelep is jó. Ha a fordulat 3-4 ezer akkor már gyorsul, de ha guruló állapotban rárántom a gázt, akkor mély berregő hangot ad és lefullad. Minden 125 igy viselkedik. Egyébként 170 km/h a végsebessége.
Hát hidd el, 9500km alatt sokszor voltam vele forgalmas úton, és nem igazán éreztem instabilnak, a kocsik se előznek úgy, mint egy biciklit! Ez csak a sok olyan ember előítélete, aki nem ment még több km-t egy ilyen motorral, a Honda nem szokott szart csinálni!
itt a méretek alapján mondom! menj ki vele egy forgalams utra! kocsik otthagynak előznek és elég veszélyes mikor centikkel mennek el melletted!
Inkább városba a kocsi sorok között cikázni, erre jobban alkalmas!
ne izgulj általában én sem menet közbe melegitem fel, pláne ha otthonról indulok, akkor soha, már a garázsba beinditom, szépen kikanalazom a döh v-strom lelől, meg a bicikli hegyek melől, még felveszem a kszetyűt, bukót ...nem sietek, bővel belemelgszik
hát az nem valami nagy :s ! nem tudtok125ösöbe oylan túra motort (lehet sport is) amin azért nem néz ki az ember olyan "bután"? (az xt-t már néztem..:)
Segitsetek nekem. Most van először 125 ös motorom.Darabokból szedtem össze és fullad. Az adagoláson bárhová állitok akkor is fullad és a powerszelep is jó. Ha a fordulat 3-4 ezer akkor már gyorsul, de ha guruló állapotban rárántom a gázt, akkor mély berregő hangot ad és lefullad. Minden 125 igy viselkedik. Egyébként 170 km/h a végsebessége.
Inkább városba a kocsi sorok között cikázni, erre jobban alkalmas!